A Magic Shop Not today c. részének subplotja
„Úgy szorítok rá a mellettem elhaladó barátom csuklójára, hogy az felszisszen"
*-*
Jimin
Zsong a fejem a piától, annyi erőm sincs, hogy az ágyamig elmásszak. Csak ledőlök a kanapéra. A kezem még mindig fáj ott, ahol Hyungie rám markolt. Meg van ez veszve! Mondjuk JK-t elnézve, nem csodálom. Ha nem lenne Hyungie a barátom, hát... Ma abban a testre simuló fekete pólójában, hogy is mondjam, nem hagyott túl sok mindent a fantáziámra. Omo, azok a mellizmok!
Érzem, hogy összegyűlik a nyál a számban. Milyen volna, ha most JK betoppanna a lakásomba?
Elképzelem, ahogy kinyílik az ajtó, és ott áll a szűk fekete felsőjében, a piercingjét rágcsálva.- Hello, Jimin. Azért jöttem, hogy megbasszalak!
Hm, ez azért elég erős kezdés lenne. Mondjuk így:
- Hello, Jimin. Egész este a formás seggedet néztem, azért jöttem, hogy... beszélgessünk!
He-he. Ez sem annyira reális, de jó lesz.
- Oh, neked is hello - köszönök vissza. - Kérsz valamit, kávét, teát, szopást?
JK nagyot nyel, de mély búgó hangon válaszol:
- Legyen az utóbbi.
Lerúgja a cipőit és néhány öles lépéssel már ott is áll a kanapé előtt.
- Olyan édesnek tűnik a szád. Megkóstolhatom? - kérdi.
Felállok a kanapéról, és belenézek a mélybarna gombszemébe.
- Csak szolgáld ki magad kedvedre, bébi - adom meg neki az engedélyt.
Megnyalintja az ajkaimat, majd szorosan rápréseli a száját.Vajon lehet érezni a piercingjét csók közben? Valamennyire biztos, ezért így folytatom:
A piercingje finoman karistol, ahogy heves mozdulatokkal forgatja a nyelvét bennem. Keze a fenekemre kúszik, és erősen belemar. Magához ránt a mozdulattal. Végigfuttatom a karján és a mellkasán az ujjaimat.
- Hm, vegyük le ezt a pólót, nem kell az ide.
JK elenged, és maga bújik ki a ruhájából, felfedve az embertelenül gyönyörű hasizmait. Szinte felsikítok örömömben, látva, hogy mivel fogok ma játszani. Felvonja a szemöldökét.
- Így jobb?
Ah, naná hogy jobb. Nem is bírok magammal, markolom, csókolom, ahol érem a kívánatos felsőtestét. Szétszorítom, szétharapom! Itt az ideje, hogy a felkínált szopást megkapja. Megnyalom a szám, és belebizsereg mindenem a gondolatba. Visszaülök a kanapéra, fejem pont jó magasságba kerül. Kipattintom a kis gombocskát a nadrágján, és lehúzom a sliccét. A fehér CK betűk majd kisütik a szemem, ahogy kivillannak csupafekete ruhájából. Odateszem az ujjam a betűkhöz, és lassan lejjebb húzom az alsóját.Hm, vajon milyen lehet neki? Hosszú, kecses mint Hyungie-nak? Vagy inkább markánsabb, vaskos? Maradjunk a másodiknál. Ez illik a brutál izmos hátához.
- Nem kellenek ez sem ide - mondom, és a bokájáig tolom a cuccát. Rámarkolok a csupasz fenekére. Ó, de jó feszes! Megfogdosom, megszorongatom a húsos gömbjeit, majd rátérek az est fénypontjára. Rákulcsolom a kezem a még lanyhadt férfiasságára, és elkezdem kicsit mozgatni rajta. Néhány lüktetéssel éledni kezd. Élvezettel kezdek neki, mint gyerek a nyalókának. Először csak a tetejét egy kicsit, hogy az érzés izgató maradjon, ne kielégítő. Ó, még nem elégülünk ki, még nagyon nem! Aztán kicsit mélyebbre engedjük, hogy még jobban körülfonja a bizsergés, de még ne teljesen, játszunk kicsit rajta, beszívjuk, megnyalogatjuk, így húzzuk egyre feljebb és feljebb a gyönyör hullámvasútján.
- Oh, Jimin-ahhh, de jól csinálod! Vedd be csak szépen, még mélyebbre!Szeretem, ha a pasik határozottak velem, szeretem, ha egy kicsit vad a szex. Úgyhogy újrakalibrálom a mondatát a fejemben:
- Nyeld csak be tövig, te kis hímribanc! - keze a tarkómon landol, és rányomja a szám a keményen ágaskodó szerszámára, úgy, hogy a könnyem is kicsordul. JK elégedett morgásokkal mozog bennem, én meg...
Muszáj vagyok magamhoz nyúlni, mert már nem férnek a gondolataim a nadrágomba. Rámarkolok feléledő farkamra, és élénk, könnyed húzogatással indítok, mert még nem végeztem a sztorival.
Kiengedem a számból, ő meg megfordít, és a kanapéra térdeltet. Lerántja... nem, letépi rólam a ruhát. Belemarkol a hajamba, ívbe feszíti a hátam. Másik kezét a hasamra teszi, és közelebb húz magához. Érzem a keményre szopott farkát a combomnak nyomódni. A nyakamba csókol, nedves, lihegő csókkal.
- Olyan jó volt a kis odaadó szád! Mit gondolsz, milyen lesz majd odalent? Szanaszét foglak feszíteni. Akarod, hogy megtegyem?
- Igen... - lihegem.
- Akkor kérd szépen!
- Kérlek, szeretnélek magamban érezni!
- Ah, így szűzlányok mondják, kérjed rendesen!
- Dugj meg JK! Dugd szét a szűk kis lyukam, addig, ameddig nem sikítok!
- Határozottan jobb, hímribanchoz méltóbb.Oh my god! Kell a doboz! Felpattanok, és a félig letolt gatyámban rongyolok be a hálóba. Felnyitom a komód tetején lévő kék dobozt, és a hangulatomnak megfelelő játékot választok. Egy kis feketéért nyúlok, ez a kedvencem. Férfiaknak kifejlesztett vibrátor, pont ott izgat, ahol kell. Lerúgom magamról a felesleges ruhát és visszatérek a kanapéhoz, ha már a fejemben a kanapén csinálnak meg.
JK rácsap a csupasz alfelemre.
- Hm, de jó kis rugalmas. Szereted, ha jól meg vagy baszva, mi?
Oh, azt szeretem csak igazán. Hozzám hajol, szétfeszíti a gömböket. Szorosan markol, miközben nyalogatni kezd. Nyelve a bejáratom kényezteti, megbökdösi vele. Ujjait érzem, simogatnak, majd az egyik belém csusszan.A fantáziámban nem kell síkosító, de itt, a valódi kanapén, azért igen. Nyomok a tubusból, bekenem magam, a maradékkal a kis szerkentyű tetejét. A helyére illesztem. Már ez a mozdulat is felizgat, úgyhogy ideje visszatérnem a történethez. Rámarkolok a farkamra.
Mozgatja az ujját bennem, belülről masszírozgat. Ügyes, tudja, hogy hogy kell. A vágyam gyorsvonatként száguld végig a gerincemen, halk nyögésekkel adom tudtára, hogy jó amit csinál, nagyon jó! Újabb ujját tolja belém, finoman feszít.
- Hm - sóhajtok. - Tedd belém, JK!
- De kis türelmetlen - mondja, de már meg is érzem ágaskodó farkát a két gömböm közt. Egyik kezével a csípőmet fogja, a másikkal a lyukhoz illeszti a szerszámját, majd lassan elkezdi betolni.
- Ah, de vastag! - nyögök mélyeket, ahogy halad egyre beljebb bennem. Teljesen megbabonáz az érzés, ahogy eltelít. Mozogni kezd, szép lassan lüktet bennem szét a vágy. Ó, ez az bébi, csináld még!
Erős, mély lökésekkel dug, majd tempót vált, gyorsul, ahogy az én zihálásom is.
- Ó, Jimin-ahhhh, de jó benned! Köszönd meg szépen, hogy ilyen rendesen megbasz végre valaki!
- Oh... köszönöm... hogy... szét... dugsz...
És ekkor elönti az agyam a dopamin!Telefröcskölöm a kezem. Lihegve szedem ki a vibrátort magamból. Uh, te jó ég, de jó volt! - nyújtózom bele még egy kicsit az orgazmusomba.
Ha Hyungie tudná, hogy a lieblingjére masztizok, tuti, kinyírna. Látom is magam előtt azt a gyilkos tekintetet, ahogy tud nézni, mikor féltékeny.
Ideje összeszednem magam. Zsepiért nyúlok a kisasztalon, majd lenézek a kanapéra.
- A francba! Moshatok megint!
*-*
Ma reggel az Instán ez fogadott:
Eléggé megihletődtem, úgyhogy instant megírtam nektek a fenti sztorit :)
YOU ARE READING
Magic HOT Shop (18+)
RomanceA Magic Shop c. írásomhoz kapcsolódó kiegészítő steamy történetek. ;) boyxboy és nagyon 18+, OLVASÁSÁT CSAK FELNŐTTKORÚAKNAK AJÁNLOM! subplots, short stories, eroticromance, boyslove, taekook, yoonmin, vminkook, vmin és egyéb nyalánkságok :) :P