Ηταν Σάββατο βράδυ. Είχαμε βγει με την Κάτια για φαγητό και ύστερα για ποτό. Ήταν γενικότερα κουραστική ημέρα, αλλά παρόλα αυτά γυρίσαμε σχετικά αργά. Μόλις μπήκαμε στο σπίτι, κάναμε μια γρήγορη επιδρομή στο ψυγείο, βγάλαμε τα ρούχα της εξόδου και καθίσαμε στον καναπέ. Εκείνη με ένα λεπτό φορεματάκι για τον ύπνο, εσώρουχο και εγώ με το μποξεράκι μου.
Χαζεύαμε στην τηλεόραση μέχρι που το ένα έφερε το άλλο και εκείνη βρέθηκε με σηκωμένο το φορεματάκι της να χοροπηδάει πάνω στον πούτσο μου. Δεν είχε πολλή δύναμη, το πρόσωπό της ήταν νυσταγμένο αλλά την ένιωθα πολύ καυλωμένη. Έχυσε ήδη μια φορά και προσπαθούσε για δεύτερη.
Εγώ: Γλυκό μου, γιατί παιδεύεσαι;
Κάτια: Έχω καύλες αλλά είμαι κουρασμένηηη...
Εγώ (φιλώντας τη στο λαιμό): Και αύριο μέρα είναι...
Κάτια: Αχ φίλα με εκεί...Άρχισα να τη φιλάω στο λαιμό και να της δίνω μικρές δαγκωματιές. Της αρέσει πολύ, σταμάτησε να χοροπηδάει πάνω μου και ξεκίνησε να πάει μπροστά πίσω τη μέση της για να τελειώσει. Αφού έβγαλε μερικούς αναστεναγμούς, έπεσε στην αγκαλία μου. Ένιωθα την καρδιά της που κόντευε να σπάσει.
Κάτια (χωρίς να βγάλει τον πούτσο μου από μέσα της): Λίγο αγκαλίτσα.
Εγώ (χαιδεύοντας την στην πλάτη): Όσο θέλεις
Κάτια: Λίγο να ηρεμήσω και θα σε κάνω να τελειώσεις, ναι;
Εγώ (χαμογελώντας): Εντάξει, ναιΌσο το κάναμε προηγουμένως άκουσα τη μάνα της που γύρισε, αλλά δεν έδωσα σημασία. Όσο καθόμασταν αγκαλιά έκανε την εμφάνιση της. Είχε βγει έξω με κάποια άτομα από τη δουλειά της και υποτίθεται δε θα αργούσαν αλλά τελικά το τράβηξαν. Όσο ανεβοκατέβαινε η Κάτια πάνω μου εκείνη είχε μπει σπίτι, είχε βγάλει ρούχα, είχε ξεβαφτεί και ήταν έτοιμη για ύπνο. Εμφανίστηκε στην πόρτα του σαλονιού και με την άκρη του ματιού μου την έπιασα να περνάει στο κεφάλι της και να κατεβάζει ένα φορεματάκι παρόμοιο με της Κάτιας.
Δανάη: Γειά σας, γειά σας...
Κάτια: Γειααα...
Εγώ: Τι κάνετε;
Δανάη: Η Κάτια έσβησε;
Εγώ: Δεν είναι πολύ ορεξάτη απόψε...
Κάτια: Απλά νιώθω απίστευτη κούρασηηη...Έφυγε από την αγκαλία μου και έπεσε κυριολεκτικά στα δεξιά μου, στην κενή θέση του καναπέ. Έπιασε το κινητό της και άρχισε να χαζεύει.
Δανάη: Α κάνατε σεξάκι βλέπω...
Εγώ: Ε να κλείσει η βραδιά.
Δανάη: Αυτά είναι τα τυχερά, αλί σε 'μας.
Εγώ: Καλά το λέτε, εμάς, γιατί μόνο η Κάτια τελείωσε.
Δανάη: Τς τς τς... Γυναίκες.
Κάτια (νυσταγμένη): Τώρα, τώρα, θα σε κάνω..
YOU ARE READING
Ιστορίες για πριν τον ύπνο... 🔞
FantasyOneshots που θα σας βοηθήσουν (ή και όχι) να κοιμηθείτε καλύτερα...