3. Bölüm "Sarı gelmiyor mu? -Yeni bölüm-

627 103 121
                                    

Yorum sınırı: 100

Jimin arabaya bindiğinde hala şaşkındı. "Bakma öyle korkuyorum." Dedi Jungkook arabayı sürmeye başladığında. Jimin donmuş bakışlarıyla ona döndü. "Bu parayı nereden buluyorsun sen? Halam zengin de benim mi haberim yok." Jungkook ensesini kaşıdı ve bakışlarını kaçırdı. "Yani teknik olarak halan bu işin içinde değil. Bu arabalardan falan da haberi yok." Jiminin her geçen saniye şaşkınlığı artarken "O zaman nasıl amına koyayım?" Jungkook direkt olarak ona baktı. "Ayıp oluyor sarı. Küfür falan yakışıyor mu hiç?" Jimin göz devirdi.

"Sorumu görmezden gelmek denir buna." Jungkook güldü. Elleri Jimin'in saçlarına uzandı ve hafif kalkan saç tutamını düzeltti. Jimin ise o an nefesini tutmuş sorduğu soruyu bile unutacak kıvama gelmişti.

"Görmezden gelmedim. Sadece başka bir şeye dikkatim kaydı. Soruna gelecek olursak bana sana güvenmem için zaman vermelisin sarışın. Bu sürede olanlardan halana bahsetmemen ise ufak bir rica." İşaret parmağı ve baş parmağını yakınlaştırıp Jimin'e baktı. "Ufacık bir rica." Jimin gözlerini kırpıştırdı.

"Bakma öyle." Diyip önüne döndü arabayı süren beden. "Anlatmak için acele etsen iyi edersin." Demekle yetindi. Jimin. Halasına söylemeyecekti. Burada yeni edindiği ve kendisine zararı dokunmayan Jungkook'un dediğini dinlemeyi seçmişti. Aralarında güzel giden ilişkiyi bozmak gibi bir niyeti yoktu.

Jimin araba durduğunda gözlerini avm de gezdirdi. Jungkook ona kısa bir bakış atıp arabadan indi. Üstü açık bir avm olduğu için Jimin bir çok mağazayı görebiliyordu.

Dior, Chanel, Gucci, Louis Vuitton...

Hepsi oldukça gösterişli bir şekilde yan yana sıralanmıştı. Camı tıklatıldığında daldığı düşüncelerinden çıktı ve cama döndü. Jungkook sesini duyurmak için sesini yükselterek "Gelmeye niyetin yok sanırım." Dedi. Jimin ise tamamen düşünmekle meşguldü. Motorun pahalı olduğunu biliyordu ama başta tüm parasını buna yatırdığını düşünmüştü. Garaja gelene kadar en azından. Garajı gördüğünde girdiği ikinci şokla daha Jungkook'un bütün arabaları hangi parayla aldığı düşünemeden bir de buraya getirilmişti.

Jungkook cevap alamadığında kapıyı açtı. "Gelsene." Dedi donmuş gibi kendisine bakan çocuğa. Jimin hala tepki vermediğinde elini gözünün önünde salladı. "Sarı? Korkutuyorsun beni. Motorda da değiliz ki. Anlamadım benim mi indirmemi istiyorsun?" Jimin Jungkook'un dediğiyle kendine geldi.

"Orada ben dedim de sanki!" Kemerini açıp arabadan inerken Jungkook gülerek ona bakıyordu. "Desen de olur sorun değil." Jimin göz devirdi. "Şuraya bir bak! Benim bu kadar param mı var sanıyorsun?" Jungkook etrafına bakıp yeniden ona döndü. "Kim sana senin ödeyeceğini söyledi ki? Ben demedim. Sen çıkarmışsın onu. Hadi gel. Bendensin bugün." Jungkook arkasını dönüp yürümeye başladığında Jimin olduğu yerde kaldı. Jungkook sarışının kendini takip etmediğini gördüğünde olduğu yerde kaldı.

"Yürümeyi mi unuttun? Gelsene." Jimin ona yaklaştı. "Beni, benim bir şeyler alabileceğim bir yere götür." Jungkook etrafına baktı ve "Burada istediğinden fazlası vardır." Jimin samimiyetsiz bir şekilde güldü. "Fazlasını istemiyorum." Jungkook onun son derece ciddi görünen ifadesine baktı. "Ne enteresan insansın." Dedi. Jimin böyle bir tepkiyi beklemiyordu bu yüzden şaşkınlıkla ona baktı. "Bakma bana öyle. Senin için alacağımı söyledim ne diye karşı çıkıyorsun ki?" Jimin göz devirdi ve arabaya yürüdü. Kapı kolunu tutup Jungkook'a döndü. "Açsana."
———

Jimin girdiği mağazada kıyafet bakarken Jungkook yanında durup sürekli ofluyordu. "Gerçekten attan inip eşeğe bindik şu an." Jimin ise onu takmadan alışverişini yapmaya devam ediyordu.

Hide - Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin