-2-

631 54 45
                                    

-Bana bak Yılmaz, burası aşk işlerinin vesaire döndüğü biryer değil. Burada sorguya çekilirsin ve cezanı çekersin. Ama siz kim bilir kaç sene cezalandırılırsınız?

-10 seneden fazla yatacağımız kesin.

-Bak, psikolojik sorunların olabilir fakat bunu insanlar üzerinde göstermemelisin. Ama şöyle birşey var.

-Ne?

-Biz tanıklar istersek sadece para cezası alıp, cezaevinde yatmazsınız.

-Ne yani? İyilik mi yapacaksınız bize? Güldürmeyin beni komiserim.

-Maddi durumun iyiyse ve parayı ödeyebileceksen neden olmasın?

-Maddi durumum gayet iyi, ödeyebilecek param da var.

-Tamam o zaman, Kerem'e yani avukatınıza söylerim.

-Şu kısa boylu olan gözlüklü kişi mi?

-Aynen öyle.

.

Odada oturuyordum. Etrafa baktım fakat kamera ve benzeri şeyler yoktu. İzleyen birisi bile. Daha sonra kapı hemen açıldı ve kapatıldı. Elinde dosyalar olan gözlüklü ve kısa boylu birisi karşıma oturdu.

-Selam, adın Altay'dı değil mi?

-Evette nereden biliyorsunuz?

-Bilirim ben, bu arada kendimden bahsedeyim. Ben Kerem Aktürkoğlu, siz üçünüzün avukatıyım. Kendi arkadaşlarımdan ve senin arkadaşlarından olayları dinledim. Tek sen kaldın sorgulamadığım. Bana en baştan herşeyi anlatacaksın ve bende anlattıklarını yazacağım. Kendini ne gibi şeylerle savunacağınıda soracağım. Ayrıca arada sorular sorabilirim ona göre. Yalan söylemeden, bana herşeyi teker teker anlat. Yoksa seni savunabilecek kimse kalmaz. Kendini de tanıtarak herşeyi anlatmaya başla Altay. Dinliyorum.

-Ben Altay Bayındır. 14 Nisan 1999 doğumluyum. Annem Catherine Szymanski, babam ise Ersoy Bayındır.

-Bir dakika, baban veya annen çalışıyor muydu? Çalışıyorlarsa ne yapıyorlardı? Ayrıca annen ve baban boşandılar mı?

-Babamın eli kanlı işlerdeydi, eve hergün alkol içerek gelirdi. Annem ise ev hanımıydı. Anneme veya bana şiddet uygulardı alkollü olduğu zamanlar. Kardeşimi atlamıyorum bile. Annem de bu yüzden boşandı ve kardeşimi kendi nüfusuna aldı.

-Kardeşin hakkında biraz bahseder misin?

-Kardeşimin adı Sebastian Szymanski. 22 yaşında. Şuan da Polonya'da annemin zoruyla onun yanında yaşıyor. Ara sıra ziyarete geliyor. Anneme benzediğinden dolayı beni hiç tanımayan birisi siz kardeş değilsiniz derdi.

-Peki devam et.

-Benim çocukluğum zor geçti. Babam zoruyla her gece başka birisi tarafından tecavüz edilirdim. Babam da o paraları alır kendine sigara veya alkol alırdı. Erenay ve Barış benim Çocukluk arkadaşlarım. İlkokulu, ortaokulu, liseyi ve üniversiteyi hep birlikte okuduk. Onlar benim ailem gibi oldular. Reşit olduktan sonra üniversite için ev kiralamıştık 1+1. Üniversite mezunu olduktan sonra da o evde kalmaya devam ettik. Babamla iletişimimi kestim. 

-Arkadaşlarının aileleriyle herhangi bir sorunu var mıydı?

-Evet. Erenay'ın annesi ve babası onu hiç sevmediler. Bir ara ortaokulda ziyarete gittiğimde evleri 1. katta olduğu için ve cam açık olduğu için evden bağırma sesleri falan geliyordu. Meğersem o gün ailesi Erenay'ı hiç ışık girmeyen bir odaya aç, susuz atmışlar. Barış'ın ailesi ise ayrıydı. Velayetini babası almıştı fakat babası her gün döverdi. Kendisi söyledi bir ara, babası Barış'ın bileğine jiletle çizik atmış.

Katil Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin