3. Bölüm

1.2K 51 3
                                    

Tim bana uzaylı görmüş gibi baktı ne yani hiçmi kadın asker görmediniz??

Sence gördülermi umay?

Fayriyeciğim sg askm

İyi be gidiyorum

İç sesimle olan münakaşaya son verip içeri doğru adımladım. Odama girdim ve duş aldım üstüme haster olduğum ünüformamı giydim ve albayın yanına gittim

Postasına müsait olup olmadığını sordum "müsait komtanım" cevabını aldıktan sonra kapıyı çaldım içerden gir komutu aldıgım zaman içeri girdim ve tekmil verdim "Kıdemli Yüzbaşı Umay KARA, İstanbul Emret komtanım" dedim "rahat kızım" dedi bu bizim dilimizde resmiyetten çık ve baba kız ilişkimize dönelim demek.

Ayağa kalktı ve bana sarıldı bende aynı şekilde karşılık verdim "özlemişim seni deli kız" dedi
"Bende seni özlemişim arif amca:)" diye karşılık verdim. Bir anda eski ciddi haline döndü nası ani ruh halini bu kadar çabuk değiştirdin mk. "Yüzbaşım geç otur ve dosyaları ver" dedi dosyaları verdim ama oturmadım yermi anadolu çocuğu bir kere oturduğumda tüm askeriyeyi diş fırçasıyla temizlemiştim ayy iğrenç. Neyse "bu bir emirdir yüzbaşı"dedi bende oturdum çünkü emir demiri keser usulünden "ilk başta yüzbaşı emanetlerin" diyip kimliğimi,telefonumu ve asker kimliğimi uzattı bende teşekkür edip aldım "kızım Mardine tayinin çıktı, orda sana bir tim vericekler" dedi ama niye ben tek tabanca iyiydim ne güzel.. " 1 hafta için mardin karargahında oluyosun anlaşıldımı asker!" Dedi "ANLASILDI KOMTANIM" dedim ve odadan çıktım kendi odama geçip yatağa oturdum ve telefonumu açtım yabancı bir dumara dikkatimi çekte tam olara 50 cevapsız arama ve 1 mesaj hemen mesaja tıkladım Merhabalar Umay hanım,yaklaşık 1 aydır size ulaşmaya çalışıyoruz doğduğunuz sene hastanemizde çıkan yangın sonucunda bebekler karıştırılmış lütfen 13.04.23 tarihinde özel bozkurt hastanesine gelin şok oldum lan ben karıştırılmısım aq.

______________________________________
Son

Destek olurmusunuz rica etsem🇹🇷❤🤍

Asker KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin