Koltuk altı ve karın boşluğu gıdıklaması beni mahvetmişti. Neyse ki bayılmak üzereyken ve ilk seansımda çok da gözüm korkmasın diye Mistress Sanem Hanım gıdıklamayı sona erdirdi :)
Nefes nefese kalmıştım. Biraz dinlememe izin verdi.
Mesajlaşırken kendisini gıdıklamak istediğimi söylemiştim o da kabul etmişti. Ellerimi ve ayaklarımı çözdü o koltukta otururken ben de önünde diz üstü oturmuştum. O güzel ayaklarını bana uzattı hadi ayaklarımı gıdıkla dedi. Tabi o güzel ayakları karşımda görünce hem afalladım hem de çok mutlu oldum. Ayaklarını gıdıklamaya başladım.
Ben: Gıdı gıdı gıdı hanimiş güzel ayaklar gıdı gıdı gıdı :))
Mistress Sanem Hanım gıdıklanmıyordu ama huylandığı belliydi ve onun hoşuna gitmişti bu gıdıklama.
Bir süre Mistress Sanem Hanımın ayaklarını gıdıkladım. Sonra bu kadar yeter dedi. Zaten seansın da sonuna gelmiştik. Son bir uygulama kalmıştı. Ödül olarak footjob :)
Footjob için üstümdekileri çıkardım ve Mistress Sanem Hanımın ayaklarının altına uzandım. Önce bebek yağı döktü ardından ayakları ile aletime dokundu. O an o kadar heyecanlandım ki o güzel ayaklar şu an aletimin üzerindeydi. Ve bu benim ilk footjob deneyimimdi. Çok güzel bir andı. Anlatılmaz derecede müthişti. Artık bekleyemezdim ve anın tadını çıkararak boşaldım :))
Harika bir andı. Mistress Sanem Hanım bana bakıp o halime güldü :)
Ardından banyoya gidip temizlendim ve son görevim için tekrar döndüm. Sanem Hanımın ayaklarını yıkamak. Güzelce su ile ovaladım ve şampuan ile o güzel ayakları temizledim. Harikaydı benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Profesyonel Seans
FantasiAnkara'da gıdıklama, falaka ve ayak fetish için görüştüğüm mistress ile yaşadıklarım