Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει και θέλω να το σπάσω, σηκώθηκα από κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο να πλύνω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Κατέβηκα κάτω και πήγα στη κουζίνα, μπήκα μέσα και είδα τον πατέρα μου να πίνει πάλι, μόλις με είδε με ρώτησε τι θα κάνω σήμερα και του απάντησα.
Γιάννης:θα πάω από το μαγαζί εσύ θα κάτσεις εδώ να πίνεις πάλι;
Κ. Μάριος:Ναι αν δε σε πειράζει θα κάτσω εδώ κι όταν γυρίσεις θα έχω φύγει να είσαι σίγουρος.
Γιάννης:που έχεις μπλέξει πάλι μου λες; Γιατί με παίρνουν τηλέφωνο και μου ζητάνε λεφτά για σένα;
Κ. Μάριος:σου ορκίζομαι ότι δεν έχω μπλέξει πουθενά.
Γιάννης:θέλω να εξαφανιστείς από την ζωή μου το καταλαβαίνεις δε θέλω να είμαι γιος σου.
Του είπα και έφυγα από το σπίτι, μπήκα στο αμάξι και πήγα στο μαγαζί που είχα τα τελευταία 3 χρόνια.
Είμαι μποξέρ και κάνω μαθήματα σε άτομα που θέλουν να βοηθήσουν τον εαυτό τους.
Καθόμουν στο γραφείο, όταν μπήκε ο κολλητός μου ο Πέτρος μέσα και κοπάνησε το χέρι πάνω στο γραφείο και λέει
Πέτρος:Τέλος θα χωρίσω πάει και τελείωσε.
Γιάννης:γιατί τι έγινε;
Πέτρος:με απατάει ρε το καταλαβαίνεις με απατάει.
Γιάννης:είναι σίγουρο αυτό;
Πέτρος:την ακολούθησα και την είδα να συναντιέται με έναν άντρα κι αγκαλιαζόντουσαν, το καταλαβαίνεις την αγκάλιαζε άλλος άντρας από μένα.
Γιάννης:μήπως ζηλεύεις υπερβολικά και βλέπεις πράγματα που δε συμβαίνουν; Η αδελφή μου δε θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο.
Πέτρος:δεν είμαι τρελός ξέρω τι είδα.
Τότε χτύπησε η πόρτα και ήταν η Τζένη η αδελφή μου και η γυναίκα του Πέτρου, μου έκανε νόημα να βγω έξω και κατάλαβα ότι ήρθε για να μιλήσουν, έτσι βγήκα έξω και τους άφησα να τα πούνε μόνοι τους πήγα στο κάτω όροφο και έβαλα τα γάντια του μποξ και άρχισα να βαράω το σάκο σε τρεις μέρες είχα ένα σημαντικό αγώνα και έπρεπε να κερδίσω οποιαδήποτε όχι για μένα αλλά για την αδελφή μου γιατί τον μισούσε και ερχόταν συχνά στη σχολή για να εξασκηθεί για να μπορέσει να αντιμετωπίσει αυτόν τον δαίμονα που της είχε προκαλέσει τόσο κακό.
Αυτός ο άνθρωπος όταν η αδελφή μου ήταν μόλις 16 χρονών αυτός την βίασε, εκείνη έμεινε έγκυος και όταν το έμαθαν οι γονείς μας η μητέρα μας πέθανε από την στεναχωρια της και ο πατέρας έγινε αλκοολικός, όσο για την αδελφή μου το παιδί το κράτησε αλλά το έδωσε σε ορφανοτροφείο δε μπορούσε να το μεγαλώσει η ίδια και εξάλλου δε το ήθελε αυτό το παιδί, αλλά δεν ήθελα να του αφαιρέσει και την ζωή κιόλας. Μετά από καιρό αφού ξεπέρασε αυτό το σοκ τα έφτιαξε με τον κολλητό μου ο οποίος είναι ένα πολύ καλό παιδί και χαίρομαι που είναι μαζί βέβαια ξέρω ότι δε θα τον απατούσε γιατί εκείνος την έβγαλε από το σκοτάδι που ζούσε. Συνέχισα να βαράω το σάκο μέχρι που άκουσα την πάνω πόρτα να ανοίγει και τη σκάλα να τρίζει, είδα μια ξανθιά να έρχεται και την κοιτούσα από πάνω μέχρι κάτω, ωραίο κομμάτι θα έκανα άνετα κάτι μαζί της.
Γιάννης:παρακαλώ θέλετε κάτι;
Κοπέλα:Ναι θα ήθελα να μιλήσω με τον John Parker μήπως είναι εδώ;
Γιάννης:εγώ είμαι τι με θέλετε;
Κοπέλα:συγγνώμη που σας διακόπτω αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορώ να ξεκινήσω μαθήματα εδώ.
Γιάννης:γιατί θέλετε να ξεκινήσετε μάθημα;
Κοπέλα: γιατί φοβάμαι για την ζωή μου γι'αυτό και θέλω κάπως να προστατέψω τον εαυτό μου.
Γιάννης:μάλιστα πάμε πάνω να μου πείτε τα στοιχείας σας.
Της είπα και αφού έβγαλα τα γάντια ανεβήκαμε πάνω, μπήκα στο γραφείο μου χωρίς να χτυπήσω και είδα την αδελφή μου πάνω στο γραφείο και τον Πέτρο από πάνω της, έκλεισα αμέσως την πόρτα και λέω.
Γιάννης:τι λέτε να μου πείτε τα στοιχεία σας και να γράψω στο κινητό μου;
Κοπέλα: Ναι φυσικά.
Είπε και έψαχνα το κινητό μου και τότε συνειδητοποίησα ότι ήταν μέσα στο γραφείο που αδελφή αποφάσισε να το κάνει με τον κολλητό μου.
Γιάννης:εμ ναι, υπάρχει ένα πρόβλημα το έχω μέσα και αυτή τη στιγμή δε μπορώ να μπω, θέλετε να έρθετε σε καμμιά ώρα που θα έχει τελειώσει ελπίζω δηλαδή το μαρτύριο;
Κοπέλα:αν σου τα πω δε θα τα θυμάσαι και επίσης θα ήθελα πολύ να περάσω μια νύχτα μαζί σου.
Γιάννης:δε θυμάμαι ποτέ ονόματα αλλά για το άλλο κάτι μπορούμε να κάνουμε. Έλα μαζί μου.
Είπα και την τράβηξα από το χέρι και πήγα κάτω στο δωμάτιο που ήμουν πριν την πέταξα στο στρώμα που είχα κάτω και έπεσα από πάνω της και άρχισα να την φιλάω βίαια όπως μ'αρέσει να κάνω πάντα, θέλω να νιώθω την γυναίκα από κάτω μου να σπαταράει και να μου ζητάει να μπω μέσα της πασι θυσία.
Αφού της έβγαλα το φόρεμα που φορούσε κι εγώ τα δικά μου έβαλα προφυλακτικό και μπήκα μέσα της απότομα μετά από λίγη ώρα την ένιωσα τα τραντάζεται και κατάλαβα ότι είναι κοντά και ότι σύντομα θα τελείωνε έτσι αύξησα τον ρυθμό μου μέχρι που την ένιωσα να τελειώνει, αμέσως μετά βγήκα από μέσα της και άρχισα να ντύνομαι, μέσα στην ζάλη της άκουσα να λέει ότι την λένε Ζωή και ότι με ευχαριστεί.
Αφού ντύθηκα, την είδα που έβαζε το φόρεμα και μου λέει
Ζωή:σε ευχαριστώ ένιωσα γυναίκα και πάλι.
Γιάννης:μη με ευχαριστείς πάμε πάνω για να γραφτείς εδώ.
Είπα και άρχισα να ανεβαίνω την σκάλα ξανά, πήγα μπροστά από την πόρτα του γραφείου μου αφού πρώτα την χτύπησα και άκουσα τη φωνή της αδελφής μου να λέει μισό λεπτό και μόλις πέρασε άνοιξα και μπήκα τους είδα να κάθονται στο γραφείο εκείνος στη καρέκλα και η Τζένη πάνω στο τραπέζι και να φιλιούνται,μπήκε η Ζωή και τους είδα και λέει
Ζωή:πόσο τους ζηλεύω έτσι ήμουν κι εγώ με τον δικό μου μέχρι που με χώρισε μια μέρα ξαφνικά.
Είδα την Τζένη να σηκώνετε και αφού του είπε ότι θα τα πούμε σπίτι, πήγε στη πόρτα αλλά με το που άνοιξε τη πόρτα την έκανε να πισωπατήσει μπροστά της βρισκόταν το άτομο που μισούσε περισσότερο στο κόσμο, ο Πέτρος έτρεξε και την αγκάλιασε και εγώ κοίταξα τον Έντουαρντ στα μάτια και τον ακούω να λέει
Έντουαρντ:Γεια σου John έμαθα ότι θα είσαι ο αντίπαλος μου σε 3 μέρες είσαι έτοιμος να σε τσακίσω;
Γιάννης:πως είσαι τόσο σίγουρος ότι θα κερδίσεις;
Έντουαρντ:είμαι γιατί θα είναι εκεί μια δημοσιογράφος που μου αρέσει καιρό τώρα και θέλω να με πάρει με καλό μάτι αν κατάλαβες τι εννοώ.
Γιάννης:θα το σκεφτώ τώρα φύγε γιατί έχω δουλειά δεν είμαι σαν κι σένα που πηγαίνεις από το ένα μπάρ στον άλλο.
Βγήκε από γραφείο μου νευριασμένος. Αφού κανόνισα τα στοιχεία της Ζωής γύρισα ξανά κάτω και άρχισα να βαράω το σάκο. Τουλάχιστον αυτό με ηρεμούσε κάπως.
Έμεινα εκεί όλο το βράδυ κοιμήθηκα σε ένα δωμάτιο που είχα εκεί.
Το επόμενο πρωί είχα μάθημα με αυτή τη Ζωή και πήγα πάνω και την βρήκα μέσα στο ρινγκ να με περιμένει. Πώς μπήκε μέσα αφού είχα κλειδώσει το βράδυ.
Γιάννης: πως μπήκες;
Ζωή: ήταν εδώ εκείνο παιδί από χθες και μου άνοιξε.
Της έγνεψα απλά και μπήκα στο ρινγκ της εδειχνα τα βασικά μέχρι που πήγαμε λίγο πιο πάνω μέχρι που άκουσα ένα βήχα και γύρισα να κοιτάξω και είδα μια ξανθιά με γαλαζοπράσινα μάτια και την άκουσα να λέει
Allison: θα μπορούσα να σας αποσχολήσω για λίγο;
Γιάννης:είναι κάτι σημαντικό;
Της είπε και την είδα που έσφιξε τις γροθιές της, χμμ ας την παιδέψω λιγάκι.
Allison: για να είμαι εδώ μάλλον είναι, έχω κλείσει ραντεβού με τον John Parker μήπως είναι εδώ;
Με δουλεύει;
Γιάννης: εγώ είμαι τι με θες;
Allison:μόνο δύο ερωτήσεις μπορώ;
Γιάννης: ξέρεις να παίζεις;
Της είπα και την είδα να χαμογελάει της έδωσα ένα ζευγάρι γάντια και της έκλεισα το μάτι
Allison: ξέρω να παίζω αλλά που κολλάει αυτό;
Γιάννης: αν καταφέρεις να μου δώσεις 3 μπουνιές θα απαντήσω σε όποια ερώτηση θες.
Allison:ακόμα και προσωπική;
Άκουσα να λέει και το σκέφτηκα και λέω
Γιάννης: Ναι ακόμα και προσωπική.
Την είδα να βγάζει από την τσάντα της μια φόρμα, αφού της έδειξα τα αποδυτήρια βγήκε μετά από λίγο με τα μαλλιά της πιασμένα σε μια αλογοουρά με σορτσάκι και με ένα μπλουζάκι στον αφαλό κόντευα να τρελαθώ από όλο αυτό, την είδα να μπαίνει στο ρινγκ αρχίσαμε να παλεύουμε και ομολογώ ότι είναι αρκετά καλή, μου έχει δώσει μια μπουνιά στο πρόσωπο και κει που πήγε να μου δώσει κι άλλη της έπιασα το χέρι και δε την πρόλαβα και μου έδωσε αμέσως με το αριστερό τη δεύτερη, η τρίτη ήρθε πιο γρήγορα από ότι υπολόγισα και ήταν εξευτελιστικό γιατί έχασα από μια γυναίκα που δε ξέρω καν εάν έχει ποτέ της κάνει μάθημα και τώρα έπρεπε να μου κάνει αυτές τις 2 γαμημένες ερωτήσεις, πήγαμε στο γραφείο μου και μόλις την είδε ο Πέτρος έμεινε και λέει
Πέτρος: είσαι η γνωστή Ρεπόρτερ που ασχολείται με το μποξ;
Allison: Ναι είμαι η Allison Smith
Πέτρος: μπορώ να έχω ένα αυτόγραφο;
Allison:φυσικά.
Είπε και του έδωσε ένα αυτόγραφο, η αδελφή μου την λατρεύει θα χαρεί πολύ αν την δει από κοντά, πληκτρολόγησα τον αριθμό της και μόλις το σήκωσε της είπα να έρθει από δω
Γιάννης: για λέγε τι ήθελες να με ρωτήσεις;
Allison: θα σου κάνω μόνο 2 ερωτήσεις και μετά θα φύγω. Λοιπόν η 1η μου ανατέθηκε να σου πάρω συνέντευξη μετά τον αγώνα μεθαύριο και ήθελα να σε συναντήσω για να μπορέσω να ξέρω τι ερωτήσεις να σου κάνω, μπορώ να σε ρωτήσω για προσωπικά πράγματα;
Γιάννης: δε μ'αρέσει να μιλάω για μένα για την προσωπική μου ζωή καταλαβαίνεις τι θέλω να πω σωστά;
Allison:καταλαβαίνω απόλυτος και ξέρω ακριβώς τι θα ρωτήσω. Και τώρα η 2η ερώτηση εάν σου δινόταν ευκαιρία να κάνεις οικογένεια θα τα παρατούσε όλα για την οικογένεια σου;
Με ρώτησε και δεν ήξερα πως να της απαντήσω μέχρι που να το σκεφτώ άνοιξε η πόρτα και μπήκε η αδελφή μου και την άκουσα να τσιρίζει, είδα τον Πέτρο να της δίνει το αυτόγραφο και αμέσως μετά της ζήτησε να βγάλουν μια φώτο μαζί και εκείνη δέχτηκε μετά χαράς, μετά στράφηκε σε μένα και της λέω
Γιάννης: θα συνέχιζα αλλά όχι τόσο όσο τώρα απλά θα έκανα μαθήματα και δεν θα συμμετήχα σε αγώνες.
Allison:σε ευχαριστώ εύχομαι να συνεργαστούμε οι δύο μας καλά σε 2 μέρες
Γιάννης: κι εγώ το ελπίζω.
Είπα και την είδα που βγήκε από το γραφείο και παρατηρούσα το σώμα της και παραδέχομαι είναι μια ωραία γυναίκα με πιασίματα με πολύ ωραίο στήθος και κόλο είναι το δεύτερο πράγμα που κοιτάω μετά από τα μάτια. Εγώ και αυτή δε θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα το βλέπω εγώ.....Αυτό είναι το πρώτο κεφάλαιο από την νέα μου ιστορία ελπίζω να την αγαπήσετε όσο και τις άλλες. Σας ευχαριστώ πολύ για την στήριξη σας.