✿❯────「✿」────❮✿
Hafif yumuşak bir şeyin yüzüme deyip huylandırmasıyla uyandım.Göz kapaklarım yorgunluktan açılamıyordu.Ancak zorlukla gözlerimi açtığımda yattığım yerden kalkmaya çalışırken vücudumun çok ağrıdığını hissettim.Tanrım ben ne yaptım da vücudum bu kadar ağrıyor?!Zorlanarakta olsa yattığım yerden kalktım üstümde bembeyaz bir elbise vardı.Saçlarım ise dalga dalgaydı.Ben niye böyleyim diye düşünürken gözlerimi kırpıştırıp etrafa baktım.
Etraf bembeyazdı aynı bulutlar gibi...Ancak bu bembeyaz yere farklı renk katan küçük aynı buluta benzeyen sarı sis küreleri vardı.Bir süre etrafa baktıktan sonra arkamı döndüm ve tam karşımda kahverengi saçlı ve bükleleri olan ve yeşil gözlü bir kadın gördüm.20-30 yaşlarında gösteren kadın bembeyazdı.Hem yüzü,hem teni hemde kıyafetleri...Tek farklı renk olan şey saçları ve gözleriydi.Ben kadına şaşkınlıkla bakıyordum.Nerdeydim ben böyle ve bu kadın kimdi?!
Ben şaşkınlık içinde ona bakarken en sonunda tuhaf kadın konuşmaya başladı.
"İyilik ve kötülük,aydınlık ve karanlık,beyaz ve siyah,yaratılış ve yok ediliş...Hayat hep zıtlıklar üzerine kurulu...Zıt olaylar olmazsa hayatı güzel ve ilginç tutan bir şey yok.Zıtlıklar her zaman birbirini tamamlar." dediğinde baya şaşırmıştım.Böyle diyerek neyi kast etmişti?
Ben şaşkınlıkla içinde ona bakarken sonunda ağzımı açabildim ve "Sende kimsin?Benim burda ne işim var?Burası neresi?Ayrıca neyi kast ediyorsun?Cevap ver çabuk!" dedim ciddiyetle.Gerçekten şuan neler oluyordu?Bu kadının dediğinden hiçbir şey anlamamıştım.
Kadın bana hafif gülümsedi ve "Benim kim olduğumu zamanla düşündükçe anlayacaksın.Sadece sabretmen ve düşünmen gerek.Sen burdasın tam yerinde ve zamanında." dedi hafif sırıtarak.
Ben duyduklarımı sindirmeye çalışırken kadın konuşmaya başladı."Hayattaki herkesin bir zıttı vardır.Aynı şekilde seninde bir zıttın var Diana.Sadece onun kim ya da ne olduğunu anlayamazsın.Bunu senin çözmen gerekir.Eğer çözemezsen yaklaşan karanlığa karşı hiçbir şey yapamazsın."
Şaşkınlıkla ağzımı açtım ve zorda olsa cümle kurdum."İyi de nasıl?Benim zıttım kim ki?!Ayrıca ne karanlığı neler oluyor böyle?!" dedim sitemle.
Kadın bana hafif gülümseyip "Dediğim gibi Diana...Bunu senin anlaman gerek.Sadece şunu söyleyebilirim aradığın şey hiç uzakta değil olayları gözünde büyütme...Sadece cevabın önünde olduğunu unutma.Tek yapman gereken gözlerini iyi açıp etrafındaki cevabı görmen bunu bil.Ve asla ama asla pes etme.Eminim tüm herşeyi çözeceksin.Zamanı iyi kullanman gerek." dedi ve kadın yavaş yavaş kaybolmaya başladı.
"Hayır!Hayır gitme!Buraya gel!Daha fazla şey bilmem lazım hey!"
°•~~~~~○~~~~~¤♧¤~~~~~○~~~~~•°
2 Eylül 1976
D.E.W'nin Anlatımıyla
Birden sıçrayarak uyandım.Gözlerimi şaşkınlıkla açmış önüme gelen saçlarımı hızla arkaya atmıştım.Ben ne olduğunu idrak etmeye çalışırken kalp atışlarım çok hızlı atıyordu.2-3 dk kadar derin nefesler alıp verdikten sonra sonunda kalbimin atış hızı düzelmişti ve bende herşeyi idrak etmiştim.Az önce yaşadığım herşey rüyaymış!Ama çok gerçekçiydi.Sanki...Sanki gerçekten o kadın yanımda gibiydi.Kadının derin ve şefkatli bakan gözleri aklıma geldi...O gözler...Yemyeşildi...En sonunda kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimi bir kenara koydum.Şuan hiç sırası değil Diana.Büyük salonda Riley'e anlatırsın bu garip rüyanı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐎𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐞𝐬°ᵐᵃʳᵃᵘᵈᵉʳˢ°
Fanfiction𝐎𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐏𝐨𝐥𝐞𝐬°ᵐᵃʳᵃᵘᵈᵉʳˢ° •İki farklı aile ve iki farklı ailenin tamamen zıt çocukları...• °Black ve White ailesi tamamen birbirinden farklıdırlar.Black ailesi nesiller boyu Slytherin'e seçilirken,White ailesi onların tersine nesiller b...