Tanıtım

159 113 21
                                    

Medya.: Defne
( ARKADAŞLAR ÇOK ÖZÜR DİLERİM KAPAK RESMİ YOK AMA MUTLAKA KOYACAĞIM ŞUAN AKLIMDA BİR DİZAYN OLMADIĞI İCİN KOYMADIM TEKRAR AFFINIZA SIĞINIYORUM VE SİZE İYİ OKUMALAR DİLİYORUM❤️)

Merhaba arkadaşlar yeni bir kitap yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz hemen tanıtım bölümüne geçiyorum. Seviliyorsunuz. ❤️ Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.
                                                       YAZARDAN     
Defne

Defne 19 yaşında Mersin'de yaşayan bir genç kız. Hayali pilot olmak ve şuan bu meslek için çabalıyor inşallah da kazanacak. Anne ve babasıyla yaşıyor. Ailenin tek çocuğu. Kumral, dalgalı bir saç şekli var. Saçlarının uzunluğu beline kadar geliyor. Ela göz rengine sahip. Genellikle anne tarafına benzetiliyor. Anne tarafından 6 kız 4 erkek, baba tarafından 7 erkek 5 kız kuzeni var. Annesi 4 kardeş, babası 5 kardeşler, 2 dayısı, 1 teyzesi, 2 amcası ve 2 halası var. Anneannesi ve dedesi vefat etmiş.

Sarp

Sarp 21 yaşında Mersin'de yaşayan bir genç. Mesleği mühendislik. Anne ve babasıyla yaşıyor. Ailenin tek çocuğu. Koyu kahverengi saçları ve koyu kahverengi gözleri ile dikkat çekici bir yapısı var. Yaptığı sporlar sonucunda karın kası, kaslı kollarıyla yapılı bir vücut şekline sahip. Genellikle baba tarafına benzetiliyor. Anne tarafından 6 erkek 2 kız, baba tarafından 5 kız 6 erkek kuzeni var. Annesi 3 kız kardeş, babası 4 kardeşler, 2 teyzesi, 2 halası, 1 amcası var. Babaannesi vefat etmiş.

___

Evet arkadaşlar bu bölümde karakterleri tanıttım diğer bölüm hikaye başlayacak.

Karakterlerde istediğiniz bir şey varsa buraya alayım.

(Hazır böyle demişken yorumlarda kitap tanıtımı yapabilirsiniz ben mutlaka okurum)

GT YAPIYORUM, HİKAYELERİNİZİ OKUYORUM.

BAHTSIZ KIZ (Ara Verilmiştir) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin