Depo

3.1K 225 153
                                    

Selam millet! Yeni bölüm ile karşınızdayım! İnstagramdaki sahneyi ekledim ama sex yok...AMA ELLEŞME VAR! Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar 🐈‍⬛🖤🤧







Thv: Hayır~ Bu sefer daha zevkli bir şeyle karşındayım.

Jk: Ne sikimden bahs-

Ben daha konuşamadan beni kolumdan tuttu ve ardından sürüklemeye başladı.

Jm: L-lan! Jungkook! BIRAKIN ARKADAŞIMI!

Yoon: Sen bir sussana bebe!

Yoongi, Jimin'i tutmuştu ve hareket etmesine izin vermiyordu. Taehyung ise beni okulun arkasındaki malzeme deposuna sürüklüyordu. Depoya vardığımızda beni içerideki kutuların üstüne itti ve ardından içeriye girip kapıyı kapattı.

Jk: Neden buradayız? Burası çok karanlık...

Cevap vermedi. Aniden beni ellerimden tutup kutuların üstünde sabitledi ve bacaklarını açarak üstüme çıktı. Yüzü benimkine çok yakındı. Sıcak ve ağırlaşmış olan nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

Jk: Taehy-

İşaret parmağını dudağımın üzerine gezdirdi.

Thv: Shh...Nefesini şu anda ne yaptığımı sorgulamak için değil birazdan altımda bana durmam için yalvarırken harca Jeon.
(İnstagram'da altımda yerine yatakta yazmıştım ama değiştirmeye karar verdim.)

Gözlerim kocaman açılmıştı.

Jk: S-sen Jeon mu dedin?

Kıkırdadı.

Thv: Ah...Bende ne zaman fark edeceksin diyordum.

O an beynimde tüm parçalar bütünleşmişti. Ben dün akşam Taehyung ile sexting yapmaktan son anda kurtulmuştum ama başka bir sexting içinde ona söz vermiştim.

Thv: Neden öyle boş boş bakıyorsun Jeon?

Yüzüme dahada yaklaşmıştı.

Thv: Hatırlıyor musun? Dün seninki kalktığı için seninle dalga geçmiştim...

Burnunu boynuma yavaşça sürttü.

Thv: ...ama senin yüzünden dün gece tuvaletten çıkamadım...
(YALANCI! OTUZ BİRİN DİBİNE VARDIM DEMİYORDA! 😒 Anlamadık sanki...)

Bunu fısıldayarak söylemişti. Anlaşılan o dün gece benden daha beter durumda olmuştu.

Thv: Biliyor musun? Aslında seni hemen...burda becermek istiyorum...ama kutuların üstünde yaparsak seni yeterince memnun edemeyeceğimden korkuyorum...

Çok fazla kızarıyordum. Yavaşça üstümden kalktı ve kapıyı açtı. Depodan çıkmadan önce bana bakıp sırıttı ve çıkıp gitti. Hâlâ beni bıraktığı pozisyonda öylece kapıya bakıyordum. Demin yaşananlar beni çok utandırmıştı. Düşündükçe delirecek gibi oluyordum. Oturur pozisyona geldim ve kafamı ellerimin arasına aldım.

Jk: Agh...Şerefsiz piç...resmen benimle oynuyor...

Bir süre olanları düşündüm. Sonrasında derse geç kaldığımı fark edince koşarak depodan çıktım ve sınıfa gittim. İçeriye girdiğimde herkes bana bakıyordu. Hemen öğretmenimden özür diledim ve Jimin'in yanına oturdum. Jimin geldiğimi fark etmemiş gibiydi. Öylece kalemiyle oynuyor ve kalem kutusuna kızarmış yanaklarıyla bakıyordu. Bir şey düşünüyor gibiydi. Gözüm boynundaki kızarıklığa takılmıştı. Sabah olmayan kızarıklar...Gözümü birkaç defa kırpıştırarak tekrardan baktım. Gerçekten boynunda bir kızarıklık vardı. Elimi boynunda gezdirdim. Jimin irkilmişti. Düşüncelerinden sıyrılmış olmalıki boynundaki elime vurdu.

Jm: Namusuma mı göz diktin pezevenk?!

Derste olduğumuz için fısıldıyorduk.

Jk: Olmayan namusuna mı göz dikiceğim? Senin namus çoktan elden gitmiş Jimiiin. Söyle bakayım. Hangi kedi ısırdı boynunu?

Yüzü tekrar kızarmıştı.

Jm: Kediye benzediğini nereden biliyorsun?



Bu bölümde bu kadar olsun. Jimin'in boynunu hangi kedinin ısırdığını tahmin edebiliyorsunuzdur. Bir sonraki bölümde belki bir ihtimal sex görürsünüz. Yorumlarınızı eksik bırakmayın. Onları okurken çok eğleniyorum. Neyse bir sonraki bölümde görüşürüz🦭🤧🖤

Sanal PartnerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin