✪𝐎.𝐏./²𝐁𝗼̈𝐥𝐮̈𝐦:𝐘𝐚𝐬𝐚𝐤 𝐒𝐚𝐚𝐭𝐭𝐞 𝐎𝐥𝐚𝐲𝐥𝐚𝐫²✪

21 2 5
                                    

✿❯────「✿」────❮✿

1 Eylül 1976

D.E.W.'ın Anlatımıyla

Huzurlu ve dinlendirici tren yolculuğundan sonra şimdi hepimiz Hogwarts'a gelmiştik.Herkes büyük salona girerken biz yani ben ve Regulus bahçeye çıkıp elma ağacının olduğu yere oturduk.

Hemen Regulus'a dönüp "Yeni Hogwarts yılımız güzel olur umarım." dedim ve elma ağacına yaslandım.Regulus'ta kafa hareketiyle olumlayıp "Evet...Hele de dersler benim için güzel geçmeli." dedi gözlerini kapatıp elma ağacına yaslanırken.

Regulus bu yıl 5.yılındaydı.Yani SBD sınavlarına girecekti.Ayrıca evdeki sorunları da onun için ayrı bir dertti.Çünkü James'ten duyduğuma göre Sirius yaz tatilinden hemen önce ailesiyle kavga etmiş ve evden ayrılmıştı.Hatta giderken Regulus'unda gelmesi için teklif etmişti ama Regulus bunu kabul etmemiş ailesinin yanında kalmıştı.Sirius'ta evden çıkar çıkmaz aklına James gelmiş.James'in evine gelmiş ve yaz tatilinden beridir James'lerin evindeymiş.

Eh tabi Black malikanesinde Walburga Black ve Orion Black,Sirius'un gidişine çok sinirlenmişler.Onu kanıbozuk ilan etmişler ve bütün herşeylerini Regulus'a yönlendirmişler.

Regulus ise içten içe abisinin evden ayrılmasına ve Jameslerde kalmasına üzülüyordu.Çünkü Sirius Black Hogwarts'taki arkadaşlarıyla çok iyi geçiniyorlardı.Hatta Regulus'tan bile iyi...Sanki Sirius arkadaşlarını kardeşi yerine koymuştu ve Regulus bu duruma hem üzülüyor hem de sinirleniyordu.

Regulus'un bu dediğinden sonra üzgün bir ifadeyle hızla Regulus'a sarıldım."Bana bak Reggy.Eğer o aptal abin için üzülürsen merlin şahidim olsun seni asla affetmem seninle tüm ilişkimi keserim.Abin ve o arkadaşlarını takma.Ayrıca sınavları da dert etme söz veriyorum beni seni çalıştırırım.White sözüm olsun sana." dedim içten mutlulukla.

Regulus bu dediklerime şaşırmıştı sonra gülümsediğini hissedip bana oda sarıldı."Çok teşekkür ederim Diana.Bana her zaman destek oluyorsun.Bana hep bir abla gibi davrandın.Abla kardeş gibiyiz ve bu beni çok mutlu ediyor...Keşke Sirius'la da senin gibi bir ilişkimiz olsaydı..." dedi son sözlerine doğru hüzünle.

Regulus'a üzgün bir ifadeyle baktım sonra hemen kendime gelip "İnan bana zeytin bir gün hatasını anlayacak.Gerekirse anlamasını sağlıcam ve merlin şahidim olsun gelip senden özür dileyip eski güzel günlerinize döneceksiniz." dedim gülümseyerek.

Gerekirse ben bu abi kardeş ilişkisine el atıcaktım.Her ne kadar zeytin kafa dan nefret etsemde Regulus'un mutluluğu ve iyiliği için katlanabilirim.

Regulus bu dediklerime hüzünlü bir şekilde gülümsedi "Desteğin için teşekkür ederim Diana...Umarım dediğin gibi eski güzel günlerimize döneriz.Ama bunun olacağını pek sanmıyorum.Hatta hiç.Sirius benim ölüm yiyenler tarafında olduğum için nefretle bakıyor bana.Ben de ona nefretle bakıyorum ama hemde üzülüyorum." dedi durgunca ve gökyüzünü izlemeye başladı.

Regulus'a üzgün bir ifadeyle bakıp derin bir iç çekip bende gökyüzünü izlemeye başladım...10-15 dk boyunca sessiz bir şekilde izlerken en sonunda toparlanıp yerden kalktık.Yine sohbet ede ede Hogwarts'a girdik.

Koridorlarda yürürken en sonunda büyük salona geldik.Kapıyı açıp Regulus ile beraber salona girdik.Girdiğimiz gibi herkesin gözü bize dönmüştü.Herkes bize tip tip bakıyordu.Yine ve yine en geç gelenler bizdik.Ben herkes bize bakarken ister istemez gözüm Gryffindor masasına kaydı.

Gryffindor masasında Sirius Black'in bana ve Regulus'a sert ve kıskanç bakışlarıyla karşılaştım.Şimdi ikimizde birbirimize soğuk ve nefret dolu bakışlarla bakıyorduk.Tanrım Regulus gibi asil ve olgun birisinin nasıl Sirius gibi egosit ve şımarık bir abisi olur ki?!Resmen tamamen birbirlerinden zıtlar.

𝐎𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐞𝐬°ᵐᵃʳᵃᵘᵈᵉʳˢ°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin