"Phil... Duvarlara bombaları yerleştirin. Ben içeriye koyarım. "
"Tamam. George, Wilbur ve Techno şu bombalardan alıp arka tarafa gidin. "
"Koruma varsa ne yapacağız? "
"Tanrı aşkına ne yapabilirsiniz acaba George? Öldürün gitsin. Ama sessiz bir şekilde halledin. "
"Phil bombaları kurduktan 10 saniye sonra patlatın. Benim bu binadan çıkmam ya da çıkmamam önemli değil. Patlatacaksınız tamam mı? "
"Karl bu çok-"
"Hayır, Phil dediğimi yap. "
Herkes dağıldı. Karl yine ağaca çıkıp pencereden girecekti ama pencere bu sefer kapalıydı. Oflayıp gökyüzündeki yıldızlara baktı. Sonra aklına gelen ani fikirle başka dala atladı ve evin balkonuna girdi.
Balkonun kilidiyle biraz uğraştıktan sonra içeri girmeyi başarmıştı. İçerde ses yoktu. Herkes uyuyordur herhalde diye düşündü ve bombaları her odaya dizmeye başladı.
Tam balkona ilerlemişken ağzına kapanan 1. ve kollarını tutan 2. el onu engelledi. Onu en alt kata indirdi. Yere fırlattığında Karl yere düştü.
"Ne sikim yapmaya çalıyosunuz? Hah planınız işe yaramicak."
"Hayır. Şuanda bile vakit kaybettiğini söyleyebilirim. "
"O zaman.. Son vakitlerimi eğlenceli geçirmek isterim. "
Karl ona şaşkınca baktı. Ne diyordu bu cüsseli koruma?!
"Ha? Ne dersin beni eğlendirebilir misin? Hmm. "
Adam dizlerinin üstünde Karl'ın oturduğu yere geldi ve kafasını Karlinkine yaklaştırdı. Dudaklarının arasında 2-3 santim vardı sadece.
Karl ona sertçe bi yumruk atıp koşmaya başladı. Adam bir an kendinden geçti ve bu sırada merdivenlerden çıktı. Ama adam kendine geldiği gibi Karl'ın peşinden gelmişti. Onu ayağından tutup düşmesini sağladı. Karl düştüğünde merdivene kafasını çarparak bayılmıştı. Adam sırıtarak Karl'a yaklaştı. O sırada yanındaki bombalar ötmeye başlayınca dondu. Nasıl yani grup arkladaşları Karl'ı da mı öldüreceklerdi?
O sırada George Philza'ya yalvarıyordu.
"Nolur. Bi iki saniye daha bekleyelim. Gelecektir. Karl gelecek. Lütfen Phil. Lütfen"
Ağlayarak bağırıyordu. Wilbur onu tutarken Techno umutsuzca villaya baktı. Philza kararsızdı ama Karl'ın dediğini yapacaktı.
Tuşa bastı. Büyük bir patlama...