-8-

367 36 12
                                    

bu bölümün başı seb'in ve ryan'ın dışarıda neler yaptıklarını açıklar ha bu arada yanlarında bavul falan yok 2 sırt çantası var sadece

.

-Ya onu bunu boşver ben sıkıldım ya.

-E bende sıkıldım, ama sende mal gibi şarjını bitirmişsin.

-Dışardaki insanlara yolu sorarak karakola ilerleyelim?

-Tabi ya bu nasıl önceden aklıma gelmedi ki?

Ryan sebastian'ın saçlarına bir öpücük kondurdu. Sebastian ise bu haraketten dolayı kızardı, beyaz teninden dolayı da bunun dışarı yansıması pek zor olmadı tabi.

-Kızardın mı sen?

-Yoo hadi kalk kalk.

İkili ayağa kalkıp 1 saattir oturdukları sokaktan çıkış yerini aramaya başlamışlardı.

-Elini ver.

-Neden?

-kaybolursun.

-Tabi efendim.

-Hadi lan uğraştırma.

-Öf iyi be.

Seb utanarak elini büyük bedenin eline bıraktı. Arkadaşı ona olan duygularını bilse ne derdi? Arkadaşlığını bitirip hiçbirşey olmamış gibi kendi hayatına devam mı ederdi? Yoksa onun hoşlanmasını kabul ederek sevgili mi olurdu? Arkadaşları önyargılı bir şekilde yaklaşır mıydı? Abisinin sevgisi bile kalmaz mıydı? Ailesi bunları duysaydı ona işkence çektirir miydi? Sebastian kafasına dolan bin türlü sorudan kurtulmak için kafasını iki yana salladı. Tabi bu sırada da ona seslenen Ryan'ı duyabilmişti.

-Seb hadi!

-Özür dilerim.

.

-Barış?

-Efendim?

-Napıyorsun telefonda?

-Arkadaşımla konuşuyorum.

-Kim o arkadaş?

-Kıskandın mı sen?

-Hayır, cevap ver kim o arkadaş?

-Serap Yüzücü. (yüzmenistan KDKSAHSDJAH)

-Nerden tanıyorsun onu?

-İnstagram'da geri takip yapalım mı demiş bende olur dedim öyle ara sıra konuşuyoruz.

-Hmm, dikkat et.

-Neden?

-Ne olur ne olmaz? Belki kız sana yavşıyordur?

-Tamam da sen ne yapacaksın?

-BEN SENİN SEVGİLİNİM GERİZEKALI.

Barış telefonunu kapatıp oturduğu yerden kalkıp İsmail'in yanına oturup sarıldı. Sarıldıktan sonra da İsmail'i oturduğu yerden kaldırıp kucağına aldı. Sağ eli beline sarılıyken, sol eli ise giydiği şorttan dolayı açık kalan bacağını okşuyordu.

-Kıskan diye dedim zaten, öyle birisi yok Erenay yazmıştı ona yazdım.

-Ne demiş?

-Arda'nın numarasını sormuş.

-Neden?

-Geçen gün galiba fake hesaptan bulaşmış.

-Ne diye?

-"Fenayi" diye.

-E ama hem dalga geçmiş hem iltifat etmiş.

-O nasıl oluyor?

-Bak ikiye ayırırsak 1. anlamı "Ferdi enayisi" oluyor, 2. anlamı da "fena iyi" oluyor.

-Zeki sevgilim benim.

Diyerek dudağına minik bir buse bırakmıştı İsmail'in.

-Ya öpme utanıyorum.

-Geçen gün utanmıyordun ama.

-Of ya kes.

.

.

.

.

.

Sonraki bölüm Erenayla ardayı yapcam bu bölüm kısaydı çünkü kanlı para oynuyoruz elim acıyo

308 kelime

Katil Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin