Ben geldim nasılsınız gençler.
Neyse uzatmadan bölüme geçelim oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz❤️~~~~
Çarptığım kişiye baktım ve bilin bakalım kimi gördüm. Evet doğru Sarp'ı gördüm. Hemen kendimi toplayıp ondan uzaklaştım. Bana baktı ve "Bana çarpmayı hobi hâline mı getirdin?" dedi bende bişey demeden sırama geçtim. Biraz sonra da hoca geldi zaten ve gene sıkıcı bir matematik dersi beni bekliyordu. Derste ara sıra Sarp'a kaçamak bakışlar atıyordum ama asla göz göze gelmiyorduk. Sonunda ders sonuna gelmiştik. Tenefüste Özge'nin yanına gittim, seslendim ama ses vermedi bende baktım ve kulağında kulaklık olduğunu gördüm. Kulaklığın birini çıkardım sonunda dikkkatini bana verebilmişti. Bende konuşmaya başladım. "Kızım bendeki bu şanssızlık ne olcak ya sürekli yeni gelen çocuk vardı ya bizim sınıfa işte ona çarpıp duruyorum." dedim. Bana dönüp "Kızım sen ciddi misin? Sen Sarp'a mı çarptın yine?" deyip gülmeye başladı. "Gülme ya utanıyorum zaten" dedim.
Gözüm kapıya kayınca oradan Sarp'ın bana bakarak içeri girdiğini gördüm. Ve hemen yerimden kalkıp Özge'ye "Ben sınıfa çıkıyorum görüşürüz aşkımmmm" diyerek yanından ayrıldım. Sınıfa girdim ve yerime geçtim. Oturup kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım. Sarp'ı düşündüm...Ben niye sürekli bu çocuğa çarpıyorum ya hayır sürekli birbirimize çekiliyoruz sanki tam içimden düşünmeye devam ederken yanımda bir hareketlilik hissettim kafamı sıradan kaldırmadım ama koyduğum yerde başımı yana çevirdim. Gelen kişiye baktığımda Sarp'ı görmüştüm oda benim gibi yapmıştı ve gözleri yüzümde geziyordu. Gözlerimi kapattım ve uyumak için elimden gelini yaptım çünkü ona bakmak içimde değişik hislere sebep oluyordu. Ya düşündüğüm şeyse hissettiklerim, ben bu zamana kadar kimseye bişey hissetmemiştim hiç sevgilim de olmamıştı. Şimdi hissettiğim duygular bi garip geliyordu bana. Ben kafamın içinde düşüncelere dalmışken ismimi seslendi sanki biri düşüncelerden çıktım ve gözlerimi açtım. Bana seslenen kişi Sarp'mış müdür beni kaldırmasını önemli bir duyuru yapacağını söylemiş. Kafamı kaldırdım ve müdürü dinlemeye başladım.
"Evet çocuklar bildiğiniz üzere her yıl yaptığımız gibi bu sene de düzenleyecek olduğumuz okul pikniğimiz var. Herkes katılmak zorunda çünkü bu sınıfların birbirine ısınmasını ve yakınlaşmalarını sağlıyor. Evet ücrete gelecek olursak sadece yol parası olarak 25 TL vermeniz yeterli olacaktır. Eğer durumu olmayan ve parayı veremeyecek olan varsa tenefüste yanımıza gelip söyleyebilirsiniz biz gerekli şeyleri yaparız. Piknik 2 gün sonra yani cuma günü okul saatinde olacak 1 gün kalmalı yapmak istiyoruz o yüzden yanınıza çadır malzemeleri ve yolda giderken veya piknik alanında atıştırmak izin atıştırmalık şeyler alabilirsiniz. Benim diyeceklerim bu kadardı sorusu olan var mı?" müdür konuşmayı bitirmişti. Gitmeyi düşünüyordum ama merak ettiğim bişey vardı asıl o gidecek miydi?Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik evet kısa bir bölüm ama ileriki bölümler uzun olacak diğer bölümde görüşmek üzere sağlıklı kalın❤
Sizce Defne Sarp'tan hoşlanıyor mu?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ KIZ (Ara Verilmiştir)
De TodoBir kız ve bu kızın başından geçen olaylar, peki kız karşısına çıkan engellerde pes mi edecek yoksa yoluna devam mı edecek? BAŞ KARAKTERLER: Defne ÇELİK yaş: 19 Sarp APAK yaş : 21 YARDIMCI KARAKTERLER: Özge ULUSOY yaş: 19 Mine MUTLU yaş: 18 Merih Ü...