ilk bakış

8 2 2
                                    

Recep'in nişanlılığının ardından 3-4 ay geçmişti artık nişanlılığa evliliğe yeni sevdiği kıza daha doğrusu yani gülsema'ya aşıktı artık seviyordu alışmıştı çok güzel giden bir ilişkileri vardı ya da öyle mi düşünüyordu ya da kendini kandırıyor muydu ya da öyle olmasını mı istiyordu
Ama bir şekilde ilerliyordu ilişkileri güzel de geçiyordu kendilerince nişanlılık hazırlıkları canım cicim ayları her şey bütün günler birbirini kovalayıp gidiyordu ya Esma Esma reddedilen esma'ya ne olmuştu evet size biraz esma'yı anlatalım esma'ya ne mi olmuştu Esma da çok değişmişti Esma artık eski Esma değildi ne mi olmuştu artık kendini bir yol haritası çizmişti ne yapması gerektiğini iyi biliyordu kendisi ayaklarının üstünde durmak istiyordu ya evet reddedilmişti ya Recep onu reddetmişti bunu beynine o kadar derin bir şekilde kazılmıştı ki Recep beni reddetti ben istenmeyen kişiyim evet illaki istenmeyen bir kişiyle evlenecektin neden o değildi ondan ne biçim bir kusur vardı da Recep onu da istemiyordu ama başkasına da istemediği halde onunla evlenmişti evet onun tek suçu meryem'le çakışmasıydı çünkü Meryem artık başkasınındı Recep de başkasınındı ikisi kavuşamadığı gibi o da kavuşamamıştır Recep yine ne yapması gerektiğini iyi biliyordu ben de mi yaptı gitti bir iş buldu ve oraya orada çalışmaya başladı zaman birbirini kovalıyordu onlar ilişkilerini canım yaşarken o her şeyden Uzak onları izliyordu bir yanı hüsran bir yanı huzursuzluktu işte o da ne mi yaptı çalıştığı yerde istenmediği bir şekilde istemediği biriyle sevgili oldu öylesine zaman geçirmek istiyordu aradan güzelce bayağı yıllar geçti ecep artık düğünü de yapılmış evlenmişti karısı ailesini istememişti İstanbul'a yerleşmişlerdi Esma da işten çıkmıştı evdeydi ve kaderini bekliyordu fark etmiyordu ya da kim olduğu da fark etmiyordu öylesine gelen ilk kişiyle evlendi evlendi ama bu da kaynanasından çok çekti be ondan sonra ne yaptı o da evini barkinı topladı uzak bir şehire yerleşti bu olayların arasından tam tamına 5 yıl geçti hiçbir şekilde hiçbir şekilde birbirlerinden haber almıyorlardı ve nihayet bir gün Esma ile Recep karşılaştı karşılaştı da ne oldu bir anda recep'in içinden ılık ılık sular akmaya başladı esma'ya karşı ama çok geçti artık o ılık suların akmasına aradan 5 yıl geçmişti ve ikisinin de çocukları vardı evet bu gerçek bir olay ya ikisinin de çocukları vardı hayali bir ürün değil bunlar gerçekler ikisinin de çocukları vardı kendi evlerinde hiç birbirlerini görmedikleri halde mutlulardı ne olmuştu ne değişmişti Recep neden o anda ilk defa esma'yı gördüm de değişmişti içinde sular akışmıştı oysa o reddetmişti esma'yı Esma hayatı boyunca onu sevdi başka biriyle evlenirken de onu sevdi başka biri dokunurken de onu sevdi başkasıyla hayal kurarken de onu sevdi o esma'nın sevgisine ihanet etmişti Meryem de bir alakası yoktu ki esma'nın oysa Meryem olmasaydı Esma ile evlenebilirdi ama ailesinin şartları yüzünden sırf bununla evlenmeyeceksin diye kendisi yaptı o da esma'yı yakmıştı Esma hiç tanımadığı ilk hemen isteyen kişiye evlenmişti ne mi oldu çocukları olmuştu başka ne olmasını bekliyorsunuz ki birbirlerini görmüştü s**** saçma bir şekilde Recep esma'dan hoşlanmıştı sanki yeniydi Esma ihanetin kadını değildi hiçbir şekilde kafasını kaldırmadı bakmadı yanından öylece uzaklaşıp gitti Recep ah Recep ah her şeyin başı olan sen hadi o kadar çok yedin hani herkes seni örnek gösteriyordu sırf sevdiğin kızla evlenmedin diye bütün her şeyi yaptın değiştin şimdi de evli olduğun halde esma'dan hoşlanıyorsun yakışıyor mu sana Recep yakıştırabiliyor musun kendine sen bunu oysa ki biz sana hiçbir şekilde yakıştırmıyoruz bu davranışları.

Recep artık kendi evine geldi çocuklarıyla oynuyordu ve akşam oldu eşi uyudu o ne yaptı gözlerini kapadı ve esma'yı düşündü esma'nın gözlerini düşündü düşüncelerine engel olamıyordu istemsizce düşünüyordu düşünüyordu da esma'ya sarf ettiği iki sözler aklına geldi özür dilemeli miydi affetmeli miydi kendini ne yapacağını bilmeden durmadan esma'yı düşünüyordu meryem'i bile bu kadar düşünmediğini fark etti ben neden esma'yı bu kadar düşünüyorum deyip kendi kendine sordu ve o sorular arasında uyuya kaldı Esma da ansızın onu düşünüyordu bana baktı mı beni gördü mü bir şeyler hissettiğimi ondan sonra içimden dediğini öfkeler o beni reddetti o beni reddetti o beni istemedi dedi tekrarladı kendi kendine ve o da uykuya daldı yoksa yasak bir aşk mı başlayacaktı ya da başka bir şey mi olacaktı bilemiyorum.

NASIL BAŞLADI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin