Aku cuma nk kongsi cerita tentang zaman aku muda2 dulu. Gelaran aku man. Dr pantai Timur. Aku ni dulu Kira ligat juga. Zaman bujang, zaman nak mengenal dunia. Semua redah. Tp kat sini aku bukan nk cerita tentang aku. Aku nak cerita tentang seorang awek ni. Nak dikatakan skandal Aku pun boleh, kawan Aku pun boleh, awek gelap aku pun boleh. Awek betul aku masa Tu lain. Orng pantai Timur juga.
So tentang Awek yg aku nk cerita ni Aku gelar dia jaemah, asal dr Selangor tapi masa Aku kenal dia ni Aku Masih Di pantai Timur. Belajar sambil bekerja. Dia pula belajar Di uitm segamat, ambil degree. Aku kenal dia tak silap tahun 2007 atau 2008 mcm Tu lah. Kenal Di tag Dan FB. Mula perkenalan Tu Kira berkawan biasa je. Sbb aku pun gila2 mudah berkawan Dan masuk dengan semua orng. Dia ada bf aku Ada gf. So berkawan biasa je lah. Tak lama berkawan tu. Lebih kurang 3-4 minggu kebetulan aku ke skudai atas urusan ziarah member eksiden. Aku teringin nk bersua muka dengan si jaemah ni. Sbb setiap Hari berbual msg Dan call. Zaman Tu bukan Ada android bagai ni. Hp pun masa Tu Masih sabun, Sony Experia semua. Yg ni lah paling canggih masa Tu boleh tgk FB, internet explorer, boleh main game dengar lagu Dan boleh video call. Jadi tergerak hati nak bersua muka. Selepas aku settle ziarah member, Aku terus ke segamat. Kebetulan masa Tu pun dah nk dekat petang. Jadi aku ambil keputusan akan stay Di segamat lah. Lepak hotel2 bajet. Duit tak lebat. Berjanji lah jumpa Di segamat. Si jaemah ni pun Aku tgk mcm mudah berkawan. Dan tak berapa malu. Sbb masa aku sampai segamat dengan motor buruk aku Tu. Dia suruh aku jemput dia Di rumah sewa diorng. Diorng duduk ber3 tak silap. Sorng kawan dia Nama syidah ke apa lebih kurang mcm Tu lah. Aku pun dtng rumah dia jemput dia Naik motor. Kecik je orangnya. Tak silap Dlm 140-150cm tinggi. Berat tak pasti. Tp kecil je lah dia ni. Dengan aku yg 170cm ni. Kira paras dada aku je lah. Mula jumpa Tu Aku tak tahu pun dia ni Jenis mcm mana, nampak mcm sopan je. Pakaian seluar longgar baju t-shirt longgar. Bertudung anggun. Dia Naik motor aku. Dia ajak Aku lepak kedai berdekatan rumah sewa dia. Kitorng pun pergi lah melepak berbual berkenalan. Tp masa dia Naik motor dgn aku. Aku terasa mcm Tetek dia besar. Aku ni pantang sikit dengan awek bertetek besar ni. Mula Cari idea jahat. Tp disebab kan permulaan perkenalan. Takkan lah Aku nk buat hal Kan. Nnti melepas pulak. Bila lepak Di mamak kat rumah dia Tu, Aku pun berkenalan lah dengan dia. Bapak kontraktor kg. Mak suri rumah. Ada adik 3 orng tak silap. Sekolah menengah masa Tu. Dia ni anak sulung. Sekolah perempuan Di Klang. Dan mcm2 lagi lah dia cerita pasal diri dia. Aku pun cerita lah hal Aku diri aku. Kat situ Dr Siang smpai lah dekat pukul 3 pagi berbual. Lepas Tu Aku pun ajak lah dia blk. Sbb esoknya dia Ada kelas. Aku pulak ponteng masa Tu sbb nk ziarah kawan punya pasal. Tp bila Aku ajak blk. Aku nk hantar dia blk rumah, dia taknak blk. Aku Tanya kenapa. Dia ckp stress dekat rumah. Aku cungkil lah sikit2 apa yg sepatutnya. Kat situ baru aku tahu rupanya dia baru 2 Hari putus cinta. Tak silap bf dia masa Tu namanya Madi. Aku pujuk lah dia. Mcm biasa lah lelaki, kena tunjuk lah ambil berat sikit. Bg nasihat apa yg patut. Suruh ingat keluarga. Belajar jgn abai. Ayat power kena Ada. Entah dari mana aku belajar semua Tu pun tak pasti. Lg pun Aku ni ade sikit2 lah kelebihan yg arwah Atuk Aku Kasi pd aku untuk bg orng lembut hati. Dengar ckp. Sentiasa tenang dgn Kita. Tp yelah. Kadang2 Kita dpt sesuatu Tu Ada masa untuk menda baik. Ada masa untuk menda bukan2. Budak lg masa Tu. Bru dekat 20 tahun. Masih panas lg. Mcm Tu lah.
Bila Di pujuk2 lama2 dia Dah ok, Aku hantar dia blk rumah sewa. Aku pun lepak lah merempat kat segamat sekejap. Sebab tak sempat nk chek in. Syok berbual masa jumpa jaemah td. Dlm kepala Aku masa Tu Ada kesian juga dengan dia. Sbb masa dia taknak blk td menangis juga dia mengadu. Aku ni nakal2 pun kadang2 Ada masa kesian pd orng. Tp bila teringat masa Naik motor Tu jd Geram pulak. Sbb mmng sah Tetek dia besar. Bdn kecil je. Tp Tetek boleh tahan. Tak nampak sgt masa Tu sbb dia pakai longgar2. Tp bila dirasakan mcm besar lah untuk saiz bdn dia Tu. Awek Aku sendiri pun kecik je. Bila dah terpikir semua Tu mula lah ade tpikir nak buat jahat. Tp Aku slow2 je. Kalau rezeki tak kemana. Aku cuma set Dlm kepala nk berkawan bg rapat je dulu. Lepas Tu baru lah cucuk jarum.
Bersambung.......
YOU ARE READING
kisah imah(18sx)
Fantasytentang seorang perempuan Yang lurus bendul terjebak dengan seks Dan mula ketagihan(Dr kisah benar ditambah sedikit garam Dan gula sebagai penambah Rasa)