[Tekrar Yakınlaşma]

32 5 2
                                    

~Konser zamanından bir kaç saat sonra evde~

Dazai Chuuya'yı arasa mı aramasa mı bilemiyordu.

Atsushi ve Akutagawa birlikte oda da konuşurlarken Gin ise televizyondan bir film açmış izliyordu.Dazai ise balkona çıkmış,elindeki telefonda ki Chuuya'nın numarasına boş boş bakıyordu.En sonunda aramaya karar verdi ve numaraya tıkladı.

Çaldı..

Çaldı..

Oh!Açıldı,işte bu!

"Alo?"

"Uh selam Chuuya.Gece gece rahatsız ettiğim için üzgünüm izninle bir konu konuş-"

"Konuşmasak.."

"Nolursun konuşalım..Çok önemli bir konu."

Bir sürelik sessizlikten sonra Chuuya sessizliği bozdu

"Peki..konu ne?"

"Benim sizle konuşmak istediğim konu rüyam ile size bağlantılı."

Chuuya anlık heyecanlanmıştı.

"N-Nasıl yani.."

Dazai iç çekti ve konuşmaya devam etti:

"Bunu yüz yüze konuşsak daha 8yi olucak."

Chuuya başta bu yaklaşıma birnşey demedi.Sonrasında en fazla ne olabilir diye düşündü.

"Tamam ama zahmet olucak benim evime gelin şuan dışarı çıkacak durumda değilim."

Dazai mutlu olmuştu ve sesindense belliydi.

"Tamamdır!Hemen geliyorum-^^-"

Telefon kapandıktan sonra Chuuya derin bir iç çekti ve gidip saçını ve üstünü düzeltti.Ardından yemek yemediğini ve aç olduğunu fark edince Ramen yapmaya karar verdi ama sadece kendisi için değildi..Dazai içinde fazladan yapmaya koyulmuştu.

Dazai hemen hazırlanmış ve Akutagawa'ya acil işi olup Gin'i arada kontrol etmesini söylemişti.Bunun üzerine hemen evden çıkıp arabasına bindi ve direk Chuuya'nın evine doğru gitmeye başladı.

Bir süre sonra Chuuya'nın zili çalmıştı.O sırada sosu yapan Chuuya ocağın altını biraz kısar ve hemen kapıyı gelip açar.Dazai karşısında duruyordur bir kaç saniye öyle bakıştıktan sonra Chuuy geri çekilip içeri girmesine izin verdikten sonra kapıyı kapar.Dazai yemek kokusunu alınca Chuuya'ya bakar.

"Ahh çok güzel kokuyor.Bu kadar iyi yemek yapıyor olamazsın."

"Neden,inanamadın mı?Sen son halini tadınca görürsün."

Dazai içeri geçip oturur ve Chuuya'yı izlemeye başlar.Chuuya yemeği hallettikten sonra içeri gelip Dazai'nin karşısına oturur.

"Eee evet.Nedir bu dediğin rüya?"

Dazai nerden başlasa bilemedi ve iç çekip biraz düşündü.

"Ben şarkı için söz arayışındayken dalmışım ve o sırada rüyamda deniz demiyim çünkü ayaklarım yere değiyordu suyun içinde ve yürüyebiliyordum.Orda tam bulutların arasından tek bir noktayı aydınlatan yerde saçları aynı sizin gibi birisi vardı.Yürüdüm o kişinin yanına gittim ama tam yüzünü görecekken uyandım.Içimde bir huzursuzluk var.Sanki o kişiyi tanıyorum.Yolda yürürken bir kere yanımdan geçtiniz ve o an bana rüyamı anımsattı.Bende bu kişinin siz olabileceğini düşünüyorum bu yüzden şarkıyı sizin üstünüze dair yazdım."

Chuuya duraksamıştı.Ne demeli ya da yapmalı bilmiyordu.Dazai bunun üzerine sözlerine devam etti.

"Lütfen beni yanlış anlamayın ama ben uzun zamandır bunu düşünürken bir yandan sizi düşünüyorum ve siz benim içimi aydınlatıyorsunuz ve geri benim hayata bağlanmam için bir sebep oluyorsunuz..."

Chuuya bunu duyunca kalbi teklemişti.Duyduklarına inanamıyordu.Cidden o...ondan hoşlanabilir mıydı?Ah hayır saçma fikirler diye düşündü.

"Y-Yani ne istiyorsun?"

(Yazar:Çocuk mal biraz anlamıyo yaptım HZJSBS)

Dazai iç çekti ve ona baktı.

"Sen nasıl hissediyorsun bilmiyorum ama ben galiba sizden baya etkilendim.Sizden hoşlanıyorum..."

Chuuya durdu ve ne demeli bilmiyordu.Sesli bir şekilde iç çekip hafif yere baktı.

"Dazai...ben bilmiyorum.Yani düşünmem lazım.Hislerim tam olarak ne?....Bilmiyorum.Üzgünüm bana biraz süre ver sadece...Bir kaç gün yeter gibi."

Dazai ne kadar belli etmesede biraz reddedilmiş gibi hissetti.Onaylar şekilde kafasını salladı.

"O zaman sonra beni ararsın Chuuya..."

Masaya numarası yazılı kağıt bırakıp evden çıktı.Chuuya yıkılmış gibi hissediyordu.Ne yapmalı?Ya da ne demeli?Bilmiyordu.Şuan duygusal bir çöküş içindeydi resmen.Hiç bir şey yapmadı.Bir süre yeri izledi ve kalkıp odasına girip yatağın altına girdi.Uyuyamıyordu.Gine de iyi hissettirmişti yatakta olmak.

Dazai kendi evine vardığın da çocukların uyuya kaldığını gördü.Gin'i odasında yatağına bıraktıktan sonra Akutagawa'yı da yatağına taşıyıp koydu.Atsushi'yi de yanına uzandırdı ve üstlerini örttü.Salonda televizyon açıktı.Gitti ve koltuğa oturdu.Ne yapsa bilemedi boş boş durdu.Sonrasında kalkıp dolaptan bir bira çıkardı ve kendine bir kadeh koyup geri oturup içmeye başladı.İçindeki üzüntüyü içerek bastırıyordu.

İkiside bir şekilde geceyi böyle geçirdi ve bir sonraki gün Chuuya işe gitmedi.Dazai stüdyo da masasında boş kağıt karalıyor.Chuuya hala yataktaydı.Uyuyordu.Gece boyu uyanık kalmıştı sonuçta.

__________________________________________________________________________________________

Selamlar!Kısa bir bölüm oldu biliyorum ama burda kesmek istedim.Hem uzun zaman sonra bölüm atmış oldum.Yakında devamı gelicek.Öpüldünüzz^^3♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Gizli Planlar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin