AŞK HASTASI 3.BÖLÜM

8 1 0
                                    

                                                                               İLK RAKİBİM

Ayano dışarı çıkmak  için hazırlanıp evden çıkar. Çıktığı anda o çocuğu görür ve onu takip eder.

"O çocuk..." Ona bakmadan duramıyorum... O boşluk hissimi dolduran tek kişi!

 Bunun gibi bir hissi asla hissetmemiştim... Onu takip etmem lazım böylece nereye gittiğini öğrenirim.

Kalbim çok hızlı atıyor...! Durumumu hiçbir şekilde etkilemiyor... Bu yeni bir duygu dalgası... Böyle hissetmek gerekir. Mutlu...son!..Huh? O NERDE ?! 

Ayano koşarak sağına soluna bakıp endişe endişeli koşar.

O yok. O his...Kayboldu...Belki onu bulabilirim.

Ayano Hastanedeyken  annesi Ryoba ona özel bir birşey gösterir.

Ryoba: Ayrılmadan önce, sana göstermek istediğim birşey ver. Başını yan tarafına elini yerleştir.

Gözlerini kapat ve doğrudan zihnine odaklan.

Ayano annesinin göz görüşünü açar ve  o çocuğu görür.

Onunla birlikte iki kişi daha var...Hızlı olmam lazım!

Ayano koşarak göz görüşünün işaret ettiği yere doğru gider ve o çocuğu iki kızla konuşurken görür.

???: Hey, Senpai! Geçen gün bu kitabı okulda unutmuşsun!

Senpai: Aslında bir süredir bu kitabı arıyordum...Teşekkürler Osana bulduğuna sevindim!

Osana: Sorun değil Taro! Pazartesi Okulda görüşürüz!

-Ayano: " Demekki onun adı Taro... Herneyse o kız.

Ayano gizlice Osana ve arkadaşını yürürken takip eder.

-Raibaru: Hey Osana sana birşey söylicem...

-Osana: Huh? Neymiş o Raibaru?

-Raibaru: Taro'ya aşıkmısın?

-Osana: NE HAYIR ASLA. Ya-yani EVET ASLA.

Ayano yanlışıkla bir kuru yaprak parçasın basar ve Osana ve Raibaru bakarlar ama Ayano saklandığı için yollarına devam ederler ve Ayano' da evine gider.

Sabah olur ve Ayano okula gitmek için hazırlanır  ve okula gider Okula gittiğinde de Taro,Osana ile konuşurken görür ve gizlice onları dinler.

-Osana: Bazen çok baş belası olabiliyorsun Senpai!

-Taro: Üzgünüm...

-Osana: Yine uyuya kaldığına inanamıyorum! Tıpkı Ortaokuldaki gibi!

-Taro: Üzgünüm...

-Osana: Senin kişisel alarm saatin değilim! Biliyorsun seni uyandırmam için bana güvenemezsin!

-Taro: Özür dilerim...Seni bu kadar rahatsız ediyorsa belki de okula birlikte  yürümeyi bırakmalıyız.

-Osana: Hayır..Ben bunu demek istemedi- OF UNUT TAMAM MI!

 -Osana. HERneyse, öğle vakti okulun çatısında buluşmamızı  istiyorum. Anladın mı?

-Taro: Huh? Neden?

-Osana: Bu kadar zor olmayı bırak! Sadece orada ol tamam mı?! Ve sakın beni bekletme!

-Taro:  Tamam, tamam orda olcam.

-Osana: Güzel!

Osana, Taro ile konuşmasından sonra Raibaru'nun yanna  gider ve Ayano tekrar gizlice dinler.

-Raibaru: Um...Osana... sert bir iddiaya girdiğini düşünüyor musun?

-Osana: Biliyorum... Bu konu hakkında çok kötü hissediyorum. Bunu bilerek yapmadım, bu sadece... Onun hakkında ne hissettiğimi anlayacağını  düşündüğüm her seferinde oluyor. Beni reddeteceğinden korkuyorum...beni korkutuyor... ondan hoşlandığımı düşündürecek şeyler söylemeye başlıyorum. Neden böyle olmak zorundayım...Neden ona dürüst olamıyorum!

-Raibaru: Bu yüzden kendini hırpalama Osana, düzelecek! her şey yolunda gidecek emin ol!

-Osana: Umarım...

Konuşmaları bittikten sonra Osana ve Raibaru sınıflarına çıkarlar o sırada Ayano onları takip eder.

-Osana: hm..Acaba kötü bir fikirmiydi...ya beğenmezse

-Raibaru: Merak etme bayılacak! Hadi gel bahçeye gidelim

-Osana: Tamam.

Ayano onların sınıftan çıktıkları zaman Osana'nın sırasına gider ve koyduğu iki yemek kaplarına bakar.

Hmm..Demek ki öğle vakti çağırmasının sebebi ona yemek yapmasıymış...acaba ne yapsam..İnfo-Chan'dan yardım almam lazım. 

Ayano İnfo-Chan'a yazar.

-Ayano: Yardımına ihtiyacım var.

-İnfo-Chan: Demek ki kabullenmişsin. Güzel, bu seferlik senden hiçbir şey istemeyeceğim. 

Sana Taro'nun telefon numarasını verdim ve kendi telefon numaranı değiştirip ona gece okula gelmeni istediğini yazcaksın. Kabul edeceğine eminim.

-Ayano: Sonra ne yapacağım?

-İnfo-Chan: Öldüreceksin.

-Ayano: Ne? Saçmalama. Bunu yapmam.

-İnfo-Chan: Hm.. Eğer Senpai'nın Osana ile çıkmasını istiyorsan yapma. Sana kalmış.Bu hafta senin için çok önemli unutma.

-Ayano: Tamam. Yapacağım.

-İnfo-Chan: Güzel. O zaman gece görüşürüz.

AŞK HASTASI  CİLT-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin