(Y/N)Selam! *Önecelikle hikayem smut ve küfür içerir* benim waatpad'da ilk Hikayem önceden facebook'da yazıyordum birkaç notum var;" " ile yazılanlar sesli konuşma ' ' ile yazılanlar karekterin iç sesi iyi okumalar yorum ve vote yapmayı unutmayın ~
"Şarkı SHINee Viev hikaye ile alakası yok ama ben yazarken bunu dinledim sizde dinleyin :D"
1 . Bölüm
Sadece yumruklarımı sıkmakla yetiniyordum bu kadından Annem olucak kadından nefret ediyordum egoist çok bilmiş kıskanç ve çok kötü birisiydi kardeşim yanımda korkuyordu o gene bağırıyordu üvey sandınız değilmi? Hayır! Tamamen öz annemdi hakaretler ediyor küfürler yağdırıyordu bende masanın altında yumruk sıkmakla yetiniyordum odama gitmeye çalışsam 'otur o tabağı bitir kahpe' diyip dayak atardı.En sonunda içeri gitmişti tabağımı bitirip masayı ve mutfağı topladım. Kardesim Min odasına gidip telefonuyla oynuyordu işim bitince saatin geç olduğunu fark ettim saat 21.00'da yemek yiyorduk kursa gidiyor ve akşam eve saat 20.00'da geliyordu.Yarın okulda ne gidecegimi seçmek için dolabıma yöneldim sarı ve üstünde yeşil yazıyla yabancı yazılar yazılmış yarım kollu bir t.shirt seçtim hazirana gelmiştik ve havalar çok sıcakti (02.06.2015)altıma açık renkte yüksek bel mavi bir paltolon bilegimden yukarısına kadar kıvrılmıştı.O ve beyaz Nike air force'lerim ile bunları giyecektim yatağıma yattım telefonumla twitter hesabımda biraz dolandıktan sonra alarmımı kurup uydum...
Sabah alarmımı erteleye erteleye 06.20'de uyandım kıyafetlerimi giydim ve sarı t.shirt'ümü paltolonumun içine soktum ve güzel bir görünüm sağladım saçlarımı yandan ayırıp taradım eyeliner ve hafif bir ruj sürüp parfümümü sıktım telefonumu alarak evden çıktım çanta almama gerek yoktu okulda dolaplarımız vardı ve son 3 hafta kalmıştı okulun bitmesine Hyuna benim en en en en iyi bestim onların evine doğru yol aldım evleri ile aramızda üç dakika vardı nerdeyse kapıyı açık gördüğümde içeri girdim her sabah zile basmamam için geceden açardı aynanın karşısında dudaklarına kırmızı ruj sürüyordu Hyuna'nın en güzel en kusursuz en mükemmeli dudaklarıydı herkez onun dudaklarına bayılırdı (fesatlaşmayın sjsj) o her zaman kırmızı ruj sürerdi daha sonra jessica ve maria geldi ve çıktık bugün okulu ekmeyecektik zaten ders işlenmediği için ediyorduk okula yaklaştığımızda hana ve sujin ve birsürü kız biryere toplanmıştı tam bir Sürtüklerdi zaten eski sevgilimle ayrılmamı sağlayan sujin idi sınıfa çıktık ve ben bizim sınıftan Yuriye "aşağıdaki kız topluluğu ne?" Diye sordum. "Okulumuzun en popüler çocuğu okula geri geldi!!" Popüler çocuk dedikleri şu Luhan'mı evet o çocuk Sexy yakışıklı ve cooldu bu yüzden okuldaki kızlar ona bayılırdı bizim grub Asla! Hyuna hayatında bir defa aşık olmuştu ve zararlı çıkınca kimseye değer vermeyip hepsini oynatıp tekmeyi basmıştı bi gün içerisinde 10 kişiyle çıkmaya başlardı bir kişiyi bilmem kaç kişiyle aldatırdı Bad Girl ▼ jessica beni cidden çok seviyordu önceden birkaç ilişkisi olmuştu ama şimdi kimseyi sevmiyor hayatından memnun bir şekilde hayatına devam ediyordu Maria kesinlikle telefon bağımlısıydı ve sanal aşkla ilgilenirdi reel life'dan hiç sevgilisi olmamıştı sanaldan biriyle çıkıyordu ve sanırım onu seviyordu her zamanki kapının tarafındaki en arka sırama oturup sırtımı duvara yasladım ve ayaklarımı sıraya uzattım genelde hyuna ile burda beraber otururduk ama hyuna uykusunun olduğunu ve bugün kendi sırasında uyicağı söyledi oda hemen yan sırada bizim belediye çukuru ile oturuyordu belediye çukuru benim ona taktığım nick name ^^ adi yixing Lay gülünce yanaklarında adeta belediye çukuru oluşuyordu ve cidden tatlıydı kulaklarımı takıp (EXO-LOVE ME RIGHT) müziğini açıp gözlerimi kapatıp dinlemeye başladım şuan uyumak istiyordum fakat luhan koridordaydı kızların koridordaki çığlıkları buna izin vermiyordu cudden ne anlıyorlar? Luhan bizim sınıftaydı ve benim yanımda oturuyordu o gidince yani okula gelmiyordu zengin ve havalı bir tipdi özel ders alıyordu felan kızlardan duymuştum o gidince hyuna ile beraber oturabilmiştik birinin dizimi dürtmesiyle gözlerimi açtım karşımda bir adet luhan duruyordu ona *Ne var* bakışı attım "ayaklarını çek oturcam." Gözlerimi sınıfta gezdirdim "o kadar boş sıra var git otursana" dedim soğuktum Ben herzaman soğuğum ahbab (jdhdhd :d) "OPPA LÜTFEN YANIMA OTURRR~" diye kızlar bağırıyordu "yerime oturmak istiyorum! "Oflayıp bacaklarımı çektim ve önüme döndüm "Eski halinden daha güzelsin" *Ha* bakışı attım. "Eskiden de güzeldin ama şimdi daha güzelsin" naptar bu soğuk çocuğa? Yumşatıcımı döktüler "Biliyom." Dedim ve başımı sıraya koydum "Egoist T.T) dedi hiç takmadım burda asıl egosit kendisiydi ben egoist değil soğuktum....
(Y/N) BÖLÜM SONU! HİKAYEM UMARIM HOŞUNUZA GİDER KISAMI HİÇ BIR FİKRİM YOK TELEFONDAN BİRAZ UZUN GÖRÜNÜYOR YAZDIĞIM 2.5 SAYFA ARKADAŞLAR BU KADARINI YAYIMLADIM BUGÜN YORUM VE VOTE YÜKSEK OKURSA YB GELİCEKTİR ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAISY GARDEN (ASKIDA)
FanfictionTANITIM BaşRoller: Luhan/Krystal Diğer Oyuncular:Hyuna/ChanYeol/Jessica/Sehun/Maria/BaekHyun "Ben 17 yaşında 1.73 boyunda uzun sarı saçlı cool bir kızım hayatım boktan ibaret ailemle aram berbat üç tane samimi bestlerim var sevgilim veya sevdiğim...