BÖLÜM 5: YOĞUN BİR GÜN

74 6 131
                                    

(Bölüme geçmeden önce küçük bir bilgilendirme uzun bir ara verdiğim için eğer önceki bölümü hatırlamıyorsunuz ilk önce bölüm 4'ü okuyunuz teşekkürler)

2 Ocak 2024 Salı Günü

Dünden sonra yapacak çok işim vardı. Saat daha altıydı. Artık bir iş kadınıydım ve erken kalkmaya alışmam gerekiyordu. Bütün şirketin başına geçmiştim, ama Bayan Black hâlâ şirket konusunda bana yardım edecekti. Benim olmadığım zamanlarda, şirkette bir sorun çıkarsa ilgilenecek gibi. Yani bir nevi diğer CEO gibiydi ama değildi de. Oralar biraz karışık, benim kadar yetkisi var. Sadece bir kaç yetki dışında... Şirketi ortak yönetiyoruz denilebilir. Bugün Nadia Miller'ın buraya ne sebeple geldiğini ve benim şirketlerin başına geçtiğimi nasıl öğrendi onu bilmem gerekiyor. Bunun normalde kafamı kurcalamaması lazım. Sonuçta ondan daha önemli işlerim var. Ama bu kadından her şeyi beklediğim için araştırıyorum. Bu yüzden aklımda bir kaç fikir var ama şimdilik bunları bir kenara atmalıyım. Şirkete gitsem iyi olacak.

Şirkete girdim. İlk gün bana kurye diyen kadın kafasını bile kaldırmıyordu. Yanına ilerledim.

Emily- Hey!

D. Kadın- Evet Bayan Hill. Bir isteğiniz mi vardı?

Sesi mi titriyordu? Hadi ama o kadar cani mi gözüküyordum. Aslında evet, o kadar caniydim ve bu beni eğlendiriyor. Bu durum beni memnun kılıyordu. Seviyordum böyle olmayı ama bugün fazla meşguldum. İyi günüme denk geldi. Şanslı! Tanrıya şükretmeli.

Emily- Hey, korkma bu kadar. Seni kovmayacağım sadece bunu söyleyecektim. Ve ben varken kafanı eğme. Merak etme yemem.

Odama çıktım, masaya ilerledim, laptopu açtım ve şirkette şuan yapılan yazılımlara baktım. Hata olan yerleri bildirdim ve kendimde bir nevi küçük yazılımlar yazdım. Güvenlik duvarımızın güvenlik durumunu kontrol ettim. Ufak bir açık bulmuştum orayı hali hazırda olan güçlü bir kod yazılımı ile kapattım. O sırada kapı tıklandı.

Emily- Gir.

 Asistan- Bayan Hill, bugün Genç Bay Grey ile görüşmeniz var.

Emily- Tamam, saat kaçta?

 Asistan- 14.00'da Bayan Hill.

Emily- Tamam, teşekkürler. Çıkabilirsin.

Asistan- Bayan Hill, bir şey daha var.

Emily- Nedir?

Asistan- Sizinle Brodway'de buluşmak istiyor.

Emily- Neden olduğunu söyledi mi?

Asistan- Hayır Bayan Hill.

Emily- Bay Grey'i bana yönlendirin.

Asistan- Tamamdır, Bayan Hill. Hemen hallediyorum.

İki dakika sonra ofisimdeki telefon çalmaya başladı.

Emily- Alo?

B. Grey- Buyurun, Bayan Hill? Benim ile konuşmak istemişsiniz?

Emily- Söyleyin bakalım "Genç Bay Grey", neden benimle Brodway'de görüşmek istiyorsunuz?

B. Grey- A, şu konu! Bayan Hill, şirketlerin başına yeni geçmiş olabilirsiniz ama babam bana bu işleri devr edeli tam 5 yıl oluyor. Şirketlerde anlaşmalar her ne kadar iyi olsa da, dışarda daha rahat oluyor. Ofisler beni fazla sıkmaya başladı. Sizde uygun görürseniz açık hava olan Brodway'de görüşüp anlaşmayı orada imzalamak isterim.

Emily- Peki Bay Grey, madem öyle diyorsunuz kabul. Ama şunu bilmenizi isterim ki, bu bir seferlik istinai bir kabuldur. Bir daha ki teklifinizde, ilk önce bana uygun olup olmadığını sorun. Son dakika haber almayı sevmem ve bir daha böyle bir durum istemiyorum.

SAPLANTILI HACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin