𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝗧𝗛𝗥𝗘𝗘

203 85 50
                                    


⚠️ئاگادار بن دوو پارت بەیەکەوە پۆست کراوە سێ و چوار. ئەها چەن باشم بۆتان چ نوسەرێ ئاوا چیرۆک پۆست ئەکا بۆ خوێنەرانی 😥😂

پــێــش خــوێــنـدنــەوە ڤــۆت بــکــە
بەهیوایی خوێندنەوەیەکی خـۆشـ"🦋✨

_______________________________

ڕۆژی کەمپەکە. هەموو پۆلە هەڵبژێردراوەکان لە مەیدانی قوتابخانە چاوەڕوانن. هەموویان زۆر پەرۆشن بۆ کەمپەکە، بەڵام دیارە جگە لە یەک کەس، ئەویش کیم مینگیوو.

"پێم وابوو بەشداری ناکات. هایشش، بۆچی تەنانەت بەشداری دەکات؟" مینگیو بەبێزاری لە کاتێکدا کە چاوی لە وۆنوو بوو کە تەنانەت لە ئێستادا سەیری نەدەکرد.

"من تێناگەم، تۆ ڕقت لێیەتی. واز لە گرنگیدان بەو شتە بێنە." ن/ت سەرزەنشتی کرد کاتێک هەردوو قۆڵی بڕییەوە.

"ئەوە ڕێک ئەوە بوو کە من دەبوو بیڵێم." یوداهی هاتە ژوورەوە.

"من خەمی ئەوم نییە، هەرگیز. ئەوە تەنها توڕەم دەکات لەوەی کە ئەویش بەشداری کەمپەکە دەکات. بەڕاستی ئەوە باری دەروونیم تێکدەدات." مینگیو چاوەکانی وەرگێڕا.

"بڕۆ بۆ لای هاوڕێکانت." ن/ت و یوداهی پاڵیان پێوە نا.

"باش." شانەکانی مینگیو دابەزین کاتێک بەرەو کۆمەڵە هاوڕێکانی دەڕۆیشت.

"براکەت هەندێک جار دەتوانێت بێزارکەر بێت بەڵام زۆربەی کاتەکان هۆتە." یوداهی کە لە ئێستادا بێزارە لە مینگیوو، بە شێوەیەکی ناتەبا وتی.

"هۆت?" ن/ت ڕووخسارێکی بێزاری پێدا.

"بۆچی تەنانەت گرنگی بە وۆنووش دەدات؟ مەبەستم ئەوەیە سەیرکە. وۆنوو تەنها لەوێ وەستاوە و یاری بە مۆبایلەکەی دەکات، هیچ لەگەڵ مینگیوو ناکات. وۆنوو تەنها خەریکی کاری خۆیەتی." یوداهی سەری لەقاند کاتێک گاڵتەی دەکرد لەکاتێکدا بە نیگایەکی دادوەرییەوە سەیری وۆنوو دەکرد.

"کاتێک کەسێک شتێکی زۆر ترسناکی کرد، تەنانەت ئەگەر ئەو کەسە بە شێوەیەکی ڕستەیی هەر شتێک بکات، تۆ هەر بە سادەیی بێزار دەبیت، تەنانەت ئەگەر ئەو کەسە بە شێوەیەکی ڕستەیی تەنها هەناسە بدات." ن/ت تێبینی کرد، بە خۆبەزلزانین بەرگری لە براکەی کرد.

"تەنها پێم بڵێ بۆچی دوژمنن؟" یوداهی بە دەربڕینی دەموچاوە سپییەکەیەوە سەیری ن/تی دەکرد. ن/ت بە سادەیی وەک وەڵامێک شانی هەڵدەکێشێت.

"بە سەیرکردنی، هەموومان دەزانین جیۆن وونوو کەسە خراپەکەیە." ن/ت وتی.

"بەڵێ، منیش هاوڕام."

زۆری نەخایاند پاسەکان گەیشتن. وەک چاوەڕوان دەکرا ن/ت لە تەنیشت باشترین هاوڕێی یوداهی دادەنیشت. یەک کاتژمێر دەخایەنێت، ئەوە خاتوو یۆنگ پێی وتن

ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴇɴᴇᴍʏ ||ᴊᴇᴏɴ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ✔️Where stories live. Discover now