Yüzüme acınası bir tebessümle baktı. Noldu ayakların çok mu acıdı dedi?
Ayaklarıma baktım ayaklarım mor- kırmızı arası bir renge girmişti ve 100 sopa art arda yemişti. İlk seans için biraz fazla geldi.
İlk defa bir kadından falaka yiyorum dedim ama gerçekten çok acıdı ayaklarım dedim.
Güldü alışırsın dedi.
Ben konuşma sürecinde dinlenirim biraz diye düşünürken bir anda havada olan ayaklarımda Mistress Sanem Hanımın parmaklarını hissettim. Falaka ile hassaslaşan tabanlarım daha çok gıdıklanıyordu. Bu defa kahkahalarım duyuluyordu. Değişik bir duygu içerisindeydim ama çok da hoşuma gidiyordu. Bu defa durması için yalvariyordum.
Ben: Ahahahah Lütfennnn hahahah noluuurrr ahahahaha durunnnn ahahahah
Mistress Sanem: Sen istedin durmak yok. Gıdı gıdı gıdı :)
Ben. Ahahah bayılıcammmm ahahahah ahahahaha ahahahahah
Ayaklarım hissizleşene kadar ayaklarımdan gıdıklama devam etti.
Sonra Mistress Sanem Hanım artık gıdıklamanın etkisinin azaldığını görünce ayaklarımı bıraktı. Hiçbir şey söylemeden koltuk altı ve karın boşluğuma geldi. Ben olacakları tahmin ettiğim için yalvaran gözlerle baktım ama nafile. En çok gıdıklandığım yer koltuk altıydı ve karın boşluğumdan tikim vardı.
Mistress Sanem gibi tecrübeli bir mistress bunu çabucak fark etti ve yeniden işkene benim için başladı.
Ben: ahahahah ahahaha aahaha efendimmmmm ahaha ahahahahaha ahahah noluuuuurrrr ahaha hahaha ahahaha
Mistress Sanem: Duymuyorum seni :)
Ben: ahahaha ahaha ahahah ahahah ahaaha bayılcammmmmmm ahahah ahahha ahahha
Mistress Sanem: Devam ediyorum merak etme :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Profesyonel Seans
FantasyAnkara'da gıdıklama, falaka ve ayak fetish için görüştüğüm mistress ile yaşadıklarım