1. Lecimy samolotem

779 23 15
                                    

Gdy wróciłam ze szkoły zobaczyłam kartkę. Na niej było napisane że babcia z mamą pojechali do szpitala, ponieważ babcia się gorzej poczuła. Zmartwiłam się trochę, ale stwierdziłam że to pewnie nic ważnego. Babcia nie była na nic chora i miała dopiero 55 lat. Podeszłam do lodówki i wzięłam z niej schab. Pokroiłam go i włożyłam na patelnię. W trakcie jak on się smażył ja wzięłam ryż z półki i ugotowałam go. Zapomniałam napisać, że jestem na takiej diecie i jem prawie samo mięso. Wczoraj na przykład jadłam mięso z kaszą. Gdy zjadłam obiad poszłam odrobić pracę domową. Dzisiaj nie mieliśmy dużo zadane bo tylko matematyka i język niemiecki, ale musiałam jeszcze przeczytać Ferdydurke. Autor był chyba pijany jak to pisał. Właśnie zapomniałam wam się przedstawić.

Nazywam się Hailie Monet. Za 3 miesiące mam 15 lat.urodziłam się w Wielkiej Brytanii ale gdy miałam 5 lat przenieśliśmy się do Polski. Jestem dobra z matematyki. Zostałam laureatem z Olimpiady Matematycznej Juniorów i Kuratoryjnego z matematyki w 6 klasie. Lubie ćwiczyć. Najczęściej ćwiczę bicepsy, tricepsy i brzuch. Już mówię dlaczego. Bicepsy i tricepsy bo lubię wygrywać z chłopakami na siłowanie się itd. a brzuch, ponieważ jak noszę topy to lubię jak mi widać sześciopak. Lubię również boks i gotowanie. Chociaż z matmy, jako jedyna w Polsce byłam laureatem z Olimpiady w 6 klasie szkoły podstawowej, to nie lubię jej. Poprostu od małego mama mi kazała się jej uczyć, a potem już byłam najlepsza w szkole, więc żeby zadowolić mamę stwierdziłam że zrobię olimpiade. Jak widać udało się. Zapomniałam jeszcze, że uwielbiam czytać, ale nie lektury.

Mama mi wysłała SMS, że dojechali, ale babcia musi przejść badania jeszcze. Poszłam spać. Obudził mnie dzwonek. Była 22. Gdy otworzyłam drzwi ujrzałam młodą kobietę. Tak ok. 23 lata. Powiedziała mi, że szpital w którym znajdowała się moja babcia i mama spłonął i jeszcze nie wiadomo dla czego ale moi bliscy umarli. Próbowałam nie płakać. Kilka łez mi poleciało. Pewnie będę teraz mieszkać w domu dziecka. Panie powiedziała, że jeszcze nie wie. Sprawdza jeszcze czy mam kogoś z dalszej rodziny, ale ja wiem że nie. Pani powiedziała, że zostanie ze mną kilka dni dopóki nie sprawdzą gdzie będę mieszkać. Gdy weszła zaproponowała film. Zgodziłam się, ale włączyła jakiś nudny edukacyjny i po pół godziny usnęłam. Gdy obudziłam się następnego dnia zrobiła mi już naleśniki z nutellą. Powiedziałam jej że nie mogę bo jestem teraz na redukcji. Ona odpowiedziała, że mogła się domyślić. Zrobiłam sobie takie śniadanie, ponieważ miałam dużo czasu.

Dzień minął dość spokojnie, żeby odreagować poszłam na siłownie, którą kupiłam za pieniądze ze stypendium(jakby co można dostać kilka stypendium np

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzień minął dość spokojnie, żeby odreagować poszłam na siłownie, którą kupiłam za pieniądze ze stypendium(jakby co można dostać kilka stypendium np. Za kuratoryjny też się da bo czasem jakieś firmy sponsorują).

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Hailie monet. Najsilniejsza Z braci - Rodzina MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz