Ez most komolyan azt hitte,hogy el fogom árulni neki kinek az ötlete?Nagyon el hitte de pont nem érdekel.Mikor haza értem egyből a szobámba mentem és már egyből Ádi toppant be az ajtón.
-Mi a baj kis Natikám?-kérdezte aggódóan.
-Csak a szokásos mert a tanár megint azt hitte,hogy el árulom neki ,hogy mi történt.
- És megint megszívtad a levét mi?
-Pontosan így van és plusz órákat kell maradjunk az iskolába.
-Jaj akkor szegény fejeteknek annyi igaz?
-Hát persze ,hogy igen mert minden nap egy csomó dolgot csinálunk ami le fáraszt és mindenki azt várja ,hogy haza érjen de nem pihenhet senki sem mert ott van a házi feladat.
-Úgy kb mennyi feladatot kaptok?
-Na attól függ ,hogy milyen a tanár de így általában egy csomó lapokat kapunk.
-Hát sajnálom de tudod ,hogy Beni mindig segíteni fog neked a háziba?Na meg persze én is segíteni fogok neked amibe tudok tehát pihenj egy kicsit és aztán gyere szólj és segítek neked a háziba ,hogy könnyebben megszabadulj-mondta mosolyogva amin nekem is el kellet ,hogy mosolyognom.
-Köszönöm szépen tényleg de felesleges miattam fárajd .
-Natalia nem fáradozom miattad hisz az egyetlen kishúgom vagy és amúgy is arra valók a testvérek ,hogy segítsenek egymásnak.Emlékszel mikor kicsik voltunk és én véletlenül el törtem anya telefonját?-bologatam-akkor te falaztál nekem és te kaptad a rosszabikat és nem én.Meg meg nagyon sokszor segítettél nekem és falaztál ezért én is segítek neked.
-Köszönöm szépen.Ez után ki ment a szobából és Áron már hívot is.
-Na hallod kincsem mi történt hogy ott kellett maradj ugye nem csinált veled semmit?-kérdezte aggódva de mégis idegesen Áron olyan mintha a bátyám lenne.
-Szia nem csinált semmit és csak annyit akart,hogy kinek az ötlete volt ez az egész de én egy értelmüen nem mondta el és el kezdet ordibální én meg fogtam magam és ki is mentem az osztályból egyből haza is jöttem.
-Jól tetted de mit szólsz akkarod,hogy mennyek át hozzátok és tartsunk egy kis programot?
-Igennnn.
-Jolvan akkor úgy kb 5 perc és ott is vagyok.Mikor le tettem mentem szólni Ádinak,hogy nem kell segítsen mert jön hozzánk Áron.Ádám szívéhez is hozzá nőtt Áron ugyan úgy mint mindenkinek aki ebbe a házba lakik.5perc múlva Áron már itt is van és mikor be jött le pacsiztak a fiúk és jött is fel.Elő vettük a házit és el kezdtünk olyan 6 óra körül volt mikor el kezdtük és 9re már kész is voltunk mindennel ami volt.Nem engedtem ,hogy Áron ilyenkor menyen el mert az eső is esett és ő meg gyorsan megy a motoral és nehogy el essen.El kezdtük nézni az Útvesztőt és össze is bujtunk.Reggel az ébresztőre keltünk fel és mentünk is Áronnak kérni ruhát és utána már kint is voltunk de még az előtt be is mentünk egy boltba venni egy egy-egy pak cigit és egy energia italt is.Igen már kora reggelt jól kezdjük el és nem is helyes ez az élet mód de mindegy.Mikor a sulihoz értünk találkoztunk is a többiekkel és rá is gyujtottunk nem is igazán érdekelt,hogy ki lát minket mert az egész suli tudja,hogy cigizünk.
Első óra matek volt második fizika harmadik angol negyedik spanyol ötödik informatika.Miután vége lett a matek óra ki mentünk a folyosóra és ott volt már a szokásos kis csapatunk.Sokat beszélgetünk de mind végig éreztem,hogy valaki figyel ezért körbe nézztem és észre vettem,hogy Tóth tanár úr nézz ezért el néztem gyorsan.Ma is nagyon jól nézzet ki.Egy fekete öltöny volt rajta fehér ing és egy fekete farmer is volt rajtam.Mit ne mondjak egybe öltöztünk rajtam egy fekete szeter volt egy fehér crop top és egy fekete bő farmer nadrág.
Mikor p el váltak útjaink mentünk is be fizikára .Amikor a tanár be jött az ajtón egyből a veder víz a fejére esett mind el kezdtünk nevetni.Az ing ami ki látszódott az öltönyből át ázot és ki látszódott a kidolgozott has izma.A hasa kockásabb volt mint egy matek füzet.A tanár rám nézett egy szúrós tekintettel.Ki ment a teremből és egy pár perc múlva be jött egy tiszta ruhában.
El kezdte mondani a tantárgyat.Amikor le ült a tanári asztalhoz egyből rám nézett én meg rá néztem és láttam,hogy rám mosolygott úr isten ez az ember tud mosolyogni? Na mindegy az óra után már komolyan haza akartam menni de még volt egy angol spanyol és torna nagyon jó.Meg beszéltük az osztályal,hogy el lógunk Sipos tanár nő órájáról.Mikor ki mentünk egyből be szaladtunk a suli előtti parkba.El néztem az útra és egy ismerős alakot láttam meg.Mikor meg láttam az arcát a vér is bele fagyot az erembe.----------------------------------------------------
Na sziasztok bocsánat ,hogy nem vagyok aktív de amikor tudok akkor csinálok részt.Amugy szerintetek ki az?
YOU ARE READING
Vonzalom
FantasyTanárxdiák kapcsolat vajon az ő szerelmük egybe marad vagy nem?Lesz közös jövő? 1szeperlő: A lány neve Kovács Natalia,Magyar országon lakik Pesten. 16 éves liceumos és keresi a megfelelő embert aki mellet szabad lehet . 2szereplő: Tóth Márk a neve...