kilencedik rész

11 0 0
                                    

Tóth tanár úr hívott és először nem jött,hogy elhigyem mikor fel akartam veni már nem csörgött de akkor látom,hogy már volt 5 nem fogadott hívás tőle és egy csomó üzenet de nem tudtam öket megnézni mert ismét csörgött a telefonom
-Haló?
-Natalia az ég álgyon meg miért nem tudsz válaszolni mikor hívlak?Tudod mit nem érdekel most azonal gyere le mert beszélni akarok veled.
És ez után bontotta is a vonalat.Gyorsan magamra vettem valamit megigazítottam   magam. Az eső szakadt kint de ez nem számitott mert meglátam ötett az autóban.
-Jó estét miben segíthetek  magának?
-Most hadjuk a magázást tegez nyugodtan.Azt akartam veled megbeszélni,jobban mondva felajánlani,hogy táncolnál-e Bálintal mert Emma eltörte a lábát és nekem egyből te jutottál eszembe.
-Hát nem hangzik rosszul de nem is tudom mit mondjak.Nem nagyon lenne időm mert egyrész ugye kell a büntetést is csináljam amit kaptam az igazgatótól és
-Ha bele egyezel a táncba akkor nem kell a büntetést csináld.
-Komolyan?-nagyon megörültem neki de egyrészt nem akartam ott hagyni az osztály társaimat.
-Komolyan mondom és késöbb sem kell büntetést végez.
-Nem tudom mit mondjak,nem igazán szeretném ott hagyni az osztály társaimat.-na és ekkor láttam,hogy duhös kezd lenni.
-NA IDE FIGYELJ HA NEM JÖSSZ EL A TÁNCRA MINDENT MEGTESZEK AZÉRT ,HOGY A MAGAVISELETED ÉS A JEGYEID BÁNJÁK.
-De most miért kiabálsz?Nem szeretném ott hagyni őket mert én is benne voltam.
-Na ide figyelj.Engem nem érdekel,hogy mibe voltál benne vagy mibe nem de ha nem teszed azt amit mondtam akkor ezt a Z egész iskola látni fogja.-és ekkor egy mesztelen képet mutatott meg rólam mikor fürödtem.
-Ezt nem teheted.Nincs rá jogos.Csak a tanárom vagy és az osztály főnököm.
-De megvan a jogom rá mert nagyobb szinten is vagyok és ha ezt az igazgató meglássa csak repülni fogsz a suliból.
-Rendben elmegyek csak kérlek ne mutasd meg azt a képet senkinek.
-Na ezt már szeretem.Holnap 6kor a torna terembe lesz a próba ha késni mersz akkor megbánod.
-Nem fogok késni és ha ennyi lenne én megyek is.
-Na hova-hova ilyen sietősen?Ennyire nem akarsz velem ülni kislány?
-Kell tanuljak töriből holnapra mert vagy feleltett vagy tesztet írunk.
-Nem érdekel most szépen jössz velem-és bezárta a kocsi ajtaját.
-Mi hova?Engedj ki kérlek-nem merek vele bunkózni mert félek,hogy ezért is elfog jutni az a kép az igazgatóhoz.
-Nem engedlek ki most  átmegyünk hozzám megbeszélni egypár dolgot.
-Miféle dolgokat?
-Az legyen mindegy neked és míg nem mondom én, hogy beszélhetsz  addig ne beszélj.

Az úton csendben voltam,és néztem,hogy merre megyünk hogyha esetleg történe valami roszz mert van bennem egy rossz elöérzet.Oda értünk egy nagy  tömbházhoz ami kintről nagyon luxusnak tünik.Szép fehér kivülröl és elötte van egy ösvény ami mellet vannak fák és padok olyan tíz emeletes lehet.Nagyon jól nézz ki ez a hely.Mikor beértünk és a lifthez menntünk akkor jöttem rá,hogy ezz egy Penthouse.Belülröl is fehér és vannak festmények a falon. Felmentünk a kilencedik emeletre. Márk elindult kinyitni az ajtót és elöre engedett.
Ha tudtam volna miért hívot ide inkább otthon maradtam volna...

----------------------------------------------------Na sziasztok itt lenne egy új rész. Etöl a résztöl fog kiindulni az izgalmasabb részek.
                

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 VonzalomWhere stories live. Discover now