- Κεφάλαιο Όγδοο -

55 10 15
                                    

/_/_/_/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/_/_/_/

Δεν με επαιρνε υπνος οσο σκεφτομουν οτι επρεπε να τον βρω. Το πηρα αποφαση και βγηκα εξω. Δεν ηξερα που να παω, αλλα ηξερα οτι τα ποδια μου θα με οδηγουσαν σε αυτον μονα τους. Ηξερα οτι θα τον εβρισκα.

Και ετσι εγινε.

Οδηγηθηκα σε ενα σοκακι, και υστερα σε αλλο ενα, και σε αλλο ενα. Δεν ηξερα που παω, αλλα ηξερα οτι βαθια μεσα μου γνωριζα.

Καποια στιγμη εφτασα σε ενα στενο, απο το οποιο αναδυοταν μυρωδια ιδια με αυτη στο ονειρο. Χωρις να χασω δευτερολεπτο με γοργα βηματα ακολουθησα το μονοπατι.

Η κερασιά, ο άντρας, τα παντα ηταν εκει. Εμεινα να κοιταω αφωνη, καθως ενιωσα κατι στο χερι μου, και συγκεκριμενα στο μικρο μου δαχτυλο. Δεν χρειαστηκε καν να κοιταξω, ηξερα τι ηταν.

Ο αντρας αισθανθηκε την παρουσια μου, και γυρισε να με κοιταξει. Οταν τον ειδα, ολα εβγαζαν νοημα.

Αυτος ηταν στο ονειρο.

Αυτον εψαχνα τοσο καιρο.

Και ηταν σιγουρα πιο μαγευτικος απο κοντα.

Στεκομασταν και κοιταζομασταν για μερικα δευτερολεπτα μεχρι που εσπασε την ησυχια.

"Εισαι... Εισαι η Inseul?" ρωτησε.

Εγνεψα καταφατικα.

"Εισαι ο Jisung?" τα λογια βγηκαν μονα τους.

Εγνεψε κι εκεινος. Δακρυα αρχισαν να πεφτουν απ τα ματια του. Χωρις δευτερη σκεψη ετρεξα και τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του και πηδηξα πανω του καθως αυτος με κρατησε σφιχτα στην αγκαλια του.

"Το ηξερα, το ηξερα οτι θα σε εβρισκα..." ψιθυρισα μεσα στο κλαμα μου.

"Δεν το πιστευω, εισαι εσυ... Εισαι εδω..." φωλιασε το προσωπο του στον αυχενα μου καθως κλαιγαμε και οι δυο με λυγμους.

Οταν λιγο ηρεμησαμε τραβηξε το προσωπο του πισω και κοιταχτηκαμε. Του σκουπισα τα δακρυα με ενα χαμογελο και του εδωσα ενα απαλο φιλι στο κουτελο, ανακατευοντας τα μαλλια του στοργικά.

ONEIRIC || han jisung . ✔Where stories live. Discover now