𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 𝗧𝗛𝗜𝗥𝗧𝗘𝗘𝗡

174 70 46
                                    


پێش خوێندنەوە ڤۆت بکەن
بەهیوای خوێندنەوەیەکی خۆشـــ🤍🦋~

______________________________


______________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"ن/ت تکایە، سەرەتا گوێم لێ بگرە. دەمەوێت هەموو شتێکت بۆ ڕوون بکەمەوە." وۆنوو بەردەوام ن/ت بێزار دەکات لەوەی کە چۆن ویستویەتی هەموو شتێک ڕوون بکاتەوە.

ن/ت نەیدەویست گوێ لە هیچ کامیان بگرێت.

"ئاگاداری تۆپەکە بن!!!"

وۆنوو بە خێرایی قۆڵی ن/تی ڕاکێشا و دووری خستەوە بۆ ئەوەی تۆپەکە تەنها لەو بدات. هەمان شت کە پێشتر ڕوویدابوو، لە هەمان شوێنی ورددا، ن/ت بیری کەوتەوە.

پاڵێکی نا و دووری خستەوە.

"بۆچی بەردەوام ئەوەندە میهرەبانیت لەگەڵم؟ یارمەتیم دەدەیت؟ وە قسەم لەگەڵ دەکەیت وەک ئەوەی هیچ ڕووی نەدابێت؟" برۆکانی لێکنا، بە تووڕەییەوە.

"چونکە هەمیشە میهرەبان بووم لەگەڵت. نامەوێت تەنها لەبەر ئەوەی من و براکەت دوژمنین، منیش تۆم لەدەستدا-".

"دەزانی چی، وۆنوو؟"

"ئەو ڕۆژەی خیانەتت لە براکەم کرد ئەو ڕۆژەیە کە منت لەدەستدا و مینگیووت لەدەستدا و هەموو شتێکت لەدەستدا. ئاواتەخوازیت شتەکان وەک ئاسایی بگەڕێنەوە؟ واز لە مامەڵەکردن بهێنە وەک کەسێکی بێتاوان و کەسێکی باش بۆ من." بە خەمبارییەوە

"سەیرکە من هەمیشە کەسێکی باش بووم بۆ تۆ، تەنانەت نواندنیش ناکەم، بۆچی بەجدی ناتوانی بیبینیت؟" وۆنوو ڕوخساری خەمباری لێدەبینرا.

هەردوو قۆڵی بەیەکەوە بڕی.

"هەرچەندە باش بیت لەگەڵم، هەرگیز وەک کوڕێکی باش ناتبینم." بە توندی وتی، ئەو لە شوێنی خۆی وەستاوە و دەموچاوی پۆکەرەکەی سەیری دەکات.

بەڵام زۆری نەخایاند چاوەکانی بڕیقاندەوە.

"براکەت چەندە خراپ بێت لەگەڵم، هەرگیز وەک کەسێکی خراپ نایبینیت". قسەی کرد، دەربڕینی سەری لێ شێوا دوای بیستنی قسەکانی.

"تۆ باسی چی دەکەی?" چاوەکانی بڕیقاندەوە.

"من ماندوو بووم ن/ت. بەڕاستی ماندوو بووم." دەنگی وۆنوو ئەوەندە نزم بوو کە ن/ت بەزەحمەت گوێی لێدەبوو.

ᴍʏ ʙʀᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴇɴᴇᴍʏ ||ᴊᴇᴏɴ ᴡᴏɴᴡᴏᴏ✔️Where stories live. Discover now