Elimi Tutabilirsin

4.1K 227 385
                                    

Tekrardan selam millet! Biliyorum biraz geç oldu ama anca vakit bulabildim. Birkaç gündür hastaydım (bağırsak enfeksiyonu olmuşum bayağı ağrı yaptı). Smut kısmı biraz salladım çünkü çok utanıyordum. Lütfen beni affedin. Herneyse...İyi okumalar!🐈‍⬛🖤



Jm: Kediye benzediğini nereden biliyorsun?

Jk: Kediye mi benziyor? Ne diyorsun be?

Aklıma gelen şeyle ağzım bir karış açıldı. Elimi omzuna koydum.

Jk: O kedi "o kedi" değil...değil mi?

Kendi aramızda Taehyung ve arkadaşlarına tek tek isim vermiştik. Böylece onlardan bahsederken bu takma isimleri kullanıyorduk. Yoongi'ye verdiğimiz isimse "Hırçın Kedi"ydi. Eğer yanlış anlamadıysam şu an bahsedilen kedi Yoongiydi. Jimin'in yüzü daha çok kızarmıştı.

Jm: Bizim Hırçın Kedi kızgınlık dönemine girmiş galiba...o anda ben oradaydım...işte...

Jk: SEN BENİMLE TAŞŞAK MI GEÇİYON?!

Bunu yüksek sesle söylemiştim. Sınıfta öğretmende dahil herkes bize bakıyordu.

Ö: Jeon Jungkook! Hemen dışarı!

Başım önümde sınıftan çıkarken gözümün ucuyla Jimin'e bakıyordum. "Ne yani? Gerçekten yiyiştiler mi?" diye düşündüm. (Jimin ve Yoongi için ayrı bonus bir bölüm yapacağım.)

Madem dersten kovulduk bunu fırsata çevirelim. Bahçeye çıktım ve etrafta dolanmaya başladım. Ta ki birisi beni kolumdan çekene kadar...Bu Taehyung'du. Beni kendine yakın tutuyordu.

Thv: Ders saatinde burda ne işin var?

Jk: Asıl senin ne işin var?

Thv: Bizim dersimiz beden...Şimdi söyle...Neden buradasın? Beni görmeye gelmedin herhalde. (Nerden biliyon yarram🤨 Belki onun için geldi.)

Jk: Dersten kovuldum...

Gülmeye başladı.

Thv: Neden?

Bana gülmesine sinirlenmiştim.

Jk: SENİN O AZGIN ARKADAŞIN BENİM MASUM YAVRUMU TACİZ ETMİŞ! (Yavrun pekte masum değil canım)

Yüzüne yaramaz bir sırıtış yayıldı.

Thv: Ne var bunda?

Jk: Ne mi var? Boynunu ısırmış çocuğun.

Yavaşça sırtımı okşamaya başlamıştı. Yüzüme yaklaştı.

Thv: Yani? Alt tarafı boynunu ısırmış...Ayrıca duyduğuma göre o "masum yavrun"da bayağı istekliymiş...itiraz etmemiş...

Jk: Yapmamıştır... (Jimin'in yaptı Jungkook...)

Şöyle bir düşününce mantıklı gelmeye başladı. Burda Jimin'den bahsediyoruz. Sonuçta o bir gay ve...

Jk: ...ya da yapmıştır...

Ben bunları düşünürken burnunu yavaşça boynuma sürttüğünü hissettim. Utandığım için yüzüm kızarmıştı.

Jk: S-sen...Ne yapıyorsun?

Tae cevap vermedi ve Jungkook'un belini sıkıca kavradı. Yavaşça dudaklarını onun boynuna bastırdı. Jungkook, Taehyung'un dudaklarını boynunda hissettiği an gözleri kocaman açıldı. Tae yavaşça onun boynundan kulağının arkasındaki hassas noktaya kadar küçük öpücüklerle yol aldı. Kulağına ulaştığında fısıldadı.

Sanal PartnerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin