✷Otel odası✯

262 21 8
                                    

Merhabalar merhabalar ben geldim🤭 inşallah iyisinizdir, kendimi daha iyi hissedince sizi bir gün daha bırakasım gelmedi 2 bölüm sözümü unutmadım şimdi atarım bi de 22.00 gibi bi tane daha atarım hadi başlialımmm💖

Ebrar'dan:

Uyandığımda çoğu kişi uyanmış konuşuyorlardı 5 saat uyumuşum kendime bir MAŞALLAH dedikten sonra Melissa'ya döndüm telefona bakıyordu bende telefonu aldım derken koltuğun arasına düştü. Melissa bana sinirli tipiyle bakarken bende koltuğun arasına düşen telefonu çıkarmaya çalışıyordum, çıkardıktan sonra uzattım Melissa aklıma hafifçe vurdu

Melissa:Onu ordan alamasaydın emin ol sana aldırırdım yenisini.

Gözlerimi yuvarladım ve kafamı salladım onaylayarak

Ebrar:Bende hemen alıyım diycem sanki neyse bırakta bişeyler yapalım bak sıkıldım ben.

Melissa:Napalım Ebrar uçaktayız şarkı açıp dans edicek değiliz ya

Ebrar:Dimi dimi o zaman NAPCAZ.

Melissa bana bakıp omuzlarını kaldırıp indirdi bilmem mantığında bende düşünmeye başladım

Melissa:Bi 5 saat daha uyu sonra bi 4 saat geldik bak hadi

Ebrar:5 saat uyudum yeter uykum kalmadı benim

Melissa:O zaman sen yap napıyorsan.

Ebrar:Of sıkıcısın

Dedikten sonra diğerlerine baktım susmuştu hepsi yeniden uçakta sessizlik vardı. Bende telefonumu çıkarıp gezindim falan

Buraları geçelim bende sıkıldım😔

Uçaktan inmiştik etrafıma dakikalarca bakındım her yerde çelik gözlüler hepsi hiç bilmediğim dilden konuşuyor bende bizimkileri takip ediyordum, Melissa umursamazca telefonuna bakmaya devam ediyordu omzuna hafifçe vurdum etrafına baksın diye o da telefonunu bırakıp benimle etrafına bakmaya başladı ordan bizi kalacağımız otele götürdüler Zehra, Melissa ve ben aynı odada kalmak istedik odalara çıkınca manzaraya baktım her yer ışıklı binalarla kaplıydı bir an Türkiye'mi özlemedim değil yani.

Ebrar:Bu ne ya bi de Türkiye'ye her yer bina diyorduk burda ışıklı binadan başka birşey yok

Zehra:Dimi ya gerçekten çok fazla burda nasıl rahatsız olmuyorlar ya

Zehra'da yanıma gelip benimle camdan bakmaya başladı, Melissa üstünü değiştirip yatağa attı kendini. Bizde Zehra'la birbirimize şaşkın şaşkın bakıp binaların garipliğinden konuşuyorduk.

Melissa'dan:

İkisi birbirine bakıp binaların garipliğinden konuşuyordu, hiç bakasım gelmemişti açıkçası burda yumuşacık bir yatak varken banane bina manzarasından? Uçak yolculuğu zaten yormuştu birde gidip gözlerimi o ışıklara bakarak yoracak halim yoktu arkamı dönüp uyumaya çalıştım ama ikisinin sesi fazla olunca sadece gözlerimi dinlendirebildim.

Biraz zaman geçtikten sonra üstümüzü giyinip akşam yemeğine indik Ebrar'ın yanına oturdum. Yanda Hande'le çubukları kılıç gibi kullanarak oynuyorlardı, gerçekten çocuklardı bende bi yandan yerken izledim.

Ebrar:Benim çubukum senin çubukundan güçlü Hande yeniliceksin şimdi!

Hande:Görürsün sen şimdi

Dedikten sonra Ebrar'ın tabağından yemek kaçırıp yedi Ebrar'da şaşkın anlamamış tipiyle Hande'ye bakıyordu o anın şokuyla gülmemek imkansızdı kıkırdayarak gülmeye başladım, Ebrar tabağına bakıyor gitmiş olan tavuğu için üzülüyordu.

Ebrar:daha çok küçüktü büyüyüp tavuk olucaktı o tavuk...

Hande gülüp onayladı Ebrar'ı

Hande:Artık çok geç ölmemek için savaşsaymış o da

Derken Eda abla ikisinide susturdu çocuk gibi davranmayıp düzgünce yemeklerini yemeleri için ikiside kafalarını sallayarak onayladı ve yemeye başladılar.

Yemek bittikten sonra Zehra Hande'nin odasına gitti bizde Ebrar'la odada tek kaldık Ebrar yanıma oturdu boş boş benim tabletimde izleyecek birşeyler arıyorduk. Derken Ebrar başını omzuma yasladı gülümseyip film aramaya devam ettim.
Biraz zaman geçtikten sonra boynundaki sıcak ıslaklıkla kafamı Ebrar'a çevirdim. O an anladım boynumdan öptüğünü yanaklarım domates rengini almaya başlarken Ebrar beni yatağa zorla yatırıp üstüme çıktı. Tam ne oluyor derken tek yaptığı üstüme yatıp sarılmak olmuştu, küçük bir hayal kırıklığı oldu içimde ama sonra saçını okşamaya başladım. Belli film izleyesi yoktu benimde bu olaydan sonra kaçmıştı zaten, Zehra gelince ışığı zaten kapatır diye düşündük ve uyuduk ikimizde.

Ay zaten beklemiyceksiniz çok 22.00'da yine atarım bölüm sözüm var dediğim gibi hepinizi çok seviyorum bunu sabah okuyorsanız Günaydınlar akşam okuyorsanız iyi akşamlar öğlense de iyi günler dilerimmm 💖

Hayatımı Sana Adadım//EBGASHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin