31. BÖLÜM

698 30 14
                                    

NEKOLIKO MESECI KASNIJE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NEKOLIKO MESECI KASNIJE

Džesur

Prošlo je, po mom mišljenju, već dosta vremena otkako mi je Zehra oprostila i stvarno više ne mogu da je shvatim. Trudim se najbolje što umem, ali mi ne ide.

Ponekad je sve super i divna je prema meni. I često je ona ta koja prva inicira vođenje ljubavi, pa sve postane još bolje. Čak toliko da uvek poverujem kako ćemo konačno imati normalan odnos i brak... Ali onda joj opet nešto klikne u glavi i postane hladna i daleka.

Zaista ne znam šta više da mislim i uradim...

Takođe često negoduje kada je u pitanju moj ilegalni posao. Ne dopada joj se to nimalo i više puta mi je nametnula između redova kako bi volela da se ostavim toga.

A ja to nikako ne mogu, jer mi je uvoz automobila trenutno u usponu. Radimo punom parom i ne mogu sada da se povučem. Nema šanse.

Ali ona to nikako ne razume, niti je zanima...

Evo, na primer, ovog časa. Sedimo za stolom i večeramo, a ona je opet nešto namrgođena i mrzovoljna. Tera me da naprosto dignem ruke od svega i pustim je da tako živi do kraja života.

- Gde su Osman i Elif, majko? - upitam kada shvatim da nam se neće pridružiti.

- Osman je kod oca. U poslednje vreme zahteva da večera u njegovoj sobi. Ne znam šta ga je obuzelo... A Elif, pa, ona je sa Serdarom. - uzdahne, te nastavi da razvlači hranu po tanjiru.

Jaooo Elif i Serdar! Još uvek se nisam navikao da su par... I ne znam da li ću ikada.

- Khm, ocu još uvek nisu rekli da su u vezi? - pitam namršteno.

- Nisu... Zbog njegove bolesti i svega... Nisu hteli da ga uznemire ili nešto još gore...

- A to što su nas ostale uznemirili to nema veze ha?! - povisim ton, lupivši rukom o sto.

- Džesure, aman! Preboli to više i skini nam se sa grbače svima sa tim svojim ponašanjem pećinskog čoveka! - zagrmi Zehra na mene kao da sam joj pola familije pobio.

- Šta je sad pa tebi? I zašto je tebe uopšte briga kako se je ophodim prema svojoj porodici?!

- E pa briga me je! To je sada i moja porodica i neću dozvoliti da ikoga terorišeš svojim zatucanim razmišljanjem! Ako se njih dvoje vole, pusti ih neka se vole! Šta se to tebe tiče?!

- Pa tiče me se! Prvenstveno zbog oca! Ako mu do sada bolest nije došla glave, kad bude saznao za tu budalaštinu od njihove veze onda sigurno hoće! - uzvraćam joj podjednako grubim tonom kojim se i ona meni obraća.

- Neće biti potrebe za tim. - odjednom se oglasi Osman, ulazivši ucveljen u trpezariju.

- Osmane sine, jesi li dobro? Da li se nešto desilo? - pritrči majka do njega.

STRAST I OPASNOSTWhere stories live. Discover now