~Part 2~
O günden sonra Chuuya ve Dazai daha yakınlardı.Atsushi ve Akutagawa'yı buluşturduklarında onlarda buluşuyor ve sohbet ediyorlardı.Akutagawa ve Atsushi bir gün onların baya yakın olduklarını fark ettiler.Akutagawa yana doğru çekti Atsushi'yi ve şöyle dedi:
"Atsushi sence de olduklarından daha yakın değiller mi?"
"Hmm evet.Çok yakışıyorlar."
"Evet."
"Aralarını mı yapsak?"
"Olabilir."
Sonra Akutagawa ve Atsushi gizli gizli Chuuya ve Dazai konuşurken nasıl onların araları yapmalılar diye düşünmeye başladılar.
Bir gün Akutagawa ve Atsushi dışarda buluştuklarında Chuuya ve Dazai de oklarlaydı ve buluşmuşlardı.Konuşyorlarken Akutagawa Atsushi kurdukları planı yapmaya başladılar.
İkiside gözden kayboldular.Chuuya bir süre sonra bunu fark etmişti.
"Dazai Atsushi ve Akutagawa nerde?"
"Daha demin burdalard-"
Chuuya hemen kalkıp parkı aramaya başladı.Dazai de peşinden kalkıp o da etrafa bakınıyorlardı.Uzun süre böyle geçti.Dazai ve Chuuya geri oturdukları yerde buluştular.Chuuya endişeli bir şekilde konuştu.Hafif sesi titriyordu.
"Y-Yoksa.Acaba birisi mi kaçırdı?.."
"Yok öyle düşünme illa bir yerlere saklanmışlar.Bulucaz.."
"Bilmiyorum,bilmiyorum.."
Chuuya Dazai'ye sarıldı ve kafasını onun göğsüne gömdü.Dazai başta ne yapması bilemese de o da Chuuya'ya sarıldı ve onun hafif kafasını okşayıp kulağına yaklaşıp fısıldadı.
"Sakin ol bulucaz..Tamam mı?"
Chuuya geri çekildi ve onaylar şekilde başını salladılar.Bu seferde parkın arkalarını aramaya başladılar.Chuuya sımsıkı Dazai'ni elini tutarken sıkıyordu.Korkuyordu.
Bir süre sonra Dazai Chuuya'yı bulunduğu yere getirdi ve çalının arkasında ağaç gölgesinde çiçeklerin arasında birbirlerine sarılarak uyuyan Akutagawa ve Atsushi'yi buldular.
Chuuya hafif duraksadıktan sonra gülümsedi ve bir anda sıkıca Dazai'ye sarıldı.Dazai ani bu hareketi beklemiyordu.Yavaşça o da sarıldı.Chuuya sessizce konuştu.Sesinden o korku ve endişe yerine içinin rahatladığı belliydi.
"Şükürler olsun hiç bir şey olmamış.."
"Ben sana demiştim..:)"
İkiside bir süre sarıldıktan sonra birbirlerine güldüler.Dazai Akutagawa'yı kucağına aldı yavaşça.Chuuya da Atsushi'yi uyandırmadan aldı kucağına.Sonra ikiside daha fazla oyalanmadan vedalaşıp ayrıldılar.
Dazai yolda Chuuya'yı düşündü.Onun gülüşünü,o korktuğu anı,ona sarıldığı,ona dokunduğu anı...
Düşündükçe kalbi daha da hızlı atmaya başladı...
Chuuya da eve vardıktan bir süre sonra tavana bakarken Dazai'yi düşündü.Onla yaptıklarını..onu rahatlatmasını..
Hepsini düşündü..
~İşte böyle daha da yakınlaştılar.Artık daha yakınlardılar.~
_______________________________________
Selam meleklerim,nasılsınız?Yeni bölümü atacak ilham sonunda geldi VHOSCHOSCHSVOH
Umarım hoşunuza gitmiştir.Plan işi saçma olabilir.Pek olmadı gibi-
Ama gine de beğenmiş umuduyla iyi soukokulu günlerrr~
♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Gizli Planlar~
RandomHikaye de Atsushi ve Akutagawa çocuklar ve Akutagawa'nın abisi Dazai,Atsushi'nin abisi ise Chuuya.Okulda ki o olaydan sonra karşılaşan çiftler...