✿❯────「✿」────❮✿
1 Eylül 1976
Yazar'ın Anlatımıyla
1 Eylül yani o büyük gün sonunda gelip çatmıştı.Diana White ve ailesi tren'in gelmesini beklerken ayrıca etrafa bakıyordu.Diana etrafa bakarken gözlerinde heyecan ve mutluluk pırıltıları ile tren'in gelmesini ve Hogwarts'a gitmeyi bekleyen 1.sınıf öğrencilere baktı.1.Yılında aynı bu çocuklar gibi heyecanla gözleri parlamıştı.Diana bunu düşünürken gözlerini kapatıp o hiç unutmadığı ilk günü aklına getirdi.
°•°•°•°•°
Diana White ve ailesi tren istasyonuna gelmişlerdi.Bugün 1 Eylül'dü Hogwarts'ta ilk gün...Sarışın küçük kız gözlerinde ki heyecanla ve mutluluk pırıltıları ile etrafa bakıyordu.Bakarken yavaşça mavi gözlerini kapatıp aklına gelenleri düşündü.Ablasının söylediği gibi Hogwarts harika mıydı?Ablasının söylediği gibi arkadaşlar,öğretmenler,dersler ve yemekler mükemmel miyďi?Eğer ablası dediyse doğrudur bundan emindi.Doğruyu söylemese bile şöyle bir gerçek vardı ki..Hogwarts herkes için bir yuva bir mutluluk yeriydi.Hogwarts tüm cadı ve büyücüler için harika bir yuva huzur ve barışık bir ev gibiydi.
Diana düşüncelerine dalıp gitmişken arkasından birinin ona çarpmasıyla yere düşmesi ve düşünce dünyasından ayrılması bir oldu.Sarışın kız gözlerini sımsıkı yumup sert yüzeye çarpmayı beklerken sağ elinin tutulup durduğunu hissedince gözlerini açtı ve ne olduğunu anlamak için arkasına baktı.
Siyah uzun dalgalı saçlı,gri gözlü,beyaz-buğday renginde ten rengi aynı kendisi gibi 11 yaşında gözüken bir çocuk beklemiyordu.Diana şaşkınlıkla ona bakarken çocuk hafif sinirle "Pardon da ben burda 1 saattir seni tutuyorum yere düşme diye.Sende beni dikizleyeceğine biraz el atıp dengeni kursan?" dedi soğuk bir sesle.
Sarışın kız kendine gelip hemen dengesini kurdu sonra da sağ kolunu sertçe çekti.Sarışın kız sert bir ifadeyle siyah saçlı çocuğa bakıp "Önüne bakmayı bilmiyor musun sen?!" dedi bir yüksek sesle.
Siyah saçlı erkek umursamaz bir tavırla "Önüme bakıp bakmayacağımı sana soracak değilim limon kafa." dedi sırıtarak.
Sarışın kız bu sözlere karşı sinirle "Sen bana limon kafa mı dedin?!Bana bak zeytin kafa beni sinirlendirme elimin tersinde kalırsın!" dedi gözlerinde öfke pırıltıları varken.Kim böyle çarpıp böyle laflar edebilirdi ki?!Yüzsüzlüğün bu kadarı diye düşündü Diana.
Siyah saçlı çocuk bu sözlere karşı "Zeytin kafa öyle mi?!Asıl sen benle uğraşma limon kafa çünkü senle 7 yıl boyunca uğraşırım sinirlerini daha da bozarım!" dedi sinirle söylerken.
2 genç kavga ederken duman seslerinin gelmesiyle trenin geldiğini anlamışlardı.Sarışın kız son kez siyah saçlı erkeğe öfkeyle bakıp arkasını dönerek ailesinin yanına gitti.Aynı şekilde siyah saçlı çocukta ona öfkeyle bakmıştı...O günden sonra bu iki genç iki zıt kutup hep kavga edeceklerdi.İlk karşılaşmalarında olan tartışma artık okul bitene kadar sürecekti.Bunu o gün her ikisi de anlamamıştı ama kaderleri çoktan yazılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐎𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐞𝐬°ᵐᵃʳᵃᵘᵈᵉʳˢ°
Fanfiction𝐎𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐞𝐬°ᵐᵃʳᵃᵘᵈᵉʳˢ° •İki farklı aile ve iki farklı ailenin tamamen zıt çocukları...• °Black ve White ailesi tamamen birbirinden farklıdırlar.Black ailesi nesiller boyu Slytherin'e seçilirken,White ailesi onların tersine nesiller b...