6)transform

629 3 0
                                    

habis je kerja aku nak ke tempat diorng. tp bila start je motor aku dgr moto aku mcm ada masalah. aku pun batalkan niat aku. aku terus blk je ke rumah. aku msg jaemah dan dan apis beritahu aku blk ke rumah sbb motor rosak. aku pun geerak blk. sampai rumah aku tgk fon tak dibalasnya msg aku. seronok betul diorng. aku geram je. aku pun pergi mandi.lepas mandi aku terus relax2. nak terlelap je aku dpt msg dr jaemah. dia ckp nk gerak blk rumah. aku ok kan je. aku terus tertidur. bila sedar2 je akku tgk jaemah tgh hisap2 btng aku. dah lah kat ruang tamu. member2 aku lain tgk je dr meja mkn. diorng ckp lewat bng. kena hisap btng bru bgn. aku tgk jaemah cuma pakai towel je. aku tanya smpai pukul berapa. dia berhenti hisap btng aku ckp dlm pukul 6 pagi td. aku tgk fon aku jam pukul 12 tgh hari. lama betul aku tidur. aku ade kelas kejap lg. tp rasa mcm malas nak pergi. penat sgt. jaemah pulak bila dah berhenti hisap btng aku terus je mencangkung atas aku dan masukkn btng aku dlm pepek dia. mendesah dia. tp aku rasa pepek dia masih sama ketat sendatnya. pintu rahim dia pulak rasa makin sendat. masuk btng pun terasa sendat disitu. dia menghenjut2 plahan sampai lah ke dinding rahim. sambil dia henjut plahan tu aku tanya dia kenapa masih ketat. kata mlm td kene dengan ramai. kawan aku apis sampuk sebab tu diorng suka. cipap jaemah ni padu. mlm td sampai 2 batang masuk satu lubang. masih sendat. jaemah tak bercakap apa2. dia cuma mendesah merengek je. bila aku tgh jaemah mcm menggigil sikit. dia cabut btng aku dr pepek dia. dia masukkan dlm lubang bontot dia. mmng best gila aku rasa. lubang dia menyedut kuat btng aku. jaemah sendiri menggila henjut btng aku pd bontot dia sambil tgn dia menggosok2 biji kelentit dia. makin menggila makin kuat menyedut btng aku. lepas tu dia terkejang terpancut. basah bdn aku. hebat dia ni sbb henjut bontot. pepek terpancut. aku angkat dia baringkan atas sofa dan hentak seganas2nya, dekat 3 kali dia pancut dlm keadaan aku henjut bontot dia. dia mula layu memandang aku. aku terus tukar henjut pepek dia. tersangkut2 nasaf jaemah di bila dihentak ganas2. dan last aku pancut tekan dlm2. lemah rasa kaki aku dpt pancut. lepas tu aku relax dan baring sebelah jaemah. jaemah ckp terima kasih sbb ajar dia nikmati semua yg dia tak pernah rasa. aku ckp pd dia bukan aku yg beri. dia yg mencari. jadi apa yg dia cari kalau dia nekad pasti akan dapat. jaemah diam dan dia beritahu aku. dia kena blk ke johor. terpaksa cancel progrem dengan aku. aku tanya kenapa. dia beritahu bf baru dia si jamal akan dtng ke segamat nak melawat dia lusanya. jadi dia kena blk harini. aku diam sekejap. tp si daus beri cadangan untuk kitorng berempat hantar jaemah blk. apis ckp dia tak dapat ikut sbb kena kerja. jadi kitorng bincang kami ber3 akan hantar dia blk ke segamat mlm nnti naik kereta. dia ckp tak perlu nnti susahkan kitorng pulak. aku bisik pd dia tak kisah pun asalkan dpt nikmat sepanjang perjalanan. jaemah tepuk bahu aku dan ckp nakal. dia terima cadangan kitorng. aku tanya dia ada nk kemana2 ke untuk hari terakhir ni. jaemah ckp dia nak beli keropok losong. jadi aku offer dia untuk bawa dia pergi ke tempat jualan keropok losong yg best. lepas tu boleh gerak blk. dia bersetuju. apis ckp masa lambat lg. jadi dia terasa nk henjut jaemah jika jaemah sudi. sbb nnti bila jaemah blk tak dapat nak rasa pepek yg sedap. jaemah senyum je dan dia terus datang kearah apis. menarik tgn apis. apis ckp nak main sendiri dlm bilik dia. jd kitorng biarkan je diorng. Mmng teruk bunyi jaemah kena hentam dgn apis. Mungkin kesenakan. Tp dgr juga jaemah meminta lebih hebat lg. Kitorng semua buat tak peduli sbb dah tahu sepanjang kami hantar dia mlm nnti pasti akan dpt. Bila selesai aku bawak jaemah ke pasar yg menjual keropok. Aku perhatukan kalini jaemah keluar tak mcm dia mula sampai dulu. Dia dah berani keluar pakai baju body Dan legging tak pakai tudung. Aku Tanya dia ok ke dgn semua ni. Jaemah ckp dia mcm selesai dah. Rasa segan dia pun dah hilang. Aku bisik Tanya rasa ghairah nk main slalu Ade ke. Jaemah gelak sambil cubit aku. Jaemah bisik pd aku yg tu mmng dia selalu nk. Dah mcm ketagih. Aku pulak racun dia supaya melayan je keinginan dia tu. Tp dia Masih Ade sedikit ragu2. Sbb dia ckp Ade ke orng yg nk dia. Aku cuma ckp pasti Ade. Cuma dia je nk Lyn ke x. Aku cuma ckp kalau ada yg nk sapu je lah semua. Dia sendri yg untung. Jaemah senyum je. Bila selesai membeli keropok kami blk Dan mengemas barang untuk hantar jaemah ke segamat. Dlm mengemas tu jaemah Masih teruk kene hentak dgn btng kami berempat. Mmng merah pepek dia. Tp aku tgk pepek dia makin gebu Dan montok. Mcm bengkak pun ada. Tp menggairahkan bila tgk rupa pepek dia tu. Tetek dia pun mcm makin meninggi Dan membesar. Merah je diramas Dan dihisap. Dengan peluh penuh satu bdn. Mmng masa tu sesapa je akan kerumun dia lepaskan keinginan cukup2. Baru berapa hari kat sini jaemah dah transform Dr oemalu kepada seorng yg ketagih seks. Sampai dia sndri ckp tak tahu keadaan dia nnti kat segamat. Boleh bertahan ke x dpt nikmat seks. Kitorng cuma ckp jgn thn. Lyn je. Ade orng nk ikut. Xde cari. Jaemah gelak je sambil ckp kitorng hasut dia jd bukan2. Kitorng sama2 gelak. Siap semua kitorng berkemas. Kitorng berempat gerak menaiki kereta viva putih member aku tu. Dr tempat kami ke kuantan je dekat 4 Kali berhenti sbb nk puaskan keinginan pd jaemah ni. Belum lg masuk muadzam smua lg.  Jaemah pun kdng2 sengaja mcm meminta kami puaskan pepek dia. Sbb sepanjang dlm kereta x berhenti pepek dia dikorek. Merengek je sepanjang jalan. Bila masing2 x tahan stop tmpat sunyi henjut dia. Ade masa nnti stop kat stesen bas kena lg. Cuaca mlm. Gelap. Mmng mudah lah buat kerja. Jaemah ni pulak mmng jenis kuat gila. Kena mmng teruk. Bunyi mcm orng tak mampu bertahan. Tp Masih meminta lebih teruk. Semua Masih muda. Mmng berulang2 Kali main. X lama. Tp berulang Kali. Tp bila dah biasa jd makin lama lah main. Masing2 dah boleh kawal diri bg main lama.

kisah imah(18sx)Where stories live. Discover now