פרק 4

290 29 33
                                    

אלכסנדר.

אני באמצע המשמרת כשאני מקבל הודעה מאדם ובו הוא מבקש ממני לבוא אליו.
די התחמקתי ממנו כי אני לא סובל לעשות את השיחות האלה, אבל אני מניח שיד הגורל לא תעזוב אותי.
לאדם מגיע יותר טוב.

אני שולח לו בזריזות כי אבוא אליו אחרי המשמרת והוא עונה לי בטוב יבש.
אני מקווה שהוא לא עלה עליי.

"בנאדם, תביא לי את הכוס משם." אליסון מקפיצה אותי, אני שומע את הכעס בקולה ומסתובב לעברה, עיניה המכווצות בכעס מסבירות לי שהיא ממש לא מרוצה מזה שאני עומד בתוך הבר, באמצע משמרת, עם הטלפון היד ולכן אני מכניס אותי ומושיט לה את הכוס, "נראה שהן רוצות להזמין." אני מתרץ ובורח ממנה ומכעסה.

***

הנסיעה לביתו עוברת לי בשקט.
אף מחשבה לא עוברת בראשי ואף מוזיקה אינה מתנגנת ברקע.
אני אפילו לא חושב על מה לומר לו, כי הרי לא משנה מה אגיד זה ישמע כך: אני מדבר עם מישהו שאני מתחיל לחבב, ואני חושב שזה לא הוגן מצידי לנסות להתחיל קשר עם שני גברים במקביל.
למזלי, אני לא צריך להסתבך במציאת חניה כי אני מוצא חניה מיד. אני שולח לו הודעה זריזה שהגעתי ונכנס לבניין.

כשאני עולה במדרגות לקומתו, אני מתחיל לחשוש מעט מתגובתו לכך שלא סיפרתי לו שאני דיברתי עם עוד בן אדם עוד לפני שהכרתי אותו.

אני נעצר אל מול הדלת, דופק שתי דפיקות ופותח אותה, יודע שהוא קרא את הודעתי ומודע לכך שאני אמור לבוא.
"היי," אני מנסה להיות נחמד ונכנס ישר אל הסלון, בו אדם יושב עם עוד בן אדם זר שאני אינני מכיר.
אדם מחייך אליי, שום סימן לזה שהוא רוצה לנתק את הקשר או לכך שהוא יודע שאני מדבר עם צ'ייס לא ניכר על פניו הזוהרות.

"אלכס" קולו מתנגן ומזמין, הוא תופח עם ידו על בירכו ועל ידי כך מסמן לי לבוא לשבת עליו. לא לידו, עליו.
אני מנסה לנחש את טיב מערכת היחסים שלו ושל אותו אדם זר אך אני יודע שלא משנה מה אני לא אקלע לתשובה הנכונה .

אני מחליט לעשות כאילו לא הבנתי את כוונתו ואני מתיישב לידו.
לאדם לא אכפת מאי הרצון שאני מפגין ולכן הוא תופס אותי ומושב אותי על מפשעתו.
הזיקפה כבר נמצאת שם.

"תכיר את שיין." הוא מחווה בידו לעבר חברו, עיניו החומות כדבש המעוטרות בריסים ארוכים וכהים, מחייכות אליי בנחמדות,
ואין דבר חשוד יותר מזה.

"אני ושיין חברים טובים," אדם מציין, טון קולו משתנה לטון יותר שתלטן. "ושיין הגיע אליי עם בעיה שלו.. ובתור חבר טוב אני רוצה לעזור לו." הוא מניח את ידו על יריכי, קרוב למפשעתי.
לא הייתי מתנגד לזה בדרך כלל, אבל בסיטואציה הזו, מול חברו.. פחות מתאים לי. "אתה יכול לעזור לי לעזור לו?"  בקשתו מכשילה ואני מודע לכך, ולכן אני שואל; "לעזור לו במה?" עיניו של אדם מבזיקות לעיניו של שיין במהירות. ראשו של שיין זז מעט כאילו נתן לו אישור לדבר.

Sour Revenge/ נקמה חמוצהWhere stories live. Discover now