İlk başta özür dilerim bu kadar geç yazdığım için biraz olay yaşadımda ondan dolayı böyle oldu neyse devam edelim iyi okumalar 💞
(bu arada sarhoşluk veya içki tarzı şeyleri sevmeyenler okumasın lütfen çok ağır geçmiyor konusu ama rahatsız olmanızı istemem)Melissa'dan:
Ebrar gittikten sonra kendimi yatağa attığım anda uyumuşum. Saat 6'da kalkıp telefonu elime aldım, etrafıma bakındım bu gün antrenman yoktu sonuçta Suleyman ve Amor'u (Melissa'mızın köpekleri bilmiyorsanız:')
Kontrol ettim her zamanki gibi kardeş kardeş oynuyorlardı onları görmek beni mutlu ediyordu ikiside hayatıma ışık katıyordu sonuçta. Kendime sabah güzel bir kahvaltı hazırlayıp telefonda BİRAZ Ebrar'ım hesabını araştırdıktan sonra kahvaltıyı ve maalesef oflaya puflaya dünkü masayı kaldırım. Yapacak bir şey kalmamıştı genelde boş zamanlarımı evde geçirmekten hoşlanırdım ama Ebrar'la görüşmeyi daha çok isterdim bu yüzden ona özelden mesaj attım.Ebrar ve Melissa yazışması:
Mile:Ebrar uyanıkmısın evde çok sıkıldım da belki sana gelebilirim diye sormak istedim
Diye mesaj attıktan sonra saate baktım daha 7'di erkendi ya uyanmamıştır yüksek ihtimalle diyip telefonumdan şu aralar en çok dinlediğim şarkılardan La Distancia açtım ve telefonu bir köşeye atıp elime bir kitap aldım kendimide tam koltuğa attım derkeen mesaj geldi. Kitabı bir köşeye bırakıp telefonu aldım yazan Ebrar'dı bildirime tıklayıp direk açtım mesajını.
Ebrar ve Melissa yazışması:
Ebrar:Olur tabi konum atıyım ben sana zaten kahvaltı etmedim ben kahvaltıya gelirsin olur mu?
Melissa tarafından görüldü
Melissa yazıyor...
Melissa:olur sen konumu at ben yola çıkarım şimdi
Dedikten sonra yerimden fırladım ve giyinmeye başladım her zamanki gibi rahat şeyler giydim oversize bir t-shirt ve siyah eşortman. Normal kombinimdi bu sıkı şeyleri çok sevmem. Ebrar konumu atmıştı spor ayakkabılarımı giyip yola çıktım. Biraz zaman sonra Ebrar'ın evindeydim yolda Ebrar'dan gördüğüm üzere misafirlikte birşeyler alınıp gidilirmiş..? Bende bir demet papatya aldım. Açıkçası pastaneden almanın fazla klasik kalacağını düşünmüştüm ondan dolayı böyle bir fikir gelmişti aklıma zile bastım ve beklemeye başladım.
Ebrar'dan:
Renkli bir kazak ve altına eşortman giyiyordum kiii kapı çaldı. Bir yandan eşortmanı geçirmeye çalışırken kapıya koşuyordum tamamıyla giyip kendime çeki düzen verdikten sonra kapıyı açtım kii bir de ne göreyim. Melissa ama elinde koca bir demet papatyayla o an ne yapacağımı şaşırdım papatya nerden çıktı şimdi? Papatyaları bana uzatıp gülümsedi bende papatyaları elinden alıp içeri aldım Melissa'yı. O salona gitti bende arkasından kapıyı kapattım. Elimdeki o papatyalara bakıp kokladım, çok güzellerdi ve öyle de kokuyorlardı gerçektende salona gidip papatyaları masaya koyup Melissa'nın karşısına oturdum ve gülümsedim.
Ebrar: papatyalar için teşekkür ederim çok güzel kokuyorlar
Melissa: senden gördüğümü yapmak istedim aslında sen elin dolu gelince bende birşey getirmek istedim
Ebrar: Mile gerçekten gerek yoktu senin gelmen yeter
Diyordum tamam ama öyle hoşuma gitmişti mi bu yaptığı sabah akşam düşünebilirdim bu olayı...
Melissa: içimden geldi diyeyim o zaman
Diyip güldü Melissa sonra kahvaltı masasına oturduk çok birşey yapamamıştım Melissa birden gelmek isteyince. Biraz üzmüştü bu ama bu Melissa'nın umurunda gibi değildi hatta haline bakılırsa mutluydu? Onun mutlu olması benide mutlu etmişti. Havadan sudan konuştuk ama konuşurken birşey fark ettim. Melissa hep dudaklarıma bakıyordu tamam konuşuyordum ama dik dik bakması biraz garibime gitmedi değildi açıkçası. Anlamamış gibi konuşmaya devam ettim.
Akşama doğru normalde çok içmem ama o geceyi tatlandırmak için şarap çıkardım. Dediğim gibi çok içen birisi değilim normalde ama öyle olması gerekti işte ya Allah Allah. İkimize de bir bardak doldurdum gülüşe gülüşe içtik derken saat 11 olmuştu bile ki ben biraz fazla kaçırmıştım şarabı. Başımı Melissa'nın omzuna yaslayıp saate baktım telefonumdan
Melissa'dan:
Gülüştükten sonra ortama bir sessizlik çöktü bende son bardağın dibinde kalan şarabımı içip kalkıcam derken Ebrar başını omzuma yasladı, ona dönüp baktım sarhoş olmuştu bile. Sanırım? Ebrar'ın saçlarında gezdirdim elimi yumuşacıklardı biraz daha öyle durduktan sonra uyuya kaldı bende onu uyandırsam mı diye paniklerken karşıdaki battaniyeyi gördüm. Ebrar'ın kafasını yavaşça bir yastığa yaslayıp kalktım çok ses çıkarmadan karşıdaki battaniyeti alıp onun üstüne örttüm.
Mükemmel uyuyordu, çok masum gözüküyordu. Anlına küçük bir öpücük kondurdum ve kalktım. Bir baktım bacağıma sarılmış uyumaya devam ediyordu. Ben orda tatlılık krizi geçirirken gizlice fotoğrafını çekip yanına oturdum... sanırım bu geceyi burda geçiricem gibi duruyordu?
Bu günlükte bu kadar inşallah bölüm olmuştur sabah okuyorsanız Günaydınlar akşam okuyorsanız iyi akşamlar öğlense de iyi günler dilerimmm sizi çok seviyorumm💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımı Sana Adadım//EBGAS
Random(ebgas hikayesi tabikide) İki arkadaş milli takımda tanışıyor fakat bu arkadaşlık gittikçe değişiyor:> <3