523 50 128
                                    

BOMBASTİC BİR BÖLÜMLE GELDİM (BENCE)

İYİ OKUMALAR

.
.
.

Sırık
Yunho uzaklaşsın biraz
Sen söyle

Minhoşt
Abartma normal oturuyorlar

Sırık
Dip dibeler
Diğerleri de mutlu mutlu izliyorlar şaka gibi

Minhoşt
Ne yapsınlar
Seungmin'in aylarca neler çektiğini bizden daha iyi biliyorlar

Sırık
Felix benşm inadıma yapıyor

Minhoşt
O doğru bak
Çok fena çocuk
Ama haklılar

Sırık
Değiller
Elşni omzuna attk

Minhoşt
Lan nereyr

.
.
.

Hyunjin hızlı adımlarıyla ikilinin olduğu masaya ilerlemeye başladı. Masaya vardığında Yunho'nun elini sertçe iteleyip Seungmin'den uzaklaştırdı. Ne yaptığını bilmiyordu. Sadece sinirlenmişti.

"Ne yapıyorsun Hyunjin?" Diyip ayağa kalkmıştı Yunho. Seungmin ise oturduğu sandalyede Hyunjin'e dikmişti gözlerini.

"Elin olmaması gereken bir yerdeydi."

Yunho elini tekrar Seungmin'in omzuna atıp kendine çekti. Sonra tekrar Hyunjin'e döndü.

"Ben bir sorun göremiyorum." Dediğinde Hyunjin hakim olamadığı siniriyle Yunho'nun elini tekrar Seungmin'den uzaklaştırıp boşta kalan eliyle Yunho'nun yüzüne hatrı sayılır bir yumruk attı. Seungmin atılan yumrukla ayaklanıp Yunho'ya dönecekken Hyunjin Seungmin'i bileğinden kendi arkasına çekmişti. Bu sırada Yunho Hyunjin'e yumruk atmıştı. Hyunjin yediği yumruktan sonra Yunho'nun yakasından tutup kafa atmıştı.

Kantindeki herkes şokla izlerken ilk kendine gelen Chan'dı. Onunla birlikte birkaç kişi daha ikiliyi ayırmıştı. Minho ve Chan Hyunjin'i zorla dışarı çıkarmıştı.

Seungmin de olayın şokundan çıkıp revire giden Yunho'nun yanına gitmişti.

Felix ve Jeongin ise dışarıya Hyunjin'in yanına ilerliyordu.

"Hyunjin sakinleşir misin artık?"

Felix'in konuşmasıyla Hyunjin konuştu sinirle.

"Seungmin nerede?"

Felix tereddütle konuştu. Sinirli Hyunjin'den tırstığını inkâr edemezdi.

"Revirde...Yunho'nun yanında." Dediğinde Hyunjin adımlarını okula çevirmişti. Kolundan tutan Jeongin'le yerinde durmuştu.

"Hyunjin sakin ol biraz. Yunho'nun yüzü çok kötüydü."

Hyunjin kolunu Jeongin'den kurtarıp sakin tutmaya çalıştığı sesiyle konuştu.

"Sakın peşimden gelmeyin."

Hızlı adımlarıyla okul binasına girip revire ilerledi. Geride endişeli arkadaşlarını bırakmıştı.

Revirin kapısını açtığında gördüğü manzarayla yatışmayan siniri daha da artmıştı. Seungmin Yunho'ya pansuman yapıyordu. Dip dibelerdi.

Yunho ve Seungmin ikilisi ise şaşkınca Hyunjin'e dönmüşlerdi.

Yunho ayaklanıp Hyunjin'e ilerlerken konuştu.

"Sen delirmişsin."

Hyunjin Yunho'yu kolundan tutup kapıyı açtığı gibi revirden atmıştı. Kapıyı kapatıp kitledi hızlıca.

çözemezsin || hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin