Uzun zamandır yeni bölüm yüklemiyorum farkındayım nedenleri sıralayalım
*Üşengeçlik.
*Bilgisayarım bozuk ve telefondan yazıyorum hep.
*Teogum yok yanı ben onu atlattım Allaha şükür 9. Sınıfım ama sınav haftası sınavlara it gibi çalışmam gerek,sınavlar gün gün ve her gün iki sınava giriyoruz. Değişen birşey yok herşey devam ediyor voteleriniz için hepinize teşekür ederim. yorum yapın.Cidden şuan korkmaya başlamıştım sapık bir adamın arabasında ev boş diye nitelendirdiği evine gidiyordum Allahım sen yardım et.
"Luhan cidden bak korkutma beni indir lütfen."
"Benden korkuyormusun?" dedi
eskiden hiç bir zaman anlamadığım sesinde kırılganlık oluşmuştu sanki,
"Luhan 'ev boş dedin ve beni evine götürüyorsun herkesin 'playboy' diye nitelendirdiği sana nasıl güveneyim? Aramızda o kadar samimi değilken."
Sanki sert konuşursam kırılıcak gibi hissetiğim için sakince söyledim.
"Eskiden böyle değildin,her zaman benimle iyi anlaşmak isterdin."
Evet ultra süper Yakışıklı olduğu için beni diğer keko kızlar gibi görsün istemiyordum.
"Yakın arkadaş bile değiliz beni öylece bileğimden tutuğun için belki beni senin sürtüklerinden bile sandılar."
dedim sesim diğerinden biraz daha yüksek çıkmıştı. Kaşları çatıldı.
"Sakın birdaha kendini onlarla kıyaslama!"
Dediği şeyle ifadesizleştim yakın arkadaş veya kardeşim diyen insanlar değildik sadece sınıf arkadaşı bağı vardı aramızda niye böyle konuşuyordu ki harbiden?
"Luhan cidden, beni neden peşinden sürüklüyorsun?"
Piç sırıtışı takındı.
"Çünkü Seninle uğraşmak hoşuma gidiyor."
Salakmı bu çocuk harbiden?
" Luhan salakmısın? Durdur şu arabayı ya!"
diye cırladım yüzünü buruşturdu.
"Ne bağırıyon be seni evine ben bırkakıcaktım alt tarafı."
Yola baktığımda evimin yolu olduğunu öğrendim.Bu çocuk benim evimi nerden biliyordu?
"Evimi nerden biliyorsun sen be?"
"Bi ara okul formu doldururken senin kağıdını da okumuştum."
"Buna bildiğin özel hayata taciz derler"
(Saçmaladım biliyorum belki de çok saçma oldu ama olsundu )
"Yav he he"
Dedi ve sürmeye devam etti
"Allahım beni niye böyle salak insanlarla sınıyorsun?"
"Şimdi çarpılacak."
Gözlerimi devirdim..evime giren yolu görünce telaşlandım
"Luhan tamam ben burdan giderim. Komşuların radarına yakalanmak istemiyorum."
Bana tuhaf baktı ve arabayı sağ kaldırıma çekti
"Min?" diye çığrındım ses gelindiğine göre dışardadır. Odama geçip üstümdekinleri çıkarttım ve üstüme siyah atlet şeklinde minik donutlar olan pijama üstümü giydim altıda siyah shorttu ve aynı küçük donut resimleri vardı.Telefonumu elime alıp kendimi yatağa attım twitter hesabına girdim ve gene saçma bir twwet attım
'Vurur yüze ifadesi okulla otele gidiyoz bitanesi'
Birkaç dakkika sonra bazı kalpleyenlerin bildirimi geldi twitterdan çıkıp Instagram'a girdim hyunanın profiline girdim ve ona DM attım
'Senide unutmadım iki dakkikada gördüğü erkek için 11 senelik kardeşini bir erkekle aynı odada kalmaya maruz bırakan Kırmızı dudak.'
Yazıp yolladım paçoz İG'deydi ki hemen gördü saniyesinde yazmaya başladı
'Aşkiam Chan çok yakışıklı çocuk bildiğin benimle aynı odada kalıcak'
'Benimle aynı oda da '
'Benimle'
'Yakışıklı çocuk'
(Elmas Kryistalin olduğunu belli ediyor, kristal bulamadım dudakda zaten Hyuna)
'kızım iki dakkika da tanıdığın adamla nasıl aynı oda da kalcaksın ya ırzına geçerse ?'
'Ay stal vallaha sen çok dizi izliyorsun beni bilmiyormusun ? Öyle birşey olmasına izin verirmiyim sence?'
'kızım senden uzun birde erkek hayvan gibi kaslı ne bok yapabilcen zaten bugün Luhanla baya bişeyler oldu hâlâ şaşkınım'
'Heyh noldu kız yoksa çıkma teklifi felanmı etti?'
'orta okul çocuğumuyuz ya?'
'Sen noldu onu anlat bakiyim.'
'Ya sen cahanyeol ile kalcam dedin,jes sehunla kalcam dedi maria da baek denen çocukla kalcam diyince oda sende benle kalcaksın dedi. "
'Oha lan onları kalcaksın şimdi?:
'niye şaşırıyon? Sen cahanyeol ile kalınca normal ben onla kalıncamı Oha oluyorum?'
'Ya kızım sende aynı tepkiyi verdin neyse anlat hadi çatladım.'
'Ya işte ben hayır felan dedim o kız kalmadı zaten kalcak başka felan dedi bende erkek kankeytolarımla kalırım dedim'
'Yavşıyormu?'
'Ya orta okul aklını sikeyim'
'eee'
'Bu sinirlendi ona noluyorsa hepsini sikerim sinirlendirme beni dedi çıkışta bileğimden tuttu kendi arabasına tıktı ben kaçmaya çalıştım. Ya cidden ne bokuma karışıyor bana ev boş felan dedi arabada korktum sadece eve bırakacakmış işte eve dönen sokakta bıraktı komşular malûm'
'Kız sana aşık olmasın bu'
'Banamı aşıksın? Dedim Anırarak güldü amk
'Ne diye sana böyle davranıyor hiçbirşeyi değilsin onun?'
'bilmiyorum ki.neyse yarın sabah alırım seni okula ordan otele vuhuu jsjsj '
'ehem ehem şey em beni sabah chan alıcak canım ya'
'ok'
'ok'
''
Kapının çalınmasıyla telefonumu yatağa bırakıp kapıya gittim
"kimo?
Diye seslendim.
"En büyük aşkın"
Deyip pis pis güldü kapıdaki kim lan bu? Kapıyı açmamla Luhanla aramızda sadece sinek mesafesi vardı.
NOT:Arkadaşlar voteleriniz çok hojdir ama gene az okuyupta vote vermemezlik yapmayın lütfen yorumda yapın yorumlarda şunları istiyorum
-Neler olsun istersiniz?
-Beklentilerini
-Bölüm hakkında düşünceleriniz
-Yanlışlarım
Sizleri seviyorum ~ ✌✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAISY GARDEN (ASKIDA)
FanficTANITIM BaşRoller: Luhan/Krystal Diğer Oyuncular:Hyuna/ChanYeol/Jessica/Sehun/Maria/BaekHyun "Ben 17 yaşında 1.73 boyunda uzun sarı saçlı cool bir kızım hayatım boktan ibaret ailemle aram berbat üç tane samimi bestlerim var sevgilim veya sevdiğim...