-Üdv gyerekek remélem egy szép nyaratok volt,na de térjünk is a lényegre.Mivel már le járt az időm és már nyugdíjba kell vonulnom és helyetem jön egy új fizika tanárotok aki egybe az oszitok lesz.Márk kérlek gyere be-mondta az oszi a pad társamal össze nézztünk mert meglepődtünk.
Az ajtón egy fiatal 1,90es magasságú fekete hajú és barna szemű férfi lépett be,így tip képt olyan 25 évesnek mondom,az arca komoly volt és a tekintette hideg .Beszélgetek egy kicsit a fizika tanárunkal és aztán felén fordultak mind ketten.
-Sziasztok gyerekek.Mint hallotátok én vagyok az új fizika tanárotok és egyben az új osztály fönökötök.Remelem jól ki fogunk jönni és nem lesz semmi baj.
-Gyerekek én egy dolgot mondok így búcsú képt, Lia és a többi jó madár ez nektek szól kérlek ne legyetek rosszak és ne repitsetek semmit és senkit ne verekedjetek.Ne őritsétek meg az új tanárotokat, ha bármi baj van és szükségetek van segítségre írjatok nyugodtan tudjátok mindig itt leszek veletek,legyen szép napotok visszlát!-és ezzel a mondattal ki is ment a teremből.
-Na gyerekek be mutatkozok nektek mert ezen az órán arra gondoltam ,hogy csak mutatkozni fogunk.A nevem Tóth Márk és ahogy hallotátok én leszek az új osztályfőnök és egyben a tesi és a fizika tanárotok is. Most kérlek mutatkozatok be ti is-az osztály el kezdet be mutatkozni asztán rám került a sor...
-A nevem Kovács Natalia 16 éves vagyok és imádom a motrokat és a japán kocsikat-miután ezt el mondtam le ültem a helyemre és el kezdtem az osztályt jobban szem ügyre venni 15en vagyunk az osztályba és csak 3an vagyunk lányok a többi mint fiú nem igazán zavar mert öszintén szólva jobban ki jövök a fiúkkal mint a lányokkal de nem mondom ,hogy nincsenek lány barátaim az osztályba a két lány neve Jázmin és Melani.Ez a két lány szinte az összes fiúval a suliból össze feküdt a mi osztályunkból is próbálkoztak de nem jött össze nekik.
Az utolsó óra matek volt és mivel ez az első suli nap volt ezért nem rosszalkotunk nyugodtak voltunk csak annyi, hogy két óráról voltunk ki téve Bálinttal és Erwinel.Nem igazán zavart minket mert igazából dög unalmasak voltak az órák ez ezért röhögünk mint a hülyék és emiatt létünk kitéve. Épp Dávidal beszélgetünk mikor azt figyeltem meg ,hogy Ádi az új osztály főnökünk mellet parkolt le Dávidal el köszöntünk mert nem ugyan arra az útra megyünk, Ádi nyakába ugrottam és jó szorosan meg öleltem. Egy torok köszörülésre lettünk figyelmesek
ezért el engedtük egymást és a sisakot átt vettem a bátyám kezéből és rá néztem a tanárra aki elégé szúrós szemmel nézte szegény Ádit. Ádi rám nézett és látta ,hogy valamit nagyon nézzék ezért oda nézet ö is, mikor meg látta Ádi , hogy a tanár nagyon csúnyán nézz rá akkor kérdően nézett rám-El nézést de maga miért nézz rám úgy mintha valami gyilkos lennék?- kérdezte Ádi hideg hangal
-Ja igen Ádi ö itt az új osztály főnököm Tóth Márk-Ádi rám nézett majd el mosolyogta magát és rá nézet a tanáromra és kezet fogok vele.
-O így már értem jó napod Kovács Ádám vagyok Lia bátya.
- Jó napot mint ahogy hallotta a húgától én vagyok Natalia új osztály főnöke.
YOU ARE READING
Vonzalom
FantasyTanárxdiák kapcsolat vajon az ő szerelmük egybe marad vagy nem?Lesz közös jövő? 1szeperlő: A lány neve Kovács Natalia,Magyar országon lakik Pesten. 16 éves liceumos és keresi a megfelelő embert aki mellet szabad lehet . 2szereplő: Tóth Márk a neve...