پــێــش خــوێــنـدنــەوە ڤــۆت بــکــە
بەهیوایی خوێندنەوەیەکی خـۆشـ"🦋✨___________________________
"مینگیوو! مینگیوو!" ن/ت چرپەی کرد. ئێستا تەنیایە. هەموو خوێندکارەکان دەبێت تاگی ناوی خۆیان لە پشتیانەوە دابنێن و دەبێت تاگی ناوی بەرامبەرەکانیان بدڕێنن. دوایین ڕیزبەندی گروپەکان براوە دەبێت.
ئەو دوو خوشک و برایە لە یەک گروپدان. مینگیو بەڵێن دەدات دڵنیابێت لەوەی ن/ت تا کۆتایی یارییەکە دەمێنێتەوە بەڵام ئێستا لە هیچ شوێنێکدا نییە.
پێشتر ن/ت بەڕاستی نەیدەویست بەشداری بکات بەهۆی گرژبوونی سوڕی مانگانەیەوە، ئەمڕۆ بەیانی زوو سوڕی مانگانەی هەبوو بەڵام بەڕێز پارک هەڕەشەی لە هەمووان کرد کە بەشداری یارییەکە بکەن ئەگەرنا ژەمی ئێوارە بۆ هەموویان نابێت.
"ئاوچ.. من کەمێک پێش ئێستا تەنها باش بووم. بۆچی ئێستا گرژبوونەکە هات؟" بەئازارەوە.
دانیشت و پشتی بە دارەکەوە دادا لە کاتێکدا هەردوو دەستی لەسەر سکی بوو. ن/ت بەردەوام لە ئازاردا چاوی دەبڕێت، بەڕاستی هیچ وزەیەکی نییە بۆ یاریکردن و تەنانەت بۆ جووڵەش.
"ئایا تۆ باشیت?"
ن/ت سەری بەرز کردەوە و ئەوە وۆنوو بوو.
ن/ت تێبینی کرد کە ناوی شینەکەی لەبەردایە کە واتە ئەو لە تیپی بەرامبەرە لەبەر ئەوەی ن/ت ناوی سووری لەبەردایە.
"تکایە، تاگی ناوەکەم وەربگرە. بەڕاستی پێویستم بە پشووە." ن/ت وتی، دەنگەکەی نزیک بوو لە چرپە و لە دەنگیدا دیارە کە لە ڕاستیدا لە ئێستادا لاوازە.
"باشە." ونوو وتی
کاتێک وۆنوو خەریک بوو ناوی ن/ت وەربگرێت کە لەسەر کاغەزێک نوسرابوو، ڕێک ئەوە بوو کەسێک ڕایکرد بەرەو ڕوویان و ونووی پاڵنا. ن/ت هەناسەی هەڵکێشا کاتێک چاوەکانی فراوان بوون لەو کاتەوەی تووشی شۆک بوو بەو شتە لەناکاوەی کە ڕوویدا.
ئەوە مینگیوو بوو. لە ئێستادا لە کێشەدایە بۆ وەرگرتنی ناوی تاگی وۆنوو لە هەمان کاتدا وۆنوو هەوڵدەدات ناوی تاگی مینگیوویش وەربگرێت.
"بەڕاستی.. تەنانەت کاتێک ئازارێکمیش هەیە." فرمێسک بە ڕوومەتەکانی ن/تدا کەوتە خوارەوە.
"هەوڵتدا چی لە خوشکەکەم بکەیت؟!" مینگیوو بە خەمبارییەوە هاوارێکی کرد.
"بۆچی لە خوشکەکەت ناپرسیت هەوڵی چیم دەدا؟!" وۆنوو مشتێکی لە دەموچاوی مینگیو دا و بووە هۆی ئەوەی لێوەکانی مینگیوو خوێنیان لێبچێت.
ن/ت گریا. ئیتر نەیدەویست شایەتحاڵی هیچ کام لەوانە بێت. هێواش هێواش هەستا و لە دوو کەسەکە دوورکەوتەوە هەرچەندە هەستی بە لاوازییەکی زۆر دەکرد بۆ ئەوەی تەنانەت ئێستاش بە پێ بڕوات.
YOU ARE READING
ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴇɴᴇᴍʏ ||ᴊᴇᴏɴ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ✔️
Romance". تەنانەت گەر کەسێکی باشیش بیت ئەوا لەبەردەم چاوەکانی من هەر کەسێکی خراپیت" " من هەمیشە خۆشم ویستویت" " بەڵام تۆ دوژمنی براکەمی" "با هاوسەرگیری بکەین " " من تەنها دوژمنی براکەتم نەک تۆ" " هەمیشە تۆ ئەو کەسەبوویت لە کاتە ناخۆشەکانم لەلام بوویت" "ئە...