3)langkah

1.2K 2 0
                                    

Setelah 2 minggu si jaemah Ada kekasih baru. Perbualan Kami seharian pun dah makin berkurang. Masih Ada berbual setiap Hari. Tp tak sekerap mcm selalu. Cuma yg aku Suka tentang dia ni. Walaupun perbualan kami kurang tak mcm selalu. Tp tiap mlm dia pasti akan video call dgn aku Dan dia Masih dgn melayan diri dia sendiri bersama Aku.  Jadinya perbualan Kami seharian dah lebih kepada lucah. Perbualan yg biasa Tu yg berkurangan. Aku sebenarnya Suka je mcm Tu. Sbb jika berbual biasa2 kadang2 Aku pun boleh mati ayat. Tak Ada idea. Kalau Bab seks mmng byk je ideanya. Tak tahu kenapa. Dan Aku tgk dia mmng Suka juga semua Tu. Satu mlm Tu mcm biasa Kami video call. Bila selesai semuanya dia beritahu aku Dlm minggu Tu dia akan ke area tempat Aku. Sbb dia kata uitm segamat Ada jalankan program Di pantai Timur. Berdekatan dengan tempat Aku. Dia masuk program Tu sbb pertama Nak cukup Kan projek untuk melayakkan dia lulus Dan kedua dia join projek Tu sbb tahu ianya berdekatan dengan tempat Aku.  Aku Tanya berapa lama dia akan ke sini. Dia ckp kalau ikutkan program 3 Hari je. Lg 2 Hari Tu Ada cuti umum.  Tp dia cdng nak stay 7 Hari sbb nk spend masa dgn aku. Dah lama Kami tak bersua. Dia rindu masa2 dia bersama Aku dulu. Aku Rasa kembang pulak btng Aku bila dengar mcm Tu. Sbb aku teringat masa kat ledang. Mandi sama2. Walaupun dia bertudung tp baju bila kena air mmng Tetek dia Dah mcm gunung ledang besarnya. Yg buat Aku Geram sebenarnya masa Mandi Tu dia tak pakai baju Dalam. Nmpak kesan puting teteknya. Aku mmng Dr masa Tu menyimpan  keinginan nak merasa gunung dia Tu. Sbb selama Aku dengan perempuan. Tak pernah dpt yg mcm Tu. Mmng Aku dah biasa juga Dr umur 16 tahun main dengan awek2 Aku dulu. Duduk Kawasan pedalaman mmng mudah je nak buat projek. Ni jauh dengan keluarga. Lagi lah panjang langkah. Aku Rasa si jaemah ni pun Sama. Bila jauh dgn keluarga mungkin panjang langkah kalau berkawan dgn orng yg boleh buatkan dia terpengaruh. Sbb dia ni mmng lurus bendul. Mudah dipengaruh. Aku cucuk jarum pun tak perlu nak pakai menda bukan2. Belasah je ayat mengayat. Dia Dah mcm ikut je. Aku pun Tanya dia bila dia disini kat mana dia stay. Dia ckp tak tahu lg. Ada kawan2 dia Dah dpt tempat disana. Diorng ajak duduk sekali. Tp dia mcm nk dekat dengan aku. Dia Tanya Aku Ada tempat ke untuk dia stay. Dia nk spend masa dengan aku selama seminggu Tu. Aku bila dah dengar mcm Tu Rasa mcm peluang besar menanti. Aku ckp pd dia Aku Cuba arrangekan untuk dia. Bg aku masa Dlm 2 Hari sebelum dia sampai Tu. Aku duduk rumah bujang. Kat situ. Mmng rumah bujang Aku duduk Tu kdng2 keluar masuk awek2 rakan serumah. Dlm rumah Tu Aku sorng je Masih belajar. Yg lain dah bekerja. Rumah Tu bebas je perempuan keluar masuk. Tp awek2 diorng je la. Aku tak pernah lg bawak masuk awek. Biasa hotel je. Tp sbb masa Tu seminggu. Aku mana ada duit nak stay hotel seminggu. Aku try Tanya member serumah Aku. Diorng ni 3 orng. Tua sikit Dr Aku. Rumah Tu Ada 4 bilik, 3 tingkat atas satu kat tingkat bawah. Jd sorng satu bilik. Mmng mudah lah awek masing2 nak dtng. Aku masa Tu baru masuk 20an. Diorng dah dekat 26@27.  Kerja pun dah lama. Kenderaan pun dah tak Naik motor. Dah berkereta semua. Aku je Masih belajar sambil bekerja. Pakai motor buruk je. Aku Tanya diorng semua. Sbb kebetulan semua dah Ada dirumah. Diorng tak kisah tp diorng selidik juga lah si jaemah ni. Dia Tanya awek Aku ke. Kenal Dr mana semua. Aku jujur je dgn diorng. Jaemah ni Kira kawan. Tp dia Suka Aku. Awek Aku lain. Aku ckp kenal Dlm laman web FB Dan tagged.. dah 2 Bulan kenal jumpa sekali. Aku tunjuk pd diorng gambar jaemah yg masa Aku Mandi Di ledang haritu. Entah mcm mana diorng boleh perasan gambar Tu. Member sorng Tu tegur besar Tetek awek ni. Ko dah dpt ke. Yg lain tgk Dan zoom. Diorng ckp betul lah. Diorng pandang Aku. Aku senyum ckp tak dapat lagi. Diorng ckp aku lembap. Orng dah nak Kita tibai lah terus. Member yg lain ckp ade pulak mcm Tu. Plahan2. Dah lentok baru lah tibai. Diorng gelak. Aku diam senyum je lah. Diorng terus ckp kalau mcm ni ko bawak je lah stay kat sini. Ko try dptkn awek ni. Bila dah dpt jgn lupa Bg kitorang Rasa sekali. Aku paham maksud diorng sbb aku dah lama duduk dgn diorng. Diorng biasa tgk vcd lucah Di rumah Tu. Byk cerita diorng tgk semua Jenis threesome Dan gangbang. Tp Aku tak pernah pulak tgk diorng buat semua Tu kat rumah ni. Aku pun syok juga bila tgk cerita2 mcm Tu. Sbb Menda baru. Main sorng2 pun biasa dah. Jadi bosan. Bila diorng ckp mcm Tu Aku ni mcm nk mencuba. Tp Aku ckp pd diorng awek ni nak ke. Diorng terus ckp kalau ikutkan muka Dan gelagat mcm senang nak ayat. Pandai2 lah ko. Diorng ckp. Kalau susah pandai2 lah ko bg mkn ubat. Kejap lg terlompat2 lah dia. Diorng gelak je. Aku pun ikut gelak. Jadi Aku Tanya diorng boleh ke dia stay situ. Diorng ckp bg lah stay. Tp diorang bg masa pd Aku 3@4 Hari untuk mengayat si jaemah ni supaya diorng boleh Rasa. Aku pun setuju je. Gembira diorng. Si bro apis punya seronok dia ckp Dlm 2 minggu ni kereta viva putih dia Tu hak milik aku kemana Aku nak pergi minyak diorng tanggung. Eksiden ke apa jgn risau. Pakai je. Mkn minum aku dngan awek Tu sepanjang disini diorng tanggung. Ayat awek Tu Kasi dapat. Bg diorng untung sekali. Aku on je sbb dpt merasa kereta.. tak perlu tanggung pape. Dpt mkn free pulak Tu. Nk kemana semua ditanggung. Mmng jimat byk aku. Bila dah bersetuju semua. Aku hubungi jaemah. Aku beritahu dia boleh stay dengan aku. Tp kene duduk bilik Aku lah. Sbb rumah Tu rumah mak sedara Aku. Yg duduk disitu semua abang sedara Aku. Kdng2 kakak sedara Aku atau adik beradik diorng lain dtng. Aku kelentong dia mcm Tu. Dia ckp nnti ramai pula kat rumah Tu. Aku pun beritahu Dlm tempoh dia kat situ cuma kitorng berempat je Ada. Yg lain semua Ada urusan. Ada blk kg semua. Lepas Tu Aku ckp dia pun nk spend masa dengan aku. Jd Tu je lah yg Ada. Sbb aku tak byk duit nak bg dia selesa. Dia terus ckp takpe. Dia tak pikir keselesaan. Dia ckp cukup bila Ada Aku. Berbunga2 Aku dengar ayat Tu. Nmpak Bintang depan mata. Bila Hari ditunggu tiba dia dtng Dan Aku jemput Naik kereta viva. Berlagak mcm kereta sendiri dah. Bila dia Tanya kereta siapa. Aku cuma ckp aku pakai kereta abng sedara. Dia bg pinjam sbb Aku kesian takut dia ni tak selesa. Nampak muka dia sayu. Dia ckp dia tak kisah. Tp apa pun terima kasih. Dia ckp. Dlm Hati Aku langkah pertama dah mengena. Next....

kisah imah(18sx)Where stories live. Discover now