A járdán felénk éppen Tóth tanár úr jött Áron rám nézett és egyből oda is nézet,hogy mit nézzek annyire lesokolódva.
-Na nekünk most annyi.-mondta Bence.
-Hát az fix,hogy az igazgatóságon megint egy papírral gazdagodunk- mondtam ki összintén a gondolatomat.
-Na hát fiatalok ti mit kerestek itt és miért nem órán vagytok?-kérdezte Tóth tanár úr
-Ja hát mivel az óra az unalmas ezért arra jutottunk,hogy kijövünk a szabadba.
-Én azt értem de mit keres az a szál cigaretta a kezetekbe?Nem tudjátok,hogy az nektek tilos?
-Tudtomal a tanár csak az iskolába dirigál a diáknak és a diák sulin kivűl azt csinál amit akkar- mondtam és vállat vontam.
-Azon kívül,hogy nem vagytok órán cigi van a kezetekbe és nem is jártok a büntetésetekre amit kaptatok,és még pofáztok is ti álltok neki feljebb?
-Hallja minket nem érdekel egyáltalán azt amit maga mond tehát mennyen és papoljon azoknak akiket érdekelnek és ez a mi magán életünk és csak azért mert maga itt büntetés követelt és el is intézte,hogy legyen szerinte érdekel minket mit mond-mondta Áron.
-Na most azonl fogjátok magatokat és húzzatok vissza de gyorsan az iskolába és mentek az igazgatóságra vagy különben
-Különben mi lesz mondja?Fenyeget a maga viseletel?!Hát vonja le nyugodtan minket az nem érdekel de fogja már be a pofáját- mondtam és szemet forgatam.
-Na rendben most azon megy mindenki be és meg kapja mindenki ami jár neki és aztán lesz szülő értekezlet és egy kicsit el beszélgetek velük de főleg a te szüleidel Natalia mert szerintem nem nagyon örülnének neki,hogy hallják azt,hogy a lányuk menyire pofátlan.
-Felölem azt csinál amit akkar de bátyám fog bejönni erre az idő pazarlásra és amúgy meg mindenki tudja milyen a személyiségem tehát egy pont nekem és amúgy meg képzelje el van pofám.
-Jaj istenem annyi értelme van veled és a többiekkel beszélni,hogy az csak csuda na de nem mondom el mégegyszer,hogy mindenki húzzon az igazgatoságra.Így is lett mert már senkinek sem volt kedve vele pazarolni az időt tehát be is mentünk.Amikor be értünk pont csengedtek ezért a többi osztályból is egy páran jöttek velünk mert ők is el voltak a rosszaságukal.Amikor az ajtóhoz érünk akkor már egyből Tóth tanár úr be is kopogott az igazgató pedig be is tessékelt minket.Mikor be értünk mind nagy szemekkel nézzet,hogy mégis mi történt itt .
-Lenne valaki olyan kedves,hogy el magyarázza azt,hogy mi történt itt,hogy egyszerre ennyien jöttetek be?.
-Az osztályom meg logót és a sulival szembe lévő parkba mentek és ott találtam rájuk cigivel a kezükbe és még a büntetést se csinálják meg ami fel lett nekik adva.A többiek a másik osztályból meg nem tudom mert út közben csatlakoztak be hozzánk- mondta Tóth tanár úr.
- Hát tőlük ez már megszokás de mivel te Márk itt új vagy ezért meg értelek de szólj hozzá ahhoz ,hogy ők már csak ilyenek.És én is észre vettem,hogy nem csinálják a büntetést amit fel adtunk nekik de nem baj mert mától fogva szépen azt fogják csinálni ami rájuk lesz bízva.Ez után ki is mentünk és egyből az osztályba mentünk ahol le ültünk és el kezdtünk beszélgetni minden dologról ami az eszünkbe jött.
___________________________________
Na sziasztok drágáim itt van egy újabb rész remélem,hogy tetszik nektek és sajnálom,hogy nem vagyok aktív de amikor tudok akkor írok nektek!❤️
YOU ARE READING
Vonzalom
FantasyTanárxdiák kapcsolat vajon az ő szerelmük egybe marad vagy nem?Lesz közös jövő? 1szeperlő: A lány neve Kovács Natalia,Magyar országon lakik Pesten. 16 éves liceumos és keresi a megfelelő embert aki mellet szabad lehet . 2szereplő: Tóth Márk a neve...