Medya.: Sarp
Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben fazla uzatmayı sevmeyen bir insan olarak direk bölüme geçiyorum sorularınızı sona saklayın. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz❤️❤️Yazardan:
Sabah olmuş güneş daha yeni yeni doğmaya başlamıştı. Defne ezan sesini duyması ile gözlerini usul usul açtı. Geri uyuyamayacağını bildiği için yataktan kalktı tuvalete girip işlerini hallettikten sonra kıyafetlerini ayarlayıp ılık bir duş aldı. Kıyafetlerini giyip saçlarını güzelce tarayıp kuruttu. Çalışma masasına oturup bugünkü sınavlarına hazırlık yaptı. Sabah çalışmak onun için daha verimliydi. Yaklaşık 2-3 saat aralıksız ders çalışmıştı. Saat 9 a gelirken ders çalışmayı bıraktı. Annesi uyanmış kahvaltı hazırlıyordu. Babası ise çoktan işe gitmişti. Defne'nin ailesinin bir bakkalı vardı babası bakıyordu bakkala, Defne mutfaktan tabak, bardak sesleri duyunca mutfağa annesinin yanına gitti. Annesi ile kahvaltı yaptılar. Daha sonra ise sofrayı toplayıp bulaşık makinesine dizdiler bulaşıkları. Defne hazırlandı çünkü 12.00 da dersi vardı. Yola çıktı okuluna evleri yakın olduğu için yürüyerek gitmek istedi. 15 dakika kadar yürümenin ardından okula gelmişti. Dersin başlamasına 5 dakika vardı hemen okula girip sınıfa çıkmak için merdivenlere yöneldi. Tam birinci kat bitmişti ki koştuğu için bir bedene çarptı. Kafasını kaldırıp baktı ve daha önce bu okulda hiç görmediği biri duruyordu karşısında. Yeni bir öğrenci mi gelmişti okula? Çarptığı kişiden özür diledi ve sınıfa çıktı. Sınıfa girip yerine geçti hoca daha gelmemişti, kapı açıldı ve sınıfa müdür, hoca ve çarptığı çocuk girdi. Aklına çok kötü şeyler geldi ama Allah'tan müdür, " Evet gençler bu sınıfa yeni gelen arkadaşınız Sarp, yaklaşık 2-3 sene önce okulunu dondurduğu için bu sene kaldığı yerden devam edecek." dedi ve gitti. Sarp ona çarpan kızın tek oturduğunu ve ona meraklı gözlerle baktığını gördü. Hemen kızın yanına gitti ve " Burası boşsa oturabilir miyim?" dedi. Defne ise " E-evet ya-yani boş oturabilirsin" dedi. Defne niye böyle utandığını bilmiyordu. Sıkıcı geçen dersin sonunda Defne kantine inmek için Sarp'a " Pardon şey kenarı çekilirsen kantine inmek istiyorum." dedi. Sarp kafasını kaldırıp ayakta dikilen kıza baktı. Ayağa kalktı ve sıradan çıktı Defne ise sıradan çıkıp sınıfın kapısına doğru yürürken Sarp içinden keşke adını sorsaydım diye geçirdi.
......
Defne'den:
Tesadüfün de böylesi! Şuna bak çarptığım çocuk hem bizim sınıfta hem de sıra arkadaşım oldu. Her neyse bu düşüncelerden kurtulup kantine indim kendime tost ve sıcak bi kahve aldıktan sonra boş bir yer bulup oturdum. Tostumu yerken gözlerim kapıyı buldu ve o çarptığım çocuk içeri girdi. Onun gözleri bir yeri arıyor gibiydi sonra gözleri benim gözlerimi buldu. Sonra gözlerini kaçırıp kantine sıraya girdi bende ona bakmayı kesip tostumu yemeye devam ediyordum ki o yanıma gelene kadar. " Yanına oturabilir miyim? Hem tanışırız" dedi bense sadece kafamı salladım. Bana " Adın ne?" dedi bende "D-Defne senin adın ne?" dedim. Ben hâlâ neden kekeliyorum?
"Adım Sarp tanıştığımıza memnun oldum" dedi. "Be-Bende" dedim. Ve bana "Sen neden kekeliyorsun?" dedi. Aferin sana aferin Defne açıkla bakalım neden kekeliyorsun? " Bende bilmiyorum" dedim. İyice batır kendini Defne bravo👏 Allah'tan başka bişey diyemeden zil çaldı ve sınıfa çıkmak için kalktım. Arkama bile bakmadan hızlı adımlarla yukarı çıktım. Öğretmen gelmeden tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım çünkü kendime gelmem gerekiyordu. Hemen tuvaletten çıktım ve koşmaya başladım. Tabiki ben kapıyı açarken önüme bakmadığım için bir bedene çarptım.~~~~~
Evet bir bölümün de sonuna geldik.
Çok özür dilerim uzun hatta upuzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim. Evet uzun süre yoktum çünkü tabletim bozuldu bende hesabın şifresini unuttum ve böylelikle hesaba giriş yapıp bölümü atamadım. Ama bundan sonra sık sık Yeni bölümler gelecek.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Sizi çok seviyorum ❤️
Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTSIZ KIZ (Ara Verilmiştir)
عشوائيBir kız ve bu kızın başından geçen olaylar, peki kız karşısına çıkan engellerde pes mi edecek yoksa yoluna devam mı edecek? BAŞ KARAKTERLER: Defne ÇELİK yaş: 19 Sarp APAK yaş : 21 YARDIMCI KARAKTERLER: Özge ULUSOY yaş: 19 Mine MUTLU yaş: 18 Merih Ü...