אלכס
"חיכיתי לך הרבה זמן" אני מרים את עיניי אל דמותו של הגבר ממקודם, עכשיו אני קולט שהוא בכלל לא אמר לי מה שמו.
"אמרתי לך לא לחכות לי," אני דוחף אותו ממני, "אני עייף, אין לי כח לזה." ידו חופנת את ישבני, "אני אעשה הכל" הוא רוכן לאוזני, "אין לך מה לדאוג." הוא מושך אותי לנשיקה ומהדק את אחיזתו בי.
"ה-היי!" אני מתנתק, "אני מתנצל אם חיכית פה הרבה זמן אב-" הוא מצמיד אותי לקיר בנשיקה, ידו עוברת מהתחת שלי לאזור המפשעה, מגרה אותי.
"רוצה לבוא לבית שלי?" הוא מלקק את שפתי, גם אם אגיד לא, הוא יכריח אותי. אני נאנח, העיקר חשבתי שהוא יודע לקבל 'לא' כתשובה.
כשאני לא עונה לו, הוא מושך אותי לכיוון טויוטה אפורה, אני מתיישב ליד מושב הנהג והוא מתיישב מול ההגה.
זה לא תקין לתת לו לנהוג, אבל אני לא מתכוון להציע לנהוג, מקסימום אני אמות לפני שנעשה משהו.הוא מניע ויוצא לדרך, אחת מידו על ההגה והשניה נמצאת על יריכי, מתקרבת לאט לכיוון מפשעתי עד שהיא מגיעה למקום אליו כיוונה ותופסת את איברי המכוסה.
הוא מעסה את האזור עד שהוא מתחיל להתקשות וחיוך גאה עולה על פניו.אני מסובב את ראשי אל החלון, בוהה בעצים החולפים ובפנסי הרחוב, מתחיל להתחרט על כך שיצאתי מוקדם המשמרת.
בסופו של דבר אנחנו מגיעים, לצערי, בשלום, ולמזלי אני חרמן.
אני מקווה שלפחות יש לו גודל נורמלי.אני לא מהסס ואני יותר מיד מהרכב וכך גם הוא. אני הולך אחריו וכשדלתות המעלית נסגרות הוא מסתובב וטורף את שפתיי בפיראיות. אני חרמן כבר ולא רואה בעיניים.
הוא פותח את דלת הדירה בעזרת מפתח וברגע שהדלת נפתחת אנחנו נכנסים אל תוך דירתו, אני לא סוקר את המקום וישר מתנפל על גופו החסון. הוא מרים אותי ולוקח אותי אל חדר השינה שלו.
גבי מותח במיטה והוא פושט את חולצתו, זיקפתו מותחת את מכנסיו וכך גם זיקפתי מותחת את מכנסיי.
אני מושך מעליי את חולצתי ומסיר את מכנסי, נשאר רק עם בוקסר.
לעומתו, שהוא מתפשט עד הסוף, נשאר ללא שום פיסת בד על גופו.אני בוחן את גופו ומודה בליבי שלפחות הגוף שלו לא מאכזב.
הוא מעביר את ידו על ביטני ורוכן כדי לנשק אותה. "אתה בטוח שאתה לא רוצה את זה?" הוא שואל ואני מרים את אגני לכיוון פניו, נשכב לאחור על הכר.הוא מתפס מעלה, מוציא ממתחת למיטתו קונדום וחומר סיכה.
"אחד החסרונות בגברים זה שהם לא מגיעים רטובים," הוא מלקק את חזי, פושט ממני את הבוקסר הרטוב ומרטיב את ידיו.
הוא לא מחכה לסימן ממני ודוחף שתי אצבעות לתוכי, "ה-היי~ ת-תאט!" אני משתנק. "להאט?" הוא מתרומם ממני, דוחף את איברו בין שתי פלחי ישבני, "בטוח?" הוא חושף שורה של שיניים ישרות, הוא תופס בידו את חבילת הקונדום, פותח בעזרת שיניו ומלביש אותו על איברו.
YOU ARE READING
Sour Revenge/ נקמה חמוצה
De Todoאלכסנדר וקיטור לואיג'י. הוא אוהב לצאת לבלות במועדונים, לשתות ולהשתכר וללכת אם מישהו הביתה. כל פעם מישהו אחר ממלא את צרכיו. הוא סטוציונר,בעל ביטחון עצמי ופה חצוף. הוא לא צריך שידאגו לו. אך זה מה שהוא מראה כלפי חוץ. במציאות, אלכס בודד וכל מה שהוא רוצ...