Allison

7 1 0
                                    

Ήμουν πολύ ευτυχισμένη είχα τον Γιάννη  είχα και τον γιο μου. Δε νομίζω να θέλω κάτι άλλο στη ζωή μου.
Ο Γιάννης έχει σταματήσει το μποξ εδώ και καιρό μου έχει κάνει πρόταση γάμου και θα παντρευτούμε σε 10 μέρες.... θα κάνουμε ένα απλό γάμο δε θέλουμε πολλά πολλά θα είμαστε μόνο οι συγγενείς και φίλοι... η μητέρα του Γιάννη θυμήθηκε επιτέλους πως έχασε την μνήμη της και έκλεισε τον πατέρα του Γιάννη στη φυλακή γιατί τελικά απ'ότι φαίνεται έφταιγε εκείνος για το ατύχημα εκείνο....
Τώρα περιμένω τον Γιάννη να έρθει από το γυμναστήριο και έχει αργήσει κιόλας....
Άκουσα τον μικρό να κλαίει και πήγα να τον πάρω αγκαλιά εκείνη τη στιγμή μπήκε ο Πέτρος μαζί με τον Γιάννη να είναι χτυπημένος άσχημα και μου λέει
Πέτρος:μόλις γυρίσαμε από το νοσοκομείο, είναι καλά απλά πρέπει να παίρνει αυτά τα παυσίπονα για λίγες μέρες...
Μου είπε και έφυγε
Πήγα στο κοντά στον Γιάννη και του λέω
Allison: τι έγινε;
Δε με κοίταξε και πήρε το τηλεκοντρόλ και άνοιξε την τηλεόραση...
Του το πήρα και τον ρωτάω ξανά να πει τι έγινε αλλά εκείνος δε μου έλεγε
Allison:Γιάννη πες μου τι συνέβη και είσαι έτσι σε αυτά τα χάλια;
Γιάννης:τίποτα παράταμε.
Allison:ανησυχώ σε παρακαλώ πες μου τι έγινε και γύρισες έτσι;
Γιάννης:ήρθε κάποιος και ήθελε να αγωνιστούμε του είπα ότι δε αγωνίζομαι πια και άρχισε να με χτυπάει προσπάθησα να αμυνθώ αλλά δε μπόρεσα και κατέληξα έτσι....
Είπε ενώ έβγαλε ένα επιφώνημα πόνου...
Τον κοίταξα και του λέω
Allison: μου λες αλήθεια?
Γιάννης:ναι αγάπη μου σου λέω την αλήθεια....

Τον κοιτούσα χωρίς να τον πιστεύω αλλά δεν είπα τίποτα...
Με κοίταξε και μου λέει
Γιαννης:έλα εδώ μωρό μου να καθίσουμε αγκαλιά...
Allison: φοβάμαι ότι θα σε πονέσω αγάπη μου, άστο καλύτερα

Με τράβηξε απότομα και με έβαλε απαλά στην αγκαλιά του, καθίσαμε έτσι για αρκετή ώρα μέχρι που ακούστηκε ο γιο μας από το δωμάτιο να κλαίει.
Σηκώθηκα και πήγα να τον δω.

Όταν γύρισα στο σαλόνι με τον μικρό αγκαλιά, βρήκα τον Γιάννη όρθιο να μιλάει στο τηλέφωνο και μάλιστα άκουσα να λέει τα εξής:

Γιάννης:όχι δε παίζω πια ξέχασε το... πόσα? όχι δε με νοιάζει ξέχνα το. Ναι ναι είμαι σίγουρος...

Το έκλεισε, γύρισε και με είδε και μου λέει
Γιάννης:άκουσες τι είπα στο τηλέφωνο?
Allison:ναι άκουσα τι θα κάνεις?
Γιάννης:μου δίνει 7 εκατομμύρια εάν κερδίσω 7 αγώνες στη σειρά χωρίς ήττα...

Τι 7 εκατομμύρια αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παίξει ξανά μποξ? Όχι με τίποτα και εξάλλου έχω ένα κακό προαίσθημα γιαυτους τους αγώνες....
Allison: τι θα κάνεις όμως θα πας να παίξεις?
Γιάννης:δε ξέρω Allison αλλά είναι πολλά τα χρήματα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ματωμένη Αγάπη Where stories live. Discover now