luku 5

23 4 6
                                    

Noilla kuvilla tuli joku ongelma että siinä nyt on kaks kertaa toi sama kuva enkä saa sitä poistettua...

Louis/nykyhetki

Ensimmäinen harjoituksemme alkoi vasta seitsemältä, mutta menin studiolle viideltä. Halusin lämmitellä ja harjoitella vähintään kaksi tuntia ennen kuin Harry saapuisi paikalle.

repäisin päältäni collegepaidan ja lenkkeilyhousuni. Studio oli tyhjä ja kuuma, joten päätin tanssia boxereissani. Ne olivat violetit ​​ja niissä oli jättimäinen kultakruunu. Äitini osti ne minulle, kun sain prinssi Siegfriedin osan. Röyhkeä.

Menin stereon luo. Siellä oli pino CD-levyjä, mutta otin riskin sen kanssa mikä oli jo sisällä. Cascada. Miksi ei? Lämmittelin barrella. Sitten siirryin lattialle harjoittelemaan käännöksiä ja hyppyjä. Jäin tarttuvien pop-kappaleiden pauloihin ja freestailein (en keksiny järkevää suomennosta) hetken, hioin ja kiertelin barrea vasten ennen kuin aloin keskittymään. En harjoitellut liikaa, että olisin vielä vahvana harjoituksiin. Olisin helvetissä, jos antaisin Stylesin voittaa minut!

Pukeuduin puoli seitsemän aikaan. Tanssijat alkoivat uneliaina vaeltaa studioon, naiset haukotellen teipatessaan tuoreita vammoja ja nauhoittaen kärkikenkiään, Zayn ja muut miehet maaten vinyylilattialla ojentaen reisilihaksiaan.

Tapasimme koreografin ensimmäistä kertaa. Se oli epävirallinen harjoitus. Hän suunnitteli esittelevän itsensä ja näkemyksensä sekä kertovansa hieman työtyylistään ja siitä, mitä voimme odottaa tulevina viikkoina ja kuukausina. Muovasimme myös ensimmäistä näytöstä. Vaikka emme juurikaan oppisi korografiaa, tämä ensimmäinen harjoitus oli tärkeä. Kaikki olivat paikalla, mukaan lukien Kenneth, baletin taiteellinen johtaja.

Niall ja Liam tulivat sisään kahden jätti kahvikupillisen kanssa ja istuivat studion takaosassa oleville taitettaville tuoleille. Sitten Gigi ja Eleanor tulivat seuraavana sisään ja istuivat vierelleni lattialle. Gigi näytteli valkoista joutsenta Odettea, kun taas Eleanor näytteli mustaa joutsenta Odilia. Olin tanssinut heidän molempien kanssa 11-vuotiaasta asti. Tunsimme tarkasti toistemme vahvuudet ja heikkoudet ja toimimme hyvin yhdessä. He eivät tuntuneet työtovereilta, pikemminkin sisaruksilta. Ja kuten oikeat sisareni, he myös saivat minut täysin hulluksi.

Harry oli taas myöhässä. Toivoin, ettei tämä olisi hänelle tapa. Kenneth astui huoneen etuosaan leikepöydän kanssa, joka oli valmis esittelemään sveitsiläisen koreografin Maurice Charratin.

Nostin käteni. "Odota, meiltä puuttuu yksi tärkeimmistä tanssijoista. Harry Styles ei ole vielä täällä."

Kenneth raapi harvaa partaan. "Harry ei ole paikalla tänään. Hän harjoittelee yksin Studio B:ssä."

"Mitä? Tämä harjoitus on koko ryhmälle", sanoin  toistaen Liamin lihavoidulla tekstillä viikkoja aiemmin lähettämässä sähköpostiviestissä.

Kenneth selvitti kurkkuaan ja jatkoi esittelyään. Tiesin, että hän halusi minun luopuvan aiheesta, mutta en voinut. Kuka on koskaan kuullut päätanssijasta, joka jätti väliin ensimmäisenä harjoituspäivänä? Mitä Maurice ajattelisi meistä?
Esittelyjen jälkeen Gigi, El ja minä muodosimme pienen ympyrän ja kuiskasimme toisillemme.

"Kuka Harry luulee olevansa?" sihisin.
Gigi kohautti olkiaan. "Ehkä hänellä on vamma?"
"Hän voi olla sekaantunut jonkinlaiseen skandaaliin", Eleanor ehdotti. "Miksi hän muuten haluaisi lähteä Bolshoista? He kohtelevat balettitanssijia kuin kuninkaallisia Moskovassa!"

"Vitut bolshoista", tiuskaisin. "Miksi me koskaan haluaisimme hänet takaisin? Hän on takinkääntäjä! Mistä tiedämme, ettei hän ole verinen vakooja? Minun puoliksi tekisi mieli ottaa yhteyttä MI6:een."

Flightless Bird (Finnish Larry)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant