Bölüm 3

1.1K 3 0
                                    


Kapıda harka güzellikte bir hanımefendi vardı. İstemsizce ayaklarına baktım. Mükemmel ayaklar ve bordo renk ojeliydi beni benden aldı. İçeri girdim. 

Mistress Sanem: Hoş geldin 

Ben: Hoş buldum  teşekkür ederim.  Kusura bakmayın Ankara'da birkaç aydın yaşıyorum dolayısıyla evinize gelirken biraz geç kaldım.

Mistress Sanem: Sorun değil. (Güzel bir tebessüm ile)

Seans odasına geçtik birlikte. Ve gerçekten kalbim her an yerinden çıkacak gibiydi. Seans için giymem gereken kıyafetler vardı onları giydim. Mistress Sanem Hanım heyecanımı görünce güldü ve birazcık beni rahatlatmak istedi. 

Mistress Sanem: İlk defa mı seans alıyorsun?

Ben: Evet. 

Mistress Sanem: Peki seansın çok da slave tarzı olmayacak ânın tadını çıkar. İlk önce falaka ile başlayalım o zaman.

Ben: Nasıl isterseniz.

Falaka için ayaklarımı uzattım Sanem Hanım hazırlandı. Başlayalım dedi. İlk defa bir kadından falaka yiyordum. Kırbaç ile ayak tabanlarıma vurmaya başladı. Önce hafif hafif vurdu. Yüzüme baktı ve acımıyor değil mi dedi.

Hayır acımıyor dedim. 

Gülmeye başladı görürsün dedi.

Ayaklarıma inen her vuruş daha da sertleşti ve artık tabanlarım alev almaya başladı. Ufff ahhhh noluuur yavaş ayaklarım çok acıyo diye yalvarsam da çare yoktu. 

Mistress Sanem: Falakayı sen istedin. Dayanacaksın dedi.

Son 30 sopaya gelince video çekelim dedi. Yüzüm gözükmesin ama dedim. Merak etme dedi. Say bakalım dedi 1- 2- 3- 4- 5 diye saydıkça her sopa daha da sertleşti artık cidden dayanamıyordum.  20'den sonra zaten çok sert iniyordu darbeler. Durması için yalvarıyordum ama nafile. 30'uncu sopa en sert ve en acı verici olanıydı. Falaka seansı bitince nefes nefese kalmıştım.



İlk Profesyonel SeansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin