אלכס.
חום עוטף אותי כשמוחי מתעורר, אני לא פותח את העיניים שלי, מתענג על הרגע. ריח גברי וחזק אופף את אפי. אני עובר על מאורות אתמול בניסיון להבין מי הוא האדם שאני מכורבל איתו.
"אלכס" אדם אומר ברגע שאנו יוצאים דרך יציאת החירום אל סמטה צרה וחשוכה. "אין לנו על מה לדבר " אני מסתובב לכיוונו, מוציא ומדליק סיגריה, הרי אני לא רוצה לבזבז את ההפסקה שלי על דבר כזה כמו אדם.
"לא. יש לנו." הוא מתעקש ואני מגלגל את עיניי, "אני מתנצל אם נפגעת בגלל משהו שעשיתי" הוא נכנס למרחבי האישי, מתקרב אליי ואוחז בידי, מונע ממני לקרב את הסיגריה לפי. כשאני מנסה להרחיק אותו הוא גונח ביאוש. "תפסיק להיות כזאת נקבה" הוא דוחף את פניי, מטיח את פיו על פי.
הסיגריה נשמטת מידי ולשונו נדחקת לפניי. שניה לאחר מכן אני מבין מה הוא עושה. אני מנסה לדבר, להתנגד. אך הכדור שהוא דחף לפי בניגוד לרצוני כבר נמס. ואני מבין שיש לי עשר דקות במנימום להרחיק אותו ממני ולעוף מכאן.
"פאק!" הוא צורח ומדדה לאחור כשאני נושך את לשונו, המרחק שבינינו הוא צר ולכן אני דוחף את גופו ומצמיד אותו אל הקיר, ואז אני פותח בריצה. מתפלל לאלוהים שיפסיק עם המשחק הזה,
אני כבר לא נהנה ממנו, לא שאי פעם נהנתי...
אני קולט בעיניי אנשים אך הם מתעלמים, מניחים שאני עוד ילד שהחליט לצאת לריצה. לאוזניי מגיעות הקללות של אדם. דמעות נקוות בצידי עיניי. אני מוציא את הטלפון שלי ושולח הודעה מהירה ומאולתרת לאחד החיילים שנמצאים במיאמי.
אני מותש.
ראייתי מתחילה להטשטש ואני מבין שזהו זה. עוד מישהו הולך לקחת ממני את חופש הבחירה.
ואז אני נתקל בחומה שחורה.
עיניי נפתחות מעצמן, נפערות לרווחה ואני דוחף את גופי אחורה. מתנתק מחום הגוף הנעים, לא רוצה קשר לבן אדם הזה. הקיא עולה במורד גרוני, אני לא מצליח להשתחרר מבין שתי ידיו שעוטפות אותי ומצמידות אותי לגופו החם והקשה כברזל.
"מה קרה..?" קולו חד וישנוני, זה לא הקול של אדם. אני מעיז להרים את העיניים אל האדם הלא מוכר.
או שהוא כן מוכר. גבי מתיישר. ואני רוצה לבכות מאושר. אני בחדר שלי, בבית שלי, במיאמי. עם חברו של אחי, הסטוץ' לשעבר שלי, ג'ייסון לאונרדו רומנו.
ג'ייסון לאונרדו רומנו? אני נושך את לשונו כשאני מתחיל לעשות את החישוב בראשי.
ג'ייסון לאונרדו,
ג'ייס לאונרדו,
צ'ייס לאונרדו.
YOU ARE READING
Sour Revenge/ נקמה חמוצה
Randomאלכסנדר וקיטור לואיג'י. הוא אוהב לצאת לבלות במועדונים, לשתות ולהשתכר וללכת אם מישהו הביתה. כל פעם מישהו אחר ממלא את צרכיו. הוא סטוציונר,בעל ביטחון עצמי ופה חצוף. הוא לא צריך שידאגו לו. אך זה מה שהוא מראה כלפי חוץ. במציאות, אלכס בודד וכל מה שהוא רוצ...