/_/_/_/
[ λίγες μέρες μετά . . . ]
"Inseul εισαι παλαβη. ΠΑΛΑΒΗ σου λεω, με ακους;"
"Hyunjin δεν με ενδιαφερει. Πρεπει να παω στο Tokyo."
Δεν τον κοιταξα καν και συνεχισα να βαζω τα τελευταια πραγματα στη βαλιτσα μου.
"Θα πας στο Tokyo για ενα ηλιθιο ονειρο; Συνελθε, δεν εισαι με τα καλα σου."
"Δεν ειναι ηλιθιο. Πρεπει να παω, Hyun. Με χρειαζεται. Θα αυτοκτονουσε."
"Ε ρε κολλημα με την αυτοκτονια. Ρε Chan πες της κατι..." καλεσε για βοηθεια απεγνωσμενος και ανησυχος.
"Hyunjin την αποψη μου την ξερεις. Αν νιωθει οτι πρεπει να παει, θα παει." με υπερασπιστηκε ο Bangchan καθως εκλεινα την βαλιτσα μου. "Ασε που δεν μπορει να ακυρωσει τα εισιτηρια τωρα. Ειναι αργα, δεν μπορεις να κανεις κατι."
"Μα ειναι τρελο αυτο που κανει."
"Ειναι η δικη μου ζωη. Ξερω οτι ανησυχεις, αλλα πρεπει να γινει. Βασιζεται σε εμενα."
Εκλεισα την βαλιτσα μου και την ακουμπησα στο πατωμα. Ο Hyunjin αναστεναξε ανησυχος και ακουμπησε το χερι του στον ωμο μου.
"Τοσα χρονια που γνωριζομαστε προσπαθω να σε προστατευσω. Συγγνωμη αν σου φαινομαι πιεστικος αλλα ανησυχω τοσο πολυ για εσενα που δεν το ελεγχω."
"Μην ανησυχεις, δεν σε παρεξηγω." του χαμογελασα. "Δεν χρειαζεται να ανησυχεις τοσο."
"Το ξερω, το ξερω. Ελα, θα σε παω μεχρι το αεροδρομιο."
Εγνεψα καταφατικα καθως ο Chan σηκωσε τη βαλιτσα μου και μας ακολουθησε στο (υπερπολυτελες) αυτοκινητο του Hyunjin.
"Ξερεις τι θα κανεις οταν πας εκει;" με ρωτησε ο Chan οταν μπηκαμε ολοι στο αμαξι.
"Οχι, αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα το βρω."
"Πας σε μια χωρα που δεν εχεις ξαναπαει, σε μια πολη που δεν ξερεις, σε ενα μερος που ονειρευτηκες εκει περα 3 φορες για να συναντησεις ενα ατομο που ΕΠΙΣΗΣ ονειρευτηκες και δεν ξερεις καν οτι υπαρχει. Μπορεις να βρεις το λογικο σε αυτο;" γκρινιαξε ο Hyunjin. (πρωτοτυπο)
YOU ARE READING
ONEIRIC || han jisung . ✔
Fanfiction⌨ ៸៸ [ 𝐨𝐧𝐞𝐢𝐫𝐢𝐜 ] ˎˊ "Υποσχεσου μου..." "Υποσχομαι. Στην ζωη μου." "Δεν ειναι λιγο ειρωνικο;" "Τοτε... Στην δικη σου ζωη." Η Lee Inseul, μια 25χρονη σχεδιαστρια webtoon αρχιζει να βλεπει περιεργα ονειρα, με επικεντρο εναν αντρα. Ο Han Jisung...