BAŞARDIM
Gece vakitleri Ayano okula geldiği an Osana'ya Senpai'ın telefon numarasından ona yazar.
Selam Osana, benimle saat 3 de okula gel. Sana bir şey göstermek istiyorum.
Ne! Bu saatte mi kafayımı yedin?! of..Tamam geliyorum.
Harika okulda görüşürüz.
Osana okula gider ve koridorlarda Taro'yu bulmaya çalışır.
Aptal Taro! Neden geceleri okuldan sonra olmak zorunda?
Bekle...Belki de...aynı şekilde benden hoşlanıyor olabilir!
Belki...Özel olarak benimle konuşabileceği tek yol budur!
Belki de benimle cinsel ilişkiye girmek istiyor olabilir!
*Cam kırılma sesi gelir* Osana kafasını camın kırıldığı yere doğru bakar.
PEKİ! Bu hiç komik değil, Taro! Buraya gel! APTAL!
Osana koşarak okuldan çıkmaya çalışır o sırada arkasından kapı açılma sesi gelir ve oraya doğru yönelir.
Yeterince korkuttun, Taro... Ay...Ayano?... Elinde neden...sopa var?... Ayano! Neler oluyor?! Taro nerde?!
Ayano, Osana'ya yaklaşır ve Osana koridordan koridora koşmaya başlar, Ayano'da onu takip eder.
Osana bir sınıfa girip saklanıp Ayano'nun gitmesini bekler. Ayano sopasını yere sürterek koridorda ilerler. Osana, Ayano'yu hiçbir yerde görmediği için sınıftan sessizce çıkar. Kalp atışı hızlıydı ve tir tir titriyordu arkasından nefes verme sesi geldiğinde Osana hızla arkasını dönüp Ayano'yu görür. Ayano sopa ile Osana'nın kafasına vurur. Ayano, Osana'yı sürükleyerek okulun yüzme havuzuna götürür, saçına 50 kg ağırlığındaki bir nesneyi saçına bağlar ve bağladığı zaman Osana'nın uyanmasını bekler. Osana uyandığında havuzun kenarında olduğunu görür ve bi ağırlık onu sanki itiyor gibi hisseder ve arkasını döndüğünde de saçına bağlanmış bir nesne görür. Çıkarmaya çalıştığı an bir ayak sesi ile önüne bakar ve Ayano' yu ona doğru gelirken görür.
Ayano, Osana'nın yakasını tutup yüzüne yaklaştırmıştır ve Osana'ya şunu söyler.
Senpai benim.
Osana: Bekle... Sen Taro dan mı bahsediyorsun? der ve Ayano daha çok sinirlenir ve Onu yere atar sonrada 50 kg lik ağırlığı olan nesneyi itiklemeye başlar. Osana telaşlı bir şekilde ne yapmak istediğini anlar ve durması için yalvarır, Ayano son kez nesneyi itikler ve o nesne ile Osana havuza düşer ve orada boğularak ölür. Ayano gülmeye başlar ve okuldan çıkıp evine gider.
Sabah olur ve Ayano okula gitmek için hazırlanır. Senpai'yı takip ederek okula varır ve okula polisler gelmiştir tüm öğrenciler ve öğretmenler havuzun olduğu yerde boğulmuş bir kız görürler...Osana. Raibaru ve Taro ağlayarak Osana'nın olduğu yere gitmeye çalışırlar ama öğretmenler ve polisler engelleyip öğrencileri eve gitmelerini ve bu haftanın tamamen tatil olduğunu açıklamıştır. Öğrenciler eve doğru giderler ve Osana'nın vefatı haberlere çıkar herkes
büyük bir şaşkınlık, korku ve üzüntü içindedirler.
Günler geçmiştir ve Pazar günü olur. Taro durağın olduğu yerde oturur.
-Taro: Osana...derin nefes alır... Önünden herkese kek dağıtan bir kız geçer ve kız ona doğru gelip yanına oturur.
Um..Kusura bakma. Dayanamadım ama bir şey hakkında oldukça üzgün göründüğünü fark ettim. Bunun...Hakkında konuşmak ister misin?
Taro: Huh? Daha önce tanışmış mıydık?
Oh! Kusura bakma. Benim adım Amai Odayaka. Aynı okula gidiyoruz. Üzgün bir yüz gördüğümde aniden sana yaklaşmam garipse özür dilerim...Elimde değil ama işleri daha iyi hale getirmeye çalışıyorum. O yüzden...sorun nedir?
Çocukluk arkadaşım Osana, o öldürüldü. Birisinin bunu yapabileceğine inanamıyorum. Onu çok özlüyorum... Bunun gibi bir şey olduktan sonra nasıl normal hayatıma dönebileceğimi bilmiyorum.
Oh...Bunu duyduğuma çok üzüldüm...Bunun nasıl olduğunu hayal bile edemiyorum. Hey...Çok değil ama belki bu seni bir anlığına aklından uzaklaştırır.
Taro kafasını Amai'nin açtığı kutuya bakar ve içinde birkaç çeşit cupcake olduğunu görür.
...Teşekkür ederim.
*Amai gülümser* Devam et, bir tane al.
Taro bir tane alır ve tadına bakar
Mmm! Bu çok iyi!
Tabii ki kimse annem ve babamdan daha iyi hamur işleri yapamaz. Aslında şu an ailemin fırınına gidiyorum...sen de gelmek ister misin? Bir süreliğine aklını bazı şeylerden uzaklaştırır.
Şey...hayır sorun değil...Rahatsız olmanı istemem.
Hiç sorun olmaz! Eğer seni burada bırakırsam senin için endişelenirim!
Heh. İyi o zaman...sanırım ortalıkta dolaşmak yerine daha iyi olur. Tamam. Olur seninle geliyorum.
O zaman hadi gidelim!
Amai, Taro'yu ailesinin fırınına götürür ve ona yaptığı tatlıları gösterirken İnfo-Chan gizlice onların fotoğrafını çeker ve Ayano'ya gönderir.
Ayano odasında senpai'nın fotoğrafını alıp derin düşüncelerle konuşur.
Artık güvendesin... der ve telefonundan bildirim geldiğini görür. Bu İnfo-Chan'dı Ayano telefonunu eline alıp bakmaya başlar.
-İnfo-Chan: Osana-Chan'ı ortadan kaldırdığın için tebrikler.
-İnfo-Chan: Açıkçası...Etkilendim.
-Ayano: Bu tam olarak nedir, tam olarak beni kesinlikle ifşa etmekle mi tehdit ediyorsun?
-İnfo-Chan: Kesinlikle hayır, sadece yeteneklerine olan saygımı ifade etmek istiyorum.
-İnfo-Chan: Ama bugün seninle iletişime geçmemin nedeni bu değil. Farkında olmak istediğini düşündüğüm için bir şey öğrendim. Şuna bir göz at
İnfo-Chan, Amai ile Taro'nun fotoğrafını çektiği fotoğrafı Ayano'ya gönderir.
-Ayano: O kim?
-İnfo-Chan: Onun adı Amai Odayaka, o okulun aşçılık kulübü lideri ve son zamanlarda Senpai'nla oldukça samimi olmaya başladı.
-İnfo-Chan: Ona fena halde aşık. Bu kiraz ağacı efsanesine oldukça inanıyor, bu yüzden eminim ki bu Cuma ona aşkını itiraf edecek. Aynı Osana-Chan'ın yapmak istediği plan gibi.
İnfo-Chan: Ne şans ama. Senpai'nı Osana'dan kurtardın diye sevinecekken başka bir kız onu senden çalmak için ortaya çıkıyor.
-Ayano: Oyun oynamayı bırak. Önemli noktasına gel.
-İnfo-Chan: Oyun değil; Bu kadar basit...Amai'nin acı çekmesini istiyorum ve bence bu iş için en iyi kişisin. Bu kadar.
-Ayano: Gerçekten tüm mesele bu mu? Sen sadece kızların acı çektiğini görmek istiyorsun.
-İnfo-Chan: Bu bundan biraz daha karmaşık. Ama şimdilik işleri basit tutalım.
-İnfo-Chan: Unutma- Cumaya kadar yeni rakibinle başa çıkmak için onu ortadan kaldırman gerekiyor yada Senpai asla sana ait olmayacak.
-Ayano: O zaten bana ait.
-Ayano: Sadece henüz bilmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK HASTASI CİLT-1
ChickLitYandere Simulator oyunundan esinlenerek yazılan bir hikayedir