2.BÖLÜM
SENDE KİMSİN?
Gece saatlerinde Ayano uyumaya hazırlanırken telefonunda bilinmeyen bir kişiden mesaj geldiğini görür ve yazmaya başlar.
-???: Hey.
-Ayano: Seni tanıyormuyum?
-???: Bugün seni bir üst sınıftan birini takip ederken gördüm.
-Ayano: Kusura bakma, bazı yanlış anlaşılmalar olmuş.
-???: Benimle dalga geçmene gerek yok. Sana yardım etmeye çalışıyorum.
-???: O kız hakkında biraz bilgi istiyorsan yanındayım.
-Ayano: Dinliyorum.
-???: Onun adı Osana Najimi, takip ettiğin çocuğa aşık. Onu gelecek cuma okulun arka bahçesindeki kiraz ağacının altına ona itiraf etmeyi planlıyor.
-???: Bir efsaneye göre cuma günü o ağacın altındaki birine aşkını itiraf edersen, itirafını kabul edeceklerinin garanti olduğuna inanılıyor.
-Ayano: Neden bana bunları söylüyorsun?
-???: Osana-Chan'a kötü bir şey olursa mutlu olurum. Ona hak ettiğini vermek için doğru kişi sen olabilirsin.
-Ayano: Kimsin sen?
-???: Okulda İnfo-Chan lakaplı olan kişiyim.
-Ayano: Senin hakkında bazı söylentiler duydum. İnsanları hackleyen ve onların kirli sırlarını en yüksek teklifi verene satan gizemli bir kız.
-İnfo-Chan: Bu sadece Iceberg'ın sadece görünen kısmı. Santaj dan çok daha fazlasını gördüm.
-Ayano: Bana senin İnfo-Chan olduğunumu söylemeye çalışıyorsun? Gerçekten benim buna inanmamı mı bekliyorsun?
-İnfo-Chan: Telefonunuza bir uygulama yükledim. Bir göz atınız.
İnfo-Chan, Ayano'nun telefonuna kendi yaptığı uygulamasını indirir.
-Ayano: Bunu nasıl yaptın?
-İnfo-Chan: Dert etmenize gerek yok.
-İnfo-Chan: Benim için birkaç küçük iyilik yaparsanız size Osana'yı ortadan kaldırmanıza yardımcı olacak çok çeşit hizmetler sunabilirim. Bilmen gereken her şey bu uygulamada.
-Ayano: Veya seninle hiçbir şey yapmak istemiyorsam?
-İnfo-Chan: Eğer hizmetlerimle ilgilenmek istemiyorsan, kişisel olarak almayacağım, beni görmezden gelmekten çekinme ama Osana'yı görmezden GELME.
-İnfo-Chan: Değerli senpai'na itiraf edinceye kadar bir haftan var.
-İnfo-Chan: Ona acı çektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK HASTASI CİLT-1
ChickLitYandere Simulator oyunundan esinlenerek yazılan bir hikayedir